:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Rządówka
Autor Wiadomość
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-03-06, 18:48   
 

O żesz ty bał bym się machy podnosić ,taki potwór :D
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-06, 20:03   
 

gzara napisał/a:
Adaś a po co ci ściereczki nasączane do skór


skóra była bardzo sucha. Chciałem nadać jej elestyczności przed dalszymi pracami. Na mycie wodą jest na razie za zimno.
_________________

 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2012-03-06, 20:54   
 

To chusteczki ci nic nie dadzą, jeśli chcesz nawilżyc to tylko dobre mleczko i to dużo niech sobie powsiąka. Ja polecam tanner`s preserve
_________________

 
 
heinzu 
Częsty forowicz


Wiek: 41
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 208
Skąd: EL
Wysłany: 2012-03-06, 21:27   
 

Miałem wrzucić fotkę podczas prac to wrzucam :)

_________________
http://img40.imageshack.u...tbannerver2.png
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2012-03-06, 21:35   
 

Mój tato używa Turtle WAX. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Polecam
_________________
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-03-06, 23:52   
 

Ja bym się nie zabierał do roboty od dupy strony jak widać m.in na powyższym zdjęciu ;).
Takie rzeczy jak tapicerki i inne pierdoły bym sobie zostawił na sam koniec .
Przy poważnej robocie wiadomo że człowiek jest brudny, ciuchy też i można sobie spaprać kawał pracy.
Poza tym przy malowaniu skóry musi ona być wręcz idealnie odtłuszczona więc jak teraz ją zapaprasz czymkolwiek to zrobisz sobie dodatkową dość żmudną robotę, a skórze się nic nie stanie skoro sobie będzie stała w takim stanie.
No chyba że jak cygan z pewnego reportażu , codziennie wsiadał do mercedesa , posiedział , posłuchał radia , wysiadał zamykał i szedł do domu bo...... nie miał prawa jazdy.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-07, 07:47   
 

MaciejR21 napisał/a:
posiedział , posłuchał radia , wysiadał zamykał i szedł do domu


ja jeszcze do tego dobre piwko spijam. A radyjko gra w Baccarze ---....cie.

A tak serio to musiałem wysprzątać. Nie mogłem patrzeć na psie kłaki po kolana, kilogramy piachu i kawałki gruzu. Tapicerkę musiałem po prostu troche umyć, a mróz nie pozwala na chlapanie wodą. Dopiero jak ja trochę wyczyściłem to mogłem mieć trochę uciechy z zakupu i tyle.

ps. gaz w Baccarze prawdopodobnie zdemontuje. To nie będzie auto na co dzień.
_________________

 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-17, 16:41   
 

Dziś dostałem się pod spód auta. Obejrzałem auto - balcha od spodu zdrowa, progi też. Wydech nowy tylko ktoś wywalił katalizator i wstawił jakieś sztukowane rury. Na łączeniu rury z tłumikiem środkowym jest przedmuch.
No i obejrzałem skrzynię biegów:





Tylko co to za śruba? Wygląda jak nie stąd:



Rozwalony jest też przegub na krótkiej półosi.
_________________

 
 
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2012-03-18, 12:06   
 

Adam napisał/a:
co to za śruba?

Zardzewiała.gwint metryczny w/g mnie M 12/45 mm.użyta jako korek -ale dlaczego i zamiast czego????? z automatów to tylko Kałasznikowa poznałem :D :D
_________________
odiz
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-03-18, 12:20   
 

Skrzynia regenerowana (S04)
W miejscu śruby powinien być korek za którym jest spręzyna z kulką o ile dobrze pamiętam . Kulka oparta jest o zębatą dzwignie zmiany biegów.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-03-18, 12:23   
 

TO może dlatego skrzynia nie jest sprawna? i jest tylko wsteczny.
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-18, 12:55   
 

MaciejR21 napisał/a:
Kulka oparta jest o zębatą dzwignie zmiany biegów.


domyślam się, że od blokowania skrzyni na biegu trzecim, drugim lub pierwszym.
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-03-20, 23:23   
 

Załączenie każdego biegu przesuwa wewnątrz skrzyni dzwignię . Kulka ze spręzyną blokuję tą dzwignię podobnie jak kulki przy pręcie wodzików w manualnej skrzyni.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-21, 07:25   
 

Dzwignia nie blokuje mi się na 3, 2 i 1. Na pozostałych położeniach (P,R,N,D) jest zablokowana.
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 46
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-03-21, 08:59   
 

Jak się nie blokuje ???
Kulka nie ma blokować , tylko precyzyjnie ustalać dzwignię w samej skrzyni.
Blokada samego lewarka odbywa się na poziomie tunelu . Linkę trzeba odpowidnio ustawić tak aby lewarek zgadzał się ze skrzynią i służy do tego regulacja na lince z zawleczką.
Biegi 1-2-3-D nie są blokowane na lewaku , natomiast przełożenie 3-2-1 ma być blokowane.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 30