:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Wreszcie jest...
Autor Wiadomość
rafilodz 
Starszy starszak
searching...



Imię: Gwiazda
Wiek: 42
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 112
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-04-11, 20:40   
 

TomiLee84 napisał/a:

Będzie powód zajechać nad Jasień


Jak nad Jasień to i na lotnisko do mnie :P - rzut beretem od Adama :P
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 53
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3654
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-11, 21:07   
 

Rafi, to i Ty nad Jasień podjedziesz. Będzie tak bardziej tradycyjnie :) Zapraszam
_________________

 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 150
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-04-11, 21:15   
 

rafilodz napisał/a:
Jak nad Jasień to i na lotnisko do mnie - rzut beretem od Adama


No to stoi :!:



Kilka zdjęć podczas sprzątania:
przodek


tyłek


znalezisko. ktoś może to rozszyfrować? domyślam się,że związane to może być z datą prod.


przycisk


sprzęgło



tu reszta
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 150
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-04-25, 08:04   
 

Renata już jeździ.
Wczoraj wziąłem się za pielęgnację lakieru,ale środek się skończył no a później zaczęło podać.
Wymienione paski:
alternatora i wspomagania choć ten od wspomagania jeszcze popiskuje;
uszczelka pokrywy silnika;
olej w skrzyni;
olej w silniku;
filtr paliwa;

W planach jest wykonanie zaprawek blacharskich i zlikwidowanie stuków w zawieszeniu, a w najbliższym czasie wypad majowy motorkiem :shock: :shock:
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 42
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1600
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-04-25, 09:20   
 

Wyczyściłeś i odtłuściłeś dokładnie koła pasowe ???
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 150
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-05-07, 23:19   
 

Nie pomyślałem o tym. Zajrzę w najbliższym wolnym czasie. Dziękuję za podpowiedź.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 150
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-05-09, 22:35   
 

Ostatnimi czasy wziąłem się za drobne poprawki lakiernicze i łatanie dziur.
W ruch poszły farby, szpachla i biteks w spraju (głównie go połączeń przewodów hamulcowych). Podstawkę akumulatora też pomalowałem. Ma teraz kolor nadwozia :o
Jutro zamontuję i zobaczę jak będzie się prezentował (choć właściwie go nie widać,więc mógłby być pomarańczowy :lol: )

Przy okazji tak sobie przymierzałem czy wizualnie będą pasować. No i nie wiem.




W sumie to nie do końca ten rozmiar



Może ktoś chce się zamienić na jakieś fajne alusy 14''-lówki lub ma na zbyciu i chce sprzedać :?:


MaciejR21 napisał/a:
Wyczyściłeś i odtłuściłeś dokładnie koła pasowe ???

Patrzyłem na koła i pasek i wyglądają na suche i czyste. Mam w spraju środek do pasków klinowych zapobiegający piskom. Jutro odpalę i zobaczę co i jak.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2012-05-10, 21:19   
 

Tomi szukaj raczej 15"-stek bo takie były fabryczne, 14"-stki były tylko stalówki na których była, a takto one szły na 15"calach. Ja jeździłem na 15"-stach o tych samych wymiarach co twoje i ładnie sie prezentowała, a poza tym lepiej sie prowadziła bo była lekko szersza.
Pozdrawiam
PS przeczytaj PW
_________________

 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 150
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-05-10, 23:05   
 

JAGIEŁ napisał/a:
szukaj raczej 15"-stek bo takie były fabryczne

Ok,ale czy przez większy rozmiar felgi profil opony nie będzie mniejszy,co może negatywnie wpłynąć na zawieszenie ?

Tata mój jeździ mercem Vaneo. Miał 17''-tki na alusach,ale nie sposób było na tym jeździć --sztywno. Założył 15''-tki i od razu inna jazda.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 42
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1600
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-05-11, 08:55   
 

15 cali, rozmiar opony 195/60 to są fabryczne dane.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 53
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3654
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-11, 08:59   
 

Pirelli P600 (chyba juz niedostępne - P6000 mozna jeszcze trafić)
_________________

 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 150
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-05-24, 23:51   
 

UFFFF.....,dobrze,że jest się gdzie schować 8)
_________________
R21-mój własny kwadrat
Ostatnio zmieniony przez TomiLee84 2012-05-24, 23:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TomiLee84 
Forowicz


R25: R21, F3N, 1,7b/g 1992
Imię: RENIA
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 150
Skąd: ursynów
Wysłany: 2012-05-25, 00:37   
 

Ostatnio kombinowałem jakby tu przyoszczędzić trochę grosza,bo kończy mi się polisa ubezp. Pomyślałem,że zmienie pojemność silnika w dowodzie na taką, która faktycznie jest pod maską - 1995 lub 1998 (w dowodzie 2165ccm).
W wydziale komunikacji dowiedziałem się,że wystarczy jechać do okręgowej stacji pojazdów, oni wydadzą zaświadczenie i z tym kwitkiem ponownie do wydz. kom.
Na miejscu sprawa okazała się bardziej skomplikowana, otóż do wykonania takiej 'operacji' potrzebny jest rzeczoznawca, który kosztuje --nie wiem jeszcze ile. Do tego trzeba dodać koszty poniesione w stacji diagn. W wydziale komunikacji to chyba nic nie kosztuje.
Nie wiem czy gra warta jest zachodu nawet jeśli udałoby się Reni przejść cało tą 'ścieżkę zdrowia'.

Ubezpieczenie jest w Liberty-odziedziczone. ponieważ mam 50% zniżek musiałem dopłacić 6,50zł do poprzedniej polisy (60% zniżek).
Libert proponuje mi ok 570 zł za ubezp. (mimo,że to byłaby już 3cia polisa pod rząd wykupiona u nich na to auto), podobnie z ceną wypada link4.
Najtaniej wyszło z kalkulatorem na stronie Rankomat.pl



Cena wydaje się być atrakcyjna,ale co poniektórzy jak czytałem wynegocjowali lepsze warunki.
_________________
R21-mój własny kwadrat
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Wiek: 36
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2012-05-25, 11:29   
 

Jedź na inną stację diagnostyczną. Ja miałem w dowodzie 2.9 a zmieniłem silnik na 2.0 pojechałem na przegląd i od słowa do słowa diagnosta wystawił kwit że zmieniono w aucie silnik z 2.9 na 2.0 dane sczytał z tabliczki silnika i wpisał, pojechałem do wydziału i wyrobiłem nowy dowód już z nowym silnikiem (skończyło się miejsce na pieczątki, stąd nowy dowód)
_________________

 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2012-05-27, 00:03   
 

Ciekawe rzeczy opowiadacie Waszmościowie - proponuję że w wolnej chwili, czyli w niedzielę wieczorem utworzę osobny wątek z takimi poradami. Będzie łatwiej znaleźć.
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 29