:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Problemy z elektryką POMOCY! - odrestaurowanie Renaty
Autor Wiadomość
Adrianos 
Gaworek


R25: 2.1 turbo-DX, turbodisel, B290, '92
Wiek: 35
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 21
Skąd: Konin
Wysłany: 2010-06-28, 22:13   
 

Tak to jest Turbo-DX . W papierach jest składak ale to nie jest składak, w tych czasach kiedy on był ściągany tak ponoć było taniej go sprowadzić czy coś tam...:P tak mam 4tarcze hamulcowe.Dzisiaj walczyłem z szyberdacham...siłowniczek ciągnie, przycisk jest do wymiany, ale szyberdach się nie otwiera...jak ściągłem taką niebieską owiewke to było kupe mchu...:P wyczyściłem spsikałem od góry wd-40 ale też nie poszło...trzeba będzie chyba rozebrać podsufitke i nasmarować mechanizm, tak mi się wydaje.:) pozdrawiam serdecznie.
 
 
 
Adrianos 
Gaworek


R25: 2.1 turbo-DX, turbodisel, B290, '92
Wiek: 35
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 21
Skąd: Konin
Wysłany: 2010-06-28, 22:17   
 

Gadaczka jest chyba po prawej stronie kolumny kierownicy, tzn. tam jest głośnik i z tamtąd szpracha mi jakiś głosik po francusku (ponoć, że mam przepaloną żaróweczke od postojówek...:P).
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-06-28, 22:59   
 

Ładna sztuka, :) Tempomatu nie masz bo nie masz włącznika na tunelu środkowym ani przycisków do sterowania na kierownicy, a klima jest penie do zrobienia. Moja jeździła parę lat otwarta, wstawiłem kompresor i nowy skraplacz, nabicie i działała dopóki mi w zimie nie walnął wężyk, więc przy odrobinie zacięcia......A jazda z klimą .....mmmmm poezja zwłaszcza przy czarnych skórach
_________________

 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 49
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-06-29, 20:16   
 

z szyberdachem możesz mieć klasyczne zablokowanie odkształconą "tekturą".
ale to się okaże po zdjęciu podsufitki
 
 
Adrianos 
Gaworek


R25: 2.1 turbo-DX, turbodisel, B290, '92
Wiek: 35
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 21
Skąd: Konin
Wysłany: 2010-06-30, 13:43   
 

Kolejne problemy. Potężne. Auto nie odpala. Jest gdzieś taka zwara, że stopiło mi słupek masowy od aku...Bezpieczniki są całe, ale aku wygląda jak lutowane. Masa od akumulatora jest ładnie zrobiona przesmarowana wyczyszczona...Ludzie i co jest???? POMOCY!! A co do tempomatu to jest taki śmieszny silniczek przy pompie i lince od gazu gdzie idzie kabelek i ten kabelek jest urwany...:P
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-06-30, 14:56   
 

Samo z niczego się to nie zrobiło .Musiałeś zrobić jakieś potężne zwarcie . Pod lewym reflektorem jest potęzny bezpiecznik /blacha/,sprawdź co się z nim stało
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 49
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-06-30, 22:49   
 

zobacz też do skrzynki przekaźników (za głośnikiem gadaczki). Jest tam taka blaszka-zworka w miejsce jednego przekaźnika, która lubi się mocno zagrzać jak są utlenione styki.
Łączy przewód napięciowy o sporym przekroju. Jak się przegrzeje i np. wytopi gniazdo to potrafi czynić cuda z elektryką (ot brak świateł, zanik zasilania radia itp.)
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-01, 06:29   
 

tu masz fotkę



a tu link do tematu: http://www.renault25.eu/v...ghlight=ratunku
_________________

Ostatnio zmieniony przez Adam 2010-07-01, 06:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adrianos 
Gaworek


R25: 2.1 turbo-DX, turbodisel, B290, '92
Wiek: 35
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 21
Skąd: Konin
Wysłany: 2010-07-01, 19:54   
 

Znalazłem problem tej zwary.Wczoraj głuwkowałem i generalnie największy prąd zabiera rozrusznik.No i się znalazł problem.Kabelek plusowy był poprowadzony pod jakimś wężem (dość grubym) i był sklinowany między nim a podłużnicą i się doszczętnie przetarł.Troszke pojeździłem rdza się zdarła i złączyło. Problem zrobiłem nowa masa, nowy przewód, no i gra i buczy i nawet odchylanie fotelu mi raz zadziałało...:P na szczęście od kierowcy, więc nie jeżdże już tak usztywniony :)
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-07-01, 20:12   
 

Brak regulacji foteli to najczęściej problem zaśniedziałych styków w przełącznikach .Trzeba po prostu rozebrać przełączniki , wyczyścić styki i powinno działać :D
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-01, 20:34   
 

najlepiej po rozebraniu przełączników spryskać je jakimś "Contact" lub "WD40"
_________________

 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-07-01, 20:40   
 

Miedziane, czy mosiężne styki raczej nie rdzewieją ,tak że WD 40 zastosowania to tego typu operacji nie powinien mieć
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-07-01, 20:44   
 

możliwe - ale u mnie zadziałało - spryskałem, swoje odstało i od wczoraj działa ;)

WD 40 to nie odrdzewiacz - to raczej środek myjący. Amerykanie wymyślili go do mycia elementów mechanicznych używanych na pustynii :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez Adam 2010-07-01, 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-07-01, 22:10   
 

Ja używam wazeliny technicznej do zabezpieczania styków. Problem z fotelami może też być w kostce pod fotelem, trzymaj przycisk i nią poruszaj może pomoże a zajmuje 10 sekund
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-07-01, 22:17   
 

Wd40 jest środkiem penetrującym i co ważniejsze tłustym. Jak naleci tam potem kurz to więcej będzie strat niż pożytku.
Najprostrzym i najpewniejszym sposobem jest zamoczenie i wymycie całego wyłacznika w benzynie ekstrakcyjnej , a potem nasmarowanie częsci ruchomych białym smarem.
Contact też na niewiele się zda skoro zostanie w środku cały brud. Ten środek można używać jak mamy styki na wierzchu oczyszczone z warstwy kurzu.
Potem i tak należy użyc np. izopropanolu żeby usunać to co postanie po reakcji Contact-tlenek .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2010-07-01, 22:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 31