Witam, czy może ktoś wie, cięgło zmiany biegów to wyciskane jest proste czy zakrzywione?kurcze po wymianie, sprzęgła 3i4 kiepsko wchodzą myślę czy nie uszkodził tego pręta jak rozłączali skrzynie od mechanizmu.
Mechanizm włączania biegów,te dwa cięgła jedno jest przykręcany na dwie (10) drugie wyciskane na tzw.jabłka i te jest wygięte i nie wiem czy tak ma być czy mechanicy przy rozłączaniu je wygieli.....
R25: Renault Espace II Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 92 Skąd: Świecie
Wysłany: 2017-09-13, 19:01
Witam !!!
Lewarek zmiany biegów jest po łuku . Jeżeli ze skrzyni wychodzi płaskownik wygięty pod kątem prostym , to i drążki są proste . Może być zamontowany na skrzyni biegów na wyjściu trójkąt , wtedy jeden drążek jest prosty a drugi jest po łuku . Proszę sprawdzić jaki element jest zamocowany na wyjściu skrzyni biegów .
Pozdrawiam !!!
Siema,jest zwykły płaskownik ale temat prawie ogarnięty wymieniłem tulejki na tym drążku i jest prawie dobrze z tym że na drugim drążku przy skrzyni jest przykręcany taki wspornik trzymający dwie tulejki w koszyczkach,i tam jest spory luz niestety nie mam takich tulejek ale będę szukał tak że dzięki wszystkim za pomoc
[ Dodano: 2017-10-30, 17:44 ]
Na koniec tematu, cięgła od Adama i od Maćka są za krótkie czyli muszą być od diesla inne niet i jeden jest po lekkim łuku drugi,prosty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum