:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
TX Włocławek
Autor Wiadomość
mariopin 
Dzidziuś



R25: 2,2 TX J7T 732 B29B
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-03-05, 22:01   TX Włocławek
 

Witam. Właśnie zostałem nowym właścicielem tego cuda z opisu. Niestety kupowany na szybko w styczniu i po ciemku. Hamulcy nie było, parę zaprawek sprayem, cieknąca pompa wspomagania, pływające wolne obroty, nie zamykający wszystkich drzwi centralny, nie istniejące przednie zawieszenie, i zgadnijcie dlaczego nie było zdjęć podwozia?, chłodnica po dotknięciu sypie się jak by była z trocin zresztą i tak zamiennik, sądząc po zaprawce na zderzaku przednim była pewnie mała stłuczka więc chłodnica była wymieniona, przednie lampy wypalone do cna i robią chyba tylko za dzienne. To by było na tyle z wad.
Plusy to reszta blach i wnętrze, rzekłbym super. Silnik pięknie suchy, skrzynia chodzi lepiej niż w nowej Dacii. Wszystko z wyposażenia działa i o dziwo ma się na moje oko całkiem nieźle.
Procedurę odbudowy nacząłem.
Ostatnio zmieniony przez mariopin 2015-03-05, 22:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
olafbłasiak 
Dzidziuś


R25: 2000cm B29, 1991
Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 3
Skąd: Myszków
Wysłany: 2015-03-06, 10:29   
 

życzę powodzenia w nierównej walce z materią, a problem korozji w nim występuje tzn progi elementy ramy do której jest silnik przymocowany i wzmocnień.
 
 
kujtek 
Młodszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 89
Skąd: Mława
Wysłany: 2015-03-06, 14:30   
 

a jak podłużnice? póki buda nie wpada w kolor rudy to reszta to pikuś
 
 
mariopin 
Dzidziuś



R25: 2,2 TX J7T 732 B29B
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-03-06, 17:28   
 

Co do korozji to już opisuję.
Podwozie łatane białą pastą tu i ówdzie, ale tragedii nie ma. Podłużnice w komorze silnika od wewnętrznej strony niezamkniętego profilu już rude. Progi całe twarde, podnośnik wytrzymały. Listwy pod progami do wywalenia bo miękkie jak plastelina od rdzy, trzymają się tylko na czarnej farbie. Zeżarło uchwyt od pompy paliwa i od filtra paliwa. Rdza delikatnie pojawiła się na jednym nadkolu z tyłu i na wewnętrznej stronie drzwi przednich "płci obojga", ale to chyba wina ingerencji człowieka a nie natury, oczywiście pas przedni i uchwyty zderzaków też zmieniają kolor.
Jest jednak jedno miejsce ,które mnie drażni ilością korozji, to półki mocowania siłowników maski, no prawie dziury na wylot, ale wyczułem już że to wina uszczelek pod maską, widzę że jak tylko raz źle się ułożą to już kaplica na wieki.
Jeżeli mam ocenić całość obiektywnie to bez interwencji lakierniczo-konserwacyjnej pożyłby jeszcze 10 lat ,ale po tym co mu zrobię to pewnie i 25 następnych da radę.
Pozdrawiam.

Niestety wspomniana korozja przy siłownikach maski zjadła także główki w podporach i musiałem je dospawać do podstaw. Odciąłem je od takiego gotowca z Dacii.
Poniżej fotki tego gotowca i efekt udanej operacji.
Ostatnio zmieniony przez mariopin 2015-03-07, 00:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 51
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3476
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-03-07, 07:44   
 

trzeba było się o oryginały pytać - znalazłbym
_________________

 
 
mariopin 
Dzidziuś



R25: 2,2 TX J7T 732 B29B
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-03-07, 22:32   
 

Dziękuję ,ale to robota jeszcze zanim na forum mogłem popisać.
Zresztą dużo przed tym etapem już zrobiłem, wymiana rozrządu, nowości w hamulcach które już "wyszły" w tym wieku auta, wymiana elementów gumowych w przednim zawieszeniu, wymieniona pompa wspomagania, założone radio bo przecież nie było, wymieniłem parę żarówek w przyciskach sterujących, rozruszany został rozdzielacz siły hamowania bo "stał", wymienione przewody kopułka i palec, nowy akumulator no i termostat.
Na założenie czekają paski ,sprzęgło ,tylne amortyzatory, chłodnica wody i wspomniane kliny do szyb.
Jeżeli chodzi o rzeczy , których szukam i chętnie po "taniości" dokupię to oprócz już omówionych felg jeszcze : nowe sprężyny tył, nowe sprężyny przód i amortyzatory , nowe elementy gumowe tylnego zawieszenia oprócz poduszek stab. i łączników stab. bo te mam, nowe łożyska kół przednich.
Z używanych to będą boczki drzwi i uchwyt pompy i filtra paliwa. To tak na razie.
Tak więc Renia wydawała się także Wam w dobrym stanie ,ale widzicie co trzeba zrobić by jeździć spokojnie nie martwiąc się że za rogiem niespodziewanie trzeba będzie zamawiać taxi.
Jeśli ktoś czegoś z tej listy już nie potrzebuje i chce się pozbyć to proszę o kontakt.
Piszę po "taniości" bo już wpadam powoli w irytację finansową z powodu mojego nabytku, a nie chciałbym za szybko mieć dość.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 21