:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Regeneracja części
Autor Wiadomość
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-10-19, 07:49   Regeneracja części
 

Muszę wymienić amortyzatory przednie i niestety jest problem z ich dostępnością. Niby jeszcze, gdzieś mają, ale jak zadzwoniłem to okazuje się, że są to tylne. A jak coś jest to nie są pewnie czy na 100% to będzie to.
Zacząłem więc szukać firmy, która zajmuje się regeneracją takich części i znalazłem.
Pytanie do Was. Co sądzicie o takiej regeneracji? Czy warto i czy będzie to służyć?
_________________
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2018-10-20, 16:52   
 

Do V6 to może być problem ale do normalnych są dostępne
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-10-20, 19:01   
 

No to proszę mi znaleźć jak jesteś taki cwany :D ;)
_________________
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2018-10-20, 21:49   
 

Jestem taki cwany i znalazłem :1)Amortyzator MONROE R6521
208,69 zł Cena za sztukę: 208,69 zł / Zawiera podatek VAT
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
2)Amortyzator MONROE E5605
234,62 zł Cena za sztukę: 234,62 zł / Zawiera podatek VAT
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
3)Amortyzator TRW JGS164T
421,75 zł 444,58 zł Cena za sztukę: 421,75 zł / Zawiera podatek VAT
Dostępny. Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-10-21, 08:40   
 

I dupa bo nic z tego niestety nie pasuje :(. Sam siedziałem tydzień przy tym i wszystko dobrze sprawdziłem
_________________
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2018-10-21, 09:57   
 

Chyba cena Ci nie pasuje ....hahahahaha
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2018-11-09, 16:20   
 

Sprawa nie jest łatwa.
Też szukam kompletu amorków do TXI.

Kiedyś dawno temu jak amorki były rozkręcane w Zastawie sam wymieniłem simeringi i olej i przez następne 4 lata miałem spokój.

pomysł z regeneracją uważam za niegłupi - pytanie tylko za ile?
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-11-09, 16:54   
 

Krzyknęli 400 zł za sztukę. Gwarancja dwa lata. Może uda się coś jeszcze wytargować :).
Koszt nowych amorów, które nie jestem pewien czy pasują podał kolega Skorpion (kilka postów wyżej).
Zastanawiam się czy nie wydać kilka złotych więcej, ale będę miał pewność, że są do mojego modelu. Na razie czekam na wypłatę :D. Musiałem zapłacić za studia i w mojej kasie nie jest wesoło :D
_________________
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2018-11-10, 13:13   
 

Niestety nie można dodawać zdjęć bo zobaczyłbyć różnię między amorkiem do V6 a zwykłej oraz jak wykonać pomiar. Poza wysokością osadzenia talerzyka sprężyny niczym się nie różnią i te ,które podałem są dobre.Wyżej napisałeś ,że przez tydzień sprawdzałeś i Ci nie pasuje .Ciekawe co sprawdzałeś i co nie pasuje poza ceną :evil:
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-11-10, 14:02   
 

Amortyzatory Monroe mają mieć indeks MONR6517, a nie MONR6521. Tu już pierwsza różnica. Wszystkie amory sprawdzałem z numerami oryginalnymi jakie były "bite" na fabrycznych amortyzatorach. Specjalnie sprawdzał je dla mnie kolega z ASO, kolega z mojego sklepu z częściami i ciotka z INTERCARSU.
To co napisali w necie mija się z prawdą :/
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-10, 14:55   
 

Busiek napisał/a:
mają mieć indeks MONR6517, a nie MONR6521


a skąd wiadomo, że ten drugi indeks nie świadczy o tym, że to nowszy model amortyzatora o zmienionej na lepsze konstrukcji, zastępujący starszy, gorszy i już nieprodukowany model MONR6517. Poza tym mogą niczym się nie różnić ....
_________________

 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2018-11-10, 21:04   
 

Adamie, uwierz mi sprawdzane to było przez kilka osób i kilka razy. Jeśli ktoś chce to proszę niech sprawdzi i da mi znać. Ja się nie będę obrażał i chętnie kupię nowe niż oddawał do regeneracji :D.
Mam tylko obawy, że po zamontowaniu nowych, przód będzie stał wysoko w górze i tylko to mnie przekonuje do oddania amorów do regeneracji :)
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-11, 07:11   
 

wierzę, że oznaczenia są inne. Chętnie się dowiem jak to jest z tą regeneracją. Ogólnie wiadomo, że nauka kosztuje. Chętni wyciągniemy wnioski z Twojej. Trzymamy kciuki
_________________

 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2018-11-11, 09:27   
 

Busiek ,pierdzielisz głupoty ,Maciek założył Monroe i ja mam zapasowy komplet. Poza wysokością osadzenia talerzyka amory do V6 nie różnią się niczym od pozostałych.Różnica osadzenia talerzyka jest dwa centymetry. Poza tym czym mają się różnić ??????

[ Dodano: 2018-11-11, 09:29 ]
A co do indeksów to różnią się prawdopodobnie tym ,że jedne są olejowe ,drugie gazowe

[ Dodano: 2018-11-11, 09:35 ]
Busiek napisał/a:
To co napisali w necie mija się z prawdą :/
,
Ja Ci wkleiłem tylko opisy z netu ,mogłem Ci wkleić stronę sklepu z której są te opisy,ale jeżeli ja znalazłem sklep w ciągu paru minut ,a Ty szukałeś tydzień i nie znalazłeś to już nie mój problem.
Busiek napisał/a:
No to proszę mi znaleźć jak jesteś taki cwany


[ Dodano: 2018-11-11, 09:59 ]


[ Dodano: 2018-11-11, 14:14 ]
Busiek napisał/a:
Mam tylko obawy, że po zamontowaniu nowych, przód będzie stał wysoko w górze
jak by zostały założone od V6 to przód by się obniżył a nie podwyższył.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2018-11-13, 11:53   
 

O wysokości przodu decyduje , długość lub siła sprężyny , lub jedno i drogie , oraz jej osadzenie na amortyzatorze. Wszystko jest ze sobą powiązane. Jeśli mamy założone amortyzatory z talerzem 14cm ( od dołu ) i kupimy nowe amortyzatory z talerzem 14cm , to nic w układzie sie nie zmieni.
Nie raz czytałem znawców którzy twierdzili że jak samochód siadł , to padły amortyzatory ..( barany bez szkoły ) .
Co do numerów , to niemal co roku , renault zmieniało numery amortyzatorów i nie ma sie nimi co sugerować . Wszystkie mocowania i wymiary , oraz ( poza osadzeniem talerza ) są takie same.
Oczywiście gazowe i olejowe mają inne numery , przy czym fabrycznie , do 25 nie zakładali gazowych ( a w zasadzie gazowo-olejowych) , chyba poza turbo, bo były po prostu dużo droższe . Dziś większość amortyzatorów to gazówki. Są one lepsze , ale nie sa odporne na uszkodzenia mechaniczne. Minusem jest też , tzw. nagła śmierć. Przy uszkodzeniu , jak ucieknie gaz , amortzator przestaje działać . W olejowym przy rozszczelnieniu , najpierw wylatuje powoli olej i amortyzator traci skuteczność wraz z jego utratą. Gazowe są jednak trwalsze.
Mając w ręku nowy amortyzator łatwo określić czy to gazowy. W olejowym , da się swobodnie przesuwać tłok góra-dół. Gazowy jest wypchnięty i trzeba uzyć dużej siły żeby tłok wcisnąć . podobnie jak siłowniki np. tylnej klapy.

Raczej nie ratował bym trupa ( i to za takie pieniądze, chyba że amortyzatory aktywne któryc nie ma nigdzie ) , mając na rynku wybór nowych amortyzatorów na gwarancji.
Temat chyba wyczerpany .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 30