:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z pompą paliwa
Autor Wiadomość
andiamo 
Dzidziuś


R25: 1995, TXi, B292, 1991, 12V
Wiek: 58
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-12, 15:02   problem z pompą paliwa
 

Mam problem z pompą paliwa. Przestała pracować a co za tym idzie auto przestało jeździć. Wymontowałem ją bo myślałem, że się spaliła ale po sprawdzeniu na krótko okazało się że pracuje. podłączyłem ją ponownie ale bez efektu...
Przy okazji musiałem wymienić cześć skorodowanego kabla. Nie wiem gdzie są przekaźniki od pompy.
Czy w przewodzie jest zasilanie przez cały czas?
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2013-08-12, 17:18   
 

A może filtr ?!
_________________
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2013-08-12, 17:24   
 

Przekaźniki są w obudowie plastikowej ,gdzie zamontowany jest komputer silnika .
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Ostatnio zmieniony przez $SKORPION$ 2013-08-12, 17:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-12, 17:49   Re: problem z pompą paliwa
 

andiamo napisał/a:
Mam problem z pompą paliwa. Przestała pracować a co za tym idzie auto przestało jeździć. Wymontowałem ją bo myślałem, że się spaliła ale po sprawdzeniu na krótko okazało się że pracuje. podłączyłem ją ponownie ale bez efektu...
Przy okazji musiałem wymienić cześć skorodowanego kabla. Nie wiem gdzie są przekaźniki od pompy.
Czy w przewodzie jest zasilanie przez cały czas?


Niestety w przewodach nie ma cały czas napięcia pompa sobie dobija jeśli spadnie ciśnienie poniżej ustalonej wartości, to że pompa pracuje na "sucho" po wyjęciu nie oznacza że wytwarza ciśnienie, chyba że w samochodzie nie odzywała się wcale, posprawdzaj dobrze przewody dochodzące do pompy, przekaźniki też raczej nie padają same z siebie od tak sobie.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-12, 22:12   
 

Kriss_Lodz napisał/a:
przekaźniki też raczej nie padają same z siebie od tak sobie


ale potrafią zaśniedzieć w gniazdach. W obudowie komputera są dwa, jeden od pompy paliwa, drugi od rozrusznika.
_________________

 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-08-12, 22:33   
 

Adam napisał/a:
Kriss_Lodz napisał/a:
przekaźniki też raczej nie padają same z siebie od tak sobie


ale potrafią zaśniedzieć w gniazdach. W obudowie komputera są dwa, jeden od pompy paliwa, drugi od rozrusznika.


Nie zaszkodzi zapsikać styków Kontakt Sprey-em. :)
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2013-08-13, 09:59   
 

Więc po kolei .

Pompa paliwa uruchamia się po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon , po czym zatrzymuję się. Ma to na celu usunięcie ew. powietrza z układu wtryskowego i wytworzenie wstępnego ciśnienia.
Podczas kręcenia rozrusznikiem pompa pracuje cały czas i tak jest też gdy silnik pracuje .

20 letnie przekaźniki mają prawo przestać prawidłowo działać , nikt nie zliczy ile tysięcy razy styki były używane a to jest tylko srebro które się wypala i tworzy się coraz większa odległość styków które elektromagnes musi zamknąć.

Pierwsze słyszę żeby w obudowie ECU był jakiś przekaźnik od rozrusznika za to oba mają wpływ na pracę pompy.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2013-08-13, 10:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2013-08-13, 15:29   
 

Jeszcze taka mała podpowiedź.
Przy silniku V6 (nie wiem czy automat ma tu znaczenie), dodatkowy przekaźnik od pompy i tylko od pompy, znajduje się za lewą przednią lampą. Idą do niego m.in dwa dość grube białe przewody
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
nicki16 
Raczek


Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 17
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-11-26, 08:56   
 

jak coś tam mają fajne oferty pomp hamulcowych i nie tylko: http://www.nowe-hamulce.p...,100026,93,537/

sam kiedys zamawialem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 24