:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Turbina z Niderlandii
Autor Wiadomość
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-02, 18:39   
 

Po stronie kierowcy było spoko, to na szczescie tylko nalot.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Wiek: 50
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2015-12-03, 13:27   
 

Zdejmiesz błotnik to zobaczych, 50/50 szans że jest OK
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-03, 16:13   
 

No tak, błotnik jest niepewny, pisałem o samym kiliechu.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Wiek: 50
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2015-12-04, 08:28   
 

Kielich od strony błotnika łączy się ze wzmocnieniem idącym od słupka.
To wzmocnienie koroduje pierwsze, później odrywa się od kielicha / podszybia itd
Jak prawa strona już wyszła na wierzch to lewa pewnie pomału idzie.
U Rafiego wspawaliśmy kawałek profila 50 x 20 - rewelka.
U siebie w DX wyspawłem wszystko reperaturkami (podszybie,wzmocnienie, i szklankę) a później mi się dupa rozjechała :cry:
U Jacława wspawaliśmy rurę między kielichami :? i też działa
To jest jeszcze bardzo łatwo naprawić - dobry dostęp po zdjęciu błotnika, trzeba tylko zadbać żeby szklanka wróciła na swoje miejsce.
Ale to dopiero jak zdejmiesz błotnik.

Co do szklank z numerem:
Od strony silnika idzie solidna blacha i nie widziałem żeby u kogoś skorodowała, także trzeba tylko połączyć fartuch błotnika z konstrukcją kielicha, później strona podszybia - kiepski dostęp ale daje się to zrobić, no i na koniec rekonstrukcja wzmocnienia kielich-słupek

No ale później jaka frajda z jazdy jak oba koła z przodu jadą w tą samą stronę 8)
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-04, 13:13   
 

Wielkie dzięki za rady Oleks. Jutro auto zjeżdza do naszego garażu, więc wszystko dokładnie obfotografuje i wtedy ocenimy ile jest roboty. Z tego co piszecie to tragedii nie będzie, ale i tak mam stracha ile rzeczywiście tam skorodowało.

czemu właściwie u Ciebie reparaturki spowodowały taki klops? Za słaby materiał czy jak? Sam początkowo myślałem nad tym sposobem naprawy..
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-04, 19:39   
 

Formel napisał/a:
czemu właściwie u Ciebie reparaturki spowodowały taki klops?


to nie reperaturki - tylną belkę szlag trafił
_________________

 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-04, 21:52   
 

Chyba, że tak. Olus niejednocznie napisał :P
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Wiek: 50
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2015-12-07, 09:11   
 

Tak tak, przód się trzymał a za to tył się rozjechał.
Szkoda ale co zrobisz jak nic nie zrobisz :D
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-07, 17:16   
 

W weekend zabraliśmy się za sprawy najbardziej pilne - czyli sprawdzenie tej rdzy i chłodzenia.

Najpierw nieszczęsny kielich - błotnika nie zdejmowaliśmy, ale ściągnęliśmy plastikowe osłony pod błotnikiem i dokładnie sprawdziliśmy kondyncje fartucha. Nie jest tragicznie, acz zgodnie z Waszymi przewidywaniami jest troche roboty. Strona prawa (ta bez numeru) jest całkiem ok, miałem farta. Z racji braku czasu i narzedzi, będzie się tym zajmował znajomy blacharz.

Co do chłodzenia - wymieniliśmy najpierw czujnik wentylatora, gdyż nie reagował on na podgrzrewanie w gorącej wodzie. Sprawdzilismy termostat i jest w porządku. Przy okazji pytanie - przy próbie generalnej po złożeniu i wymianie płynu chłodniczego, odpalilismy samochód i czekalismy aż się zagrzeje. Otworzyliśmy zbiorniczek płynu chłodniczego i obserwowalismy obieg. Samochód dośc długo trzymał się na obrotach w granicach 1500 obr/min. Po jakimś czasie otworzył się termostat, obroty spadły do "nominalnych" 900 i dośc ostro zabulgotało w zbiorniczku. Czy to wina zmiany ciśnienia w obiegu?

Zdjecia w komentarzu.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-07, 17:26   
 

W aucie nie otwierają się także szyby...w sobote elektryk zajrzy do środka i bedzie robił rozeznanie w problemie. Sprawdzalismy sterownik i powinien być ok, problem lezy pewnie gdzieś w instalacji.

Przy okazji albo laweciarz albo poprzedni włąściciel zakleili drzwi kierowcy folią, gdyż nie mogli zamknąć okna. No i zakleili je folią, która do karoserii przytwierdzili bardzo mocną taśmą płócienną. Oczywiście na karoserii zostały ciężkie do zlikwidowania ślady po kleju ... bez komentarza.

Zdjecia:

https://www.dropbox.com/s...VTmYE5a5-a?dl=0
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-12-07, 18:00   
 

[quote="Formel"]Oczywiście na karoserii zostały ciężkie do zlikwidowania ślady po kleju ... bez komentarza
Formel napisał/a:
Oczywiście na karoserii zostały ciężkie do zlikwidowania ślady po kleju ... bez komentarza.


umyć benzyną ekstrakcyjną. Spolerować delikatnie pastą polerską.
Na co w V6 Turbo hak holowniczy?
_________________

 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-07, 18:04   
 

Holender bez haka jest jak niemiec bez ... ;) Oględziny haka wykazały, że nie ciągnął niewiadomo czego, więc pewnie głównie camping. Oni przecież bez campera nie przezyją wakacji.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2015-12-07, 19:33   
 

Hak jest ważny i potrzebny. Zakłada się go na osoby, które kochają "tyłeczki" i lubią w nie wjeżdżać :D
_________________
 
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-12-07, 20:53   
 

Busiek, nie byłbym taki przekonany co do ochronnej roli haka, jak ktoś zatrzyma się na naszym haku z impetem to może zderzaka nam nie połamie ale może pogiąć podłużnice z tyłu, a to trochę gorsze niż szukanie całego zderzaka...
 
 
maciek 
Starszy starszak


Wiek: 50
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 138
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-12-08, 19:51   
 

jak ktos wjedzie w zderzak z impetem to i tak podłuznice sie rozejda,wazne aby siła uderzenia nie doszła do tylnej belki bo koła stoja jak w ciezarowj tatrze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 30