:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Zegary
Autor Wiadomość
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-12-28, 23:43   
 

wlożyłem okulary czcionkę zmniejszyłem ,lecz przekażnika dalej nie widzę
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-12-29, 00:15   
 

A zaświeca Ci się ta kontrolka ??? Bo jak nie to może poprostu nie masz czegoś co ją powinno zaświecać.
Ów przekaźnik będzie w większej obudowie , wyglądem zapewne przypomina przekaźnik tempomatu ktory nie pozwala go właczyć poniżej 40 (30)km/h
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-29, 12:46   
 

dokładnie - duża czcionka oznacza krzyk ;) więc nie krzycz na nas :)

na temat wtrysków jest tu gdzieś na forum opisanych mnóstwo problemów
_________________

 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2009-12-29, 13:22   Zegary
 

Adaś !!! 250PS w swoim "krzyczącym" zapytaniu nie pyta o wtryski ale o przekaźnik obrotomierza w V6. Uważniej czytaj :P
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Ostatnio zmieniony przez $SKORPION$ 2009-12-29, 14:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-12-29, 13:39   
 

cześć fanatycy 25-tek .problem który stawiam to brak obrotomierza wv6 turbo ph2.deska ,jej komputer ,komputer wtrysku ,cewka ,połączenia między 1 a 2 sprawdzone.niewymieniłem jeszcze przekażnika obrotomierza bo niemoge go znależć.u kiljańczyka teżnie wiedzą gdzie jest, znacie jakiegos jasnowidza. ten problemtojest PROBLEM? :?: :?: :?:
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-29, 16:12   
 

250PS: to tylko spece od V6 Ci odpowiedzą
Skorpion: pisałem o wtryskach bo taki dopisek miał 250PS, że jest w tym pomocny
_________________

 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-12-29, 18:28   
 

służę wiedzą dotycząca zasilania układów benzynowych.30lat w zawodzie i kręgosłup do śmietnika . odpowiem też na każde pytanie na temat fuego turbo narazie ma 445.000 km.
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-12-29, 21:50   
 

Przekaźnik o ile istnieje na pewno nie rozłacza obrotomierza tylko załacza kontrolkę.
Sygnał do obrotomierza wychodzi z cewki . Pierwsza 3 pinowa kostka , przewód brązowy , ale moze być inny kolor w V6.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-12-29, 22:41   
 

ten przekażnik istnieje ,mam go w ręku ref.renault7700794972 . sygnał wychodzący z cewkito plus asterujący obrotomierzem to minus,przed zegarami po drodzejest ich komputer pod hamulcem ręcznym niestety temat jest wyjatkowo wredny. z góry dziekuję za burzę mózgów
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-12-30, 08:49   
 

Jedyny komputer który montowali pod ręcznym to pamięc fotela kierowcy. Licznik jako taki nie posiada żadnego dodatkowego komputera a cała współpracująca z nim elektronika , znajduje się nad schowkiem i nad bezpiecznikami. Chyba że chodzi CI o coś innego.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-30, 09:42   
 

może na skutek jakiegoś zwarcia obrotomierz reaguje na podłaczenie lub odłączenie tego komputera od siedzeń - stąd może 250PS wysnuł wniosek, ze to komp od zegarów
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-12-30, 10:08   
 

Impulsy z cewki ida na elektronike zegarow. Tam jest uklad przetwarzajacy te impulsy na jezyk obrotomierza i innych elementow czerpiacych wiedze z tych impulsow. Problemow z dzialaniem obrotomierza powinienes wiec poszukac rowniez na plytce zegarow. W moim przypadku uszkodzony byl wzmacniacz operacyjny. Ot caly komputer obrotomierza :)
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-12-30, 10:10   
 

cześć konsylium. pod ręcznym jest moim zdaniem komp. od obróbki sygnałów do zegarów .zegary ikomp. mają wspolną nazwę 'JAEGER' . poza tym przejechałem instalacę od zegarów-gniazdo czerwone- wiazka biegnie do kompa pod ręczny i wracapod deskę i ginie pod podszybiem od strony wewnetrznej niestety dalej "komar nawet nie wsadzi ''taka ciasnota pozdrawiam.

[ Dodano: 2009-12-30, 10:16 ]
jeszcze chciałem przypomniec bo juz o tym pisałem ;ZEGARY SĄ WYMIENIONE NA DRUGIE W KTÓRYCH OBROTOMIERZ DZIAŁAL.sorry za czcionkę. :roll: :roll: :roll:
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-12-30, 13:13   
 

No to skoro poprzednie zegary dzialaly, to przeczytaj jeszcze raz mojego posta i nie przerabiaj komputera od pamieci fotela na zegary. Zaufaj kolegom, co to nie jedna renie rozebrali i potem zlozyli ;)

[ Dodano: 2009-12-30, 13:20 ]
Cala elektronika zegarow znajduje sie na plycie glownej zegarow. Do tego dochodza jeszcze dwie malutkie plytki od wyswietlacza, znajdujace sie rowniez w zegarach. Napisz z jakiego powodu wymieniane byly zegary.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-12-30, 13:28   
 

wyrazlłem się nie precyzyjnie , obrotomierz działał w innym samochodzie ,aw moim ngdy nie , obydwie deski z zegarami sa sprawne

[ Dodano: 2009-12-30, 13:35 ]
sygnał na pin nr 5 gniazda czerwonego w desce nie przychodzi pozasileniu tego pinu oscyloskopem ,obroty wskazują
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 29