:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Lewarek...
Autor Wiadomość
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
SkÄ…d: GrudziÄ…dz/Pszczyna
WysÅ‚any: 2012-05-01, 21:21   Lewarek...
 

Temat może i nieco mylący ale mający wiele wspólnego z tym co napiszę.
Jeśli podnosicie samochód podstawiając lewarek pod podłużnice to KONIECZNIE !! stosujcie kawałek drewna.
Dziś właśnie zabrałem się za naprawę podłużnic po stronie kierowcy i nie wyglądało to tak strasznie zanim nie zacząłem.
Obecnie zostało wycięte ok.15-20cm podłużnicy w okolicy środkowego wydechu a okolic ściany grodziowej jeszcze nie wycinałem. Na razie została tylko porządnie obstukana .
Jednym słowem dziura na dziurze !!!! Będzie tam masa rzeźbienia i docinania blach żeby to wyprowadzić tak jak ma być.
Wszystko to przez uszkodzenie lewarkiem warstwy antykorozyjnej.
Przy okzaji tych napraw , zrobię sobie konserwację podwozia lecz tylko z miejscach gdzie pojawiła się powierzchniowa rdza .
Fabryczna konserwacja jest w 90 % nie naruszona.
Potem podobna operacja czeka mnie w Baccarze, ale raczej bez Å‚atania blach.
Sprawdźcie zobie podłużnice młotkiem, bo warstwa konserwacji doskonale ukrywa zgniliznę.
Jak gdzieś są okrągłe nierówności /wybrzuszenia to podłużnica ew. blacha na 100% zgnita.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2012-05-01, 21:23, w caÅ‚oÅ›ci zmieniany 1 raz  
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
WysÅ‚any: 2012-05-01, 22:45   
 

R25 lubi zgnić w podłych miejscach których na pierwszy rzut oka nie widać. Oczywiście w egzemplarzach mocno wyeksploatowanych.
_________________

 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
ImiÄ™: Furia Grubaska
Wiek: 51
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
WysÅ‚any: 2012-05-07, 10:28   
 

Właśnie w długi majowy weekend przerabiałem ten temat w V6 z 1992r
Od strony kierowcy wygląda bardzo/ zadziwiająco dobrze, 4 lata temu robiłem reperaturka podłużnicy progu i wszystko wygląda jak nowe.
Od strony pasażera to jakaś tragedia.
Progi zdrowe ale na podłużnicach to widać zużycie , najgorsze są tylne wahacze i sprężyny
wyglądają jak po jakieś chorobie skóry.
Miałem jedną dziurę w błotniku tylnym wewnątrz koło wlewu oraz w bagażniku na łączeniu
podłogi bagażnika z błotnikiem.
RENIA też nie lubi haka i przyczep widać było ślady korozji na łączeniu podłożnicy tylnej do której hak mocujemy.
Z tylnych błotników, zakamarków mocowań amortyzatorów itd wybrałem z 2 kosze piachu i błota.Ogólnie nie ma tragedii ale różnica zużycia prawej i lewej jest kolosalna.
Na dniach biorÄ™ siÄ™ za GTS z 1988r i trochÄ™ siÄ™ obawiam tego co tam znajdÄ™.
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 18