:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
przy zapalaniu wali sadzą i cieżko zapala na cieplym silni
Autor Wiadomość
ADAMO 
Dzidziuś


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: śląsk
  Wysłany: 2010-07-25, 15:55   przy zapalaniu wali sadzą i cieżko zapala na cieplym silni
 

Witajcie
nie wiem od czego zacząć - przy ciepłym silniku nie chce zapalać albo z trudem na zimnym jest spoko a pozatym wali sadzą z rury na asfalcie zostawia plamę czarnej sadzy, nie wspomnę o tym że silnik chodzi jak muł, nie ma przyspieszenia
pozdrawiam adamo
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2010-07-25, 17:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2010-07-25, 16:16   
 

Witam nowego użytkownika R25 :D

Kolego napisz coś więcej na temat auta rocznik benzyna/ dizel itd itp (uzupełnij profil) bo w różnych silnikach mogą być różne przyczyny :)
Jeżeli masz benzynę to proponuje zacząć od sondy lambda, czujnika temperatury (ostatnio miałem podobne objawy (za wyjątkiem sadzy) w 2.0 12V)
Pozdrawiam Jagieł
_________________

 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-07-25, 17:09   
 

Z zapalaniem na rozgrzanym silniku ,masz podobne objawy jak Maciek. Czy przypadkiem nie przegrzałeś silnika?
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-25, 17:48   Re: przy zapalaniu wali sadzą i cieżko zapala na cieplym s
 

ADAMO napisał/a:
Witajcie
nie wiem od czego zacząć - przy ciepłym silniku nie chce zapalać albo z trudem na zimnym jest spoko a pozatym wali sadzą z rury na asfalcie zostawia plamę czarnej sadzy, nie wspomnę o tym że silnik chodzi jak muł, nie ma przyspieszenia
pozdrawiam adamo


Powodów 100

Wypełnij ankiete

a) Jaki silnik

b) Wali ąadza bezyna jak wtryskiwacze są do kitu

c) Sprawdzić sąde lambda

d) Brak przyśpieszenia to moze być skutek albo zupełnie inna przyczyna która się nałozyła

e) Lejesz jak moi skąpi koledzy ropę z koparek z budowy (diesel)

Itd itd
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-07-25, 18:32   
 

$SKORPION$ napisał/a:
Z zapalaniem na rozgrzanym silniku ,masz podobne objawy jak Maciek. Czy przypadkiem nie przegrzałeś silnika?


No nie wydaje mi się. Czytaj uważnie .
Nigdzie nie jest napisane że cięzko kręci i blokuje silnik.

Co do trasći postu to niestety tak jak napisali koledzy, nikt nie wie co tam masz za silnik , kiedy nasapiło uszkodzenie ?? W jakich okolicznościach itd .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-07-25, 20:25   
 

Tak silne wzbogacenie mieszanki przy uruchamianiu może dac tylko map-sensor(spadł wężyk ?)lub ew. awaria kompa wtrysku.Sonda na wielopunkcie działa tylko korekcyjnie i nie spowoduje aż takiego wydłużenia czasu wtrysku.Na początek zresetuj kompa i zdejmij ujemną klemę na 2 min.Chyba że dizla to moje przemyślenia są nieaktualne.
 
 
ADAMO 
Dzidziuś


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-07-25, 21:58   
 

Dziękuję wszystkim za tak szybką reakcje - renault 25 gtx
Silnik benzyna 2165 rocznik1986 typ silnika J7T - nowa lambda nowe kable regulowane zawory czyszczony krokowy przepustnica nowa kopułka palec nowy olej filtry - a ona jak uparta.
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-07-25, 22:27   
 

To sprawdź w takim razie czujnik podciśnienia jak radził 250PS i czujniki temperatur , silnika ( przy termostacie z podwójną kostką ) i powietrza dolotowego ( na rurze dolotowej ). Jeśli okażą się sprawne to może się okazać że jeden lub więcej wtryskiwaczy się nie domyka i leje paliwo.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-26, 12:31   
 

podmień listwę wtrysków cała i po sprawie :)
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
ADAMO 
Dzidziuś


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-08-16, 23:55   
 

Witam wszystkich :lol: - niestety temat po dłuższej przewie powraca :evil: . Tak jak radziliście czujniki sprawdzone wtryskiwacze przeglądnięte okj- na chwile może jest troche lepiej 8) ale renia dalej swoje, zastanawiam się gdzie i w jaki sposób wgrać oprogramowanie do tego modelu, może problem tkwi w zresetowanym komputerze :shock: . Pozdrawiam
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-08-17, 08:30   
 

Nie ma żadnej możłiwośći wgrania czy zmiany oprogramowania w komputerze . Komputer resetuje się za każdym kolejnym przekręceniem stacyjki.
Nie pisałeś kompletnie nic o tym jak doszło do tej usterki. KAżda informacja jest ważna.
Przydało by się też żebyś wpisał sobie miejscowość w profilu bo śląsk to dośc duży obszar a może się okazać że bez pomacania silnika nic nie poradzimy .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
ADAMO 
Dzidziuś


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-08-18, 14:37   
 

Witajcie
Macieju prawdopodobnie jesteśmy sąsiadami w Twojm profilu widnieje Pszczyna to niedaleko do Chełmu śląskiego - proponuje telefon 781793354 - oddzwonie prosze podaj swój
Pozdrawiam
 
 
Gość

Wysłany: 2013-07-19, 17:19   
 

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa jak leje paliwo to do wymiany.Powinno pomóc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 29