:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Jakie 25?
Autor Wiadomość
Bagiet 
Dzidziuś


R25: Jeszcze nie mam
Wiek: 53
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-04-28, 22:48   R25 gts
 

Witam wszystkich. Jako świeżo upieczony użytkownik forum proszę o przymknięcie oka na jakieś małe błędy z mojej strony. Teraz do rzeczy. Chciałbym wejść w posiadanie R25( byłaby to już moja 9 renia), tutaj to cacko http://olx.pl/i2/oferta/r...D5-ID2xx3h.html
Czy ktoś zna ten samochód i może o nim coś powiedzieć? Za wszelkie info będę z góry wdzięczny. Z tego co się domyślam auto należało kiedyś do Witka S. :roll:
Ostatnio zmieniony przez Bagiet 2014-04-28, 22:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2014-04-29, 10:55   
 

Najlepiej będzie jak na temat tego auta wypowie się Witek S. Jeździł nim więc pewnie zna tą Renię od strony każdej śrubki ;)
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-04-29, 12:18   
 

Kupił je u schyłku 2010 roku

_________________

 
 
Bagiet 
Dzidziuś


R25: Jeszcze nie mam
Wiek: 53
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-04-29, 16:43   
 

Dzięki za odpowiedź, dotarłem do źródła i wszystko wiem. :D
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2014-04-29, 16:46   
 

Daj znać jak się potoczą losy Twojej przygody z R25 :) Czy kupiłeś czy może dalej czegoś szukasz
_________________
 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 39
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2014-04-29, 17:37   
 

Ta renia widnieje teżna allegro w zabytkowych.
Też zastanawiałem się nad jego kupnem zarówno jak było w posiadaniu WitkaS jak i obecnego właściciela. Myślę,że warto za te pieniądze. Może coś jeszcze utargujesz.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
BLEKI84 
Gaworek


Wiek: 39
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 27
Skąd: Płock
Wysłany: 2014-04-29, 20:19   
 

Kup Turbo :D
_________________
Renault 25 V6 Turbo
 
 
Bagiet 
Dzidziuś


R25: Jeszcze nie mam
Wiek: 53
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2017-05-18, 16:33   
 

Witam po długiej przerwie. Tej Reni z różnych powodów nie kupiłem- widzę, że ktoś w Wa-wie wystawil ją za kosmiczne pieniądze...Ja dalej szukam. Wpadło mi w oko coś takiego, ale to diesel co powiecie na to?
https://www.olx.pl/i2/ofe...D5-IDm0JZi.html
Zastanawiam się też czy istnieje taka fizyczna możliwość wymiany tego silnika i wrzucenia benzyny z gazem. Ja pokonuję krótkie odcinki więc dizla mogłbym zabić. Co robić?
I jeszcze jedna rzecz. Czy ktoś zmieniał silnik diesla na benzynę z gazem?
Ostatnio zmieniony przez Bagiet 2017-05-18, 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-05-18, 21:19   
 

Ten diesel ma 63KM (jeśli nie jest to Turbo D, a widzę, że chyba nie), więc o dynamice jakiejkolwiek zapomnij. A co do tych krótkich odcinków - tam nie ma jeszcze DPF, EGR etc żeby Reniowski diesel zdechł od krótkich odcinków ;) Jak będzie odpowiednio przepalany raz na jakiś czas to powinno być ok.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
Bagiet 
Dzidziuś


R25: Jeszcze nie mam
Wiek: 53
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2017-05-18, 23:27   
 

Formel napisał/a:
Ten diesel ma 63KM (jeśli nie jest to Turbo D, a widzę, że chyba nie), więc o dynamice jakiejkolwiek zapomnij. A co do tych krótkich odcinków - tam nie ma jeszcze DPF, EGR etc żeby Reniowski diesel zdechł od krótkich odcinków ;) Jak będzie odpowiednio przepalany raz na jakiś czas to powinno być ok.


Sęk w tym, że to jest turbo i stąd dylemat...
 
 
Mirek 
Starszy starszak


R25: 2.o TXi 1991, 2.1TD 1989.Ford T
Wiek: 70
Dołączył: 31 Maj 2016
Posty: 117
Skąd: Wrocław -Wałbrzych
Wysłany: 2017-05-19, 00:25   
 

nie wiem czemu masz dylemat.Kiedyś miałem R21 w Dieslu bez turbo.Był słaby ale mało usterkowy. Zrobiłem nim 480 tys. kilometrów i poszedł dalej do ludzi. Z tego co wiem jeszcze dłuższy czas mu służył. Teraz mam dwa Diesle Turbo. Jeden z nich to Ford Transit..2 litry i 100KM. Jężdze nim już siedem lat i nie mam żadnych problemów / wymiana dwumasy - ale to inna broszka./. Drugi TD to R25 , i tu już robi się długa historia. Nie chodzi o awaryjność . Kiedyś to było V6, ale konmuś to przeszkadzało i wymienił na silnik 2.1 Turbo Diesla.o przebiegu nie będę pisał , bo tego nikt nie wie. Wyposażenie jak V6, co do jazdy wszystko ok. Po kupnie wiadomo zawsze coś wyskoczy / w tym przypadku nowy akumulator, nowy przekażnik podgrzewania świec , nowe świece żarowe....i problem z alternatorem. Ktoś wcześniej kombinował z przewodami do regulatora napięcia. dziś już jest wszystko porobione. największy mankament to zegary. Poprzednikowi to nie przeszkadzało. Mnie to w ku.wia. Jestem umówiony z elektrykiem na podłączenie temp. silnika , wskażnika ciśnienia oleju, obrotomierza . Jak już mi się uda to poprawić dam znać. Poza tym autko mi się podoba.
Trafiłeś na forum zwolenników R25 i nikt raczej Ci nie bedzie odradzał kupna tego auta. Ja jestem w nim zakochany już od roku 1990..Oprócz tego TD posiadam jeszcze benzynę , 2 litry...inna jazda jak dięslem, ale wybór nalęzy do Ciebie. Nie posiadałem nigdy V6 , więc nie będę się na ten temat wypowiadał. / wiadomo inna dynamika....i przyjemniejsza jazda/...to opinie forumowiczów i trzeba ich posłuchać. Od siebie mogę Ci tylko powiedzieć ...kupuj R25 to autko ma duszę!!!!
_________________
Mirek
 
 
Bagiet 
Dzidziuś


R25: Jeszcze nie mam
Wiek: 53
Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2017-05-19, 08:32   
 

Dylemat powstał dlatego, że robię krotkie odcinki. Dla turbo to nie jest dobre rozwiązanie. Co innego bez, tu można sobie pozwolić na dużo więcej. Co do samego R25, nie mam wątpliwości co do zakupu, ale chcę nabyć coś do czego będę przekonany i nie zrujnuje mnie na dzień dobry. Równolegle zacząłem projekt pod nazwą Renault 4 i budżet jest napięty. Stąd moje pytanie o diesla w kontekście jazdy jak benzyną lub podmiany na benzynę z gazem. Mogę nabyć R25 TI z roku 1990, gdzie jest dobry silnik i osprzęt i pomyśleć nad ewentualną wymianą gdy padnie oryginalny. Jak wygląda sprawa mocowań? Czy ph1 różni się mocno od ph2, wiązką, osprzętem itd?
Ostatnio zmieniony przez Bagiet 2017-05-19, 16:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2017-05-19, 09:15   
 

Pamiętaj, że w sierpniu mamy zlot i jeśli do tego czasu nie kupisz Reni to zapraszamy do wspólnej zabawy, gdzie się poznamy i będziesz też mógł zobaczyć nasze CUDA ;D
_________________
 
 
 
Michok 
Dzidziuś


Dołączył: 26 Cze 2017
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-26, 20:00   
 

Na pewno do tego czasu coś kupi i damy rade sie wszyscy zobaczyć :)
_________________
pożyczka online :)
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-06-27, 10:02   
 

Michok napisał/a:
Na pewno do tego czasu coś kupi i damy rade się wszyscy zobaczyć


kolega też się wybiera? Czy chodzi tylko o nabicie kilku postów? Jako organizator zlotu chciałbym wiedzieć.

Bagiet napisał/a:
Mogę nabyć R25 TI z roku 1990, gdzie jest dobry silnik i osprzęt i pomyśleć nad ewentualną wymianą gdy padnie oryginalny. Jak wygląda sprawa mocowań? Czy ph1 różni się mocno od ph2, wiązką, osprzętem itd?


Co do tematu zamiany diesla na benzynę, to przypominam, że diesel ma okrojoną instalację elektryczną, nie ma komputera sterującego silnikiem itp. itd. Raczej znam liczne przypadki zamiany benzyny na diesla a nie odwrotnie. Pół elektryki się wycina a potem są takie kwiatki jak u Mirka. Dotyczy to zarówno wersji ph1 jak i ph2. Na ten przykład w modelu TX wychodzącym w obu wersjach takich różnic praktycznie nie ma.
A co jest z tym TI, nie można kupić i tym jeździć?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 30