:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Fifi
Autor Wiadomość
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-02-22, 19:02   
 

Hamulce działają po oczyszczeniu,przesmarowaniu,dzwigienki ręcznego były trochę zastane,narazie ok. zobaczymy jak długo?
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-02-22, 19:39   
 

Czemu odkrywać amerykę od nowa . Piszesz że czytałeś na forach , tym czasem u nas
http://www.renault25.eu/v...ight=zacisk%F3w

Dodam że smar , jest to specjalny specyfik do TŁOCZKÓW hamulcowych ,który może współpracować z płynami hamulcowymi.
Miedzianym to można smarować śruby , prowadnice itd ale W ŻADNYM wypadku tłoków !!!!!
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2012-02-22, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-02-22, 20:28   
 

Spoko tłoczki są jak nowe ,myślę że był raczej problem z dzwigienkami ręcznego ,trochę zastane i nie wracały do położenia wyjściowego ,przez to blokując ,tłoczek no i wreszcie klocki tarły o tarczę opory toczenia itd. a o spalaniu nie wspomnę ....
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-02-25, 12:27   
 

I tak wymieniłem końcówkę drążka ,reakcyjnego i odpuściłem trochę na drążku za bardzo była skręcona i dla tego ściągała w prawo .Nie myszkuje teraz kiera ustawiła się prosto i jak po szynach prościutko mknie :mrgreen: .
A po za tym końcówkę musiałem oddać do reklamacji w środku było tylko pół gwintu i drążek nie wkręcał się,do tego punktu który sobie zaznaczyłem przy zdejmowaniu starej końcówki zamienili i no problem.
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-05-03, 13:36   
 

Wymieniłem ,pasek alternatora ,pół dnia roboty...... czemu? A trzeba pompę,wspomagania zluzować a tam niespodzianka,poprzednik nie mógł odkręcić śruby i tak ją ładnie zarobił że wyszedł niej ,NIT!!!!!! (Jak nie zdejmiesz paska od pompy wspomagania ,to nici ze zdjęcia paska od altka) Jakoś odkręciłem :evil: śrubę zdjołem pasek a tam połowę ząbków nie było ,dobrze że się nie zerwał.
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2012-05-03, 14:05   
 

andrzejk napisał/a:
A trzeba pompę,wspomagania zluzować


Łatwiej zluzować alternator :lol:
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-05-03, 14:11   
 

Łatwiej,łatwiej ale trzeba zdjąć pasek wspomagania bo inaczej nie da rady zdjąć paska alternatora :(
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-05-05, 16:48   
 


U Scorpiona pd jabłonią u mnie koło bzu.. :lol: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez andrzejk 2012-05-05, 17:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-05-05, 17:16   
 

 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-06-22, 19:13   
 

To tak, przegub zmieniony używka ale dobra, tylko musiałem menszetę wymienić bo była sparciała (nie dziurawa) według forumowych instrukcji, przegub zewnętrzny zszedł z półosi bez oporów.Kołki rozprężne 1,50 zł szt. to samo co Laguna na wewnętrzny przegub.
Osłony przekładni wymienione ,ta z prawej lepiej weszła na miejsce niż ta z lewej....(podobno jest odwrotnie).
Górny sworzeń wahacza nowy problemy z odkręceniem starego ,śruby się kręciły (fleks załatwił sprawę)
Prawy drążek kierowniczy nowy bardzo ładnie się odkręca za pomocą klucza do rur najlepiej taki półokrągły ..
W sumie jutro tylko na zbieżność bryknę i wsio .
Straty, ułamany klucz 30mm. przy próbie odkręcenia półośki pożyczony do kół krzyżak dał radę
W sumie zajęło mi to wszystko (bez kanału ) 11godzinek.....ale 350 w kieszeni i nowe doświadczenie nieocenione :mrgreen: :mrgreen:
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 39
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 155
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-06-25, 21:30   
 

andrzejk napisał/a:
To tak, przegub zmieniony używka ale dobra, tylko musiałem menszetę wymienić bo była sparciała


Nowa manszeta nie jest sztywna jak plastik ?
Ja na drążkach kierowniczych muszę wymienić (dziury są).
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-06-26, 14:10   
 

TomiLee84 napisał/a:
andrzejk napisał/a:
To tak, przegub zmieniony używka ale dobra, tylko musiałem menszetę wymienić bo była sparciała


Nowa manszeta nie jest sztywna jak plastik ?
Ja na drążkach kierowniczych muszę wymienić (dziury są).

Nie jest sztywna normalna guma.A osłony przekładni :D trochę łapki będą boleć (w rękawicach za ciasno bez, łapki pozbijane ale da radę) :twisted:
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-09-18, 12:43   
 

I nadeszła ta chwila kiedy szlag trafił zamek w przednich drzwiach a czemu? przez zawiasy (opuszczone drzwi ) no ale niema tego złego co by na dobre nie wyszło .....
Zamek się znalazł a przy okazji,zdjołem z drugiej drzwi z dobrymi zawiasami,samo przełożenie nie takie straszne zawiasów, niestety srebrne ponieważ nie mogłem wydłubać miseczek ,założone z drugiego samochodu trudno, lepsze to niż znowu zepsuć zamek a lewego(zamka) już nie mam jest ok, tylko te szpary nie mogłem poustawiać bo samemu nie wygodnie a pozatym będę zmieniał błotniki to będzie lepszy dostęp do śrub. :D i wtedy sobię ustawię.
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-11-26, 12:02   
 

Dzisiaj korzystając z chwilowego ,bezrobocia wypłukałem układ ,chłodzenia (specjalny preparat do chłodnic) spuszczasz stary płyn wlewasz , wodę i preparat (w płynie jest) zapalamy silnik na co najmniej 15 min.,spuszczamy syf, płukamy jeszcze raz najlepiej pod ciśnieniem wlewamy nowy płyn .
Oczywiście odpowietrzamy układ (u mnie na dwóch wężach gumowych są odpowietrzniki)no i na trochę spokój :)
 
 
heinzu 
Częsty forowicz


Wiek: 41
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 208
Skąd: EL
Wysłany: 2012-11-26, 15:15   
 

andrzejk napisał/a:
płukamy jeszcze raz najlepiej pod ciśnieniem

a w jaki sposób pod ciśnieniem :?:
_________________
http://img40.imageshack.u...tbannerver2.png
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 30