:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie odpala, mimo iskry i paliwa w listwie
Autor Wiadomość
smietan188 
Młodzik



R25: 2,2 PH2, 1990
Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 49
Skąd: KIELCE
Wysłany: 2017-11-21, 22:04   
 

Czytając pomyślałem o regulator ze ciśnienia paliwa taka bańka na powrocie paliwa z małym wezykiem od podciśnienia . Może pompka paliwowa podaje a regulator puszcza i nie ma ciśnienia . W rencie to 4 bary z tego co pamiętam. Co o tym myślicie.

[ Dodano: 2017-11-21, 22:07 ]
Albo spróbować podmienić komputery .
_________________
Andrzej z Kielc .....
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-21, 23:03   
 

Śmietan, dzieki za komentarz. Komputera na podmianę niestety nie mam, a najbliższy samochód z takim silnikiem jest daleko ode mnie. Natomiast jeśli chodzi o puszczanie na regulatorze, to czy nie powinienem słyszeć wyraźnego syku przy takim ciśnieniu?
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
smietan188 
Młodzik



R25: 2,2 PH2, 1990
Dołączył: 10 Lip 2016
Posty: 49
Skąd: KIELCE
Wysłany: 2017-11-22, 00:24   
 

Sprawdzając możesz zacisnąć szczypcami węża od powrotu paliwa i spróbować zapalić. Tylko nie do ko ca zaciska żeby jakiś tam bidny przelot mu zostawić. Można spróbować. Może ktoś by wysłał na podmiankę chyba ze na zlocie
_________________
Andrzej z Kielc .....
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2017-11-22, 07:56   
 

Ja u siebie podmieniałem komputery i niestety nic to nie dało :/
_________________
 
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-23, 21:18   
 

Przypomniało mi się dosc ważne - zanim auto przestało odpalac, dość mocno przerywało kiedy dawało się gaz w podłogę. Dziś
ło się tak podczas 3-4 przejażdżek przed awaria odpalania.

Wie ktoś jakie powinienem mieć napięcie na wytryskach? Dodatkowo - jak rozumiem, wpinam się sygnałowym przewodem miernika we wtrysk i drugim przewodem do kasy i mierze?
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
rafimali 
Starszak


R25: Renault Espace II
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 92
Skąd: Świecie
Wysłany: 2017-11-25, 12:49   
 

Witam !!!
W momencie przekręcenia kluczyka na zaświecenie kontrolek - napięcie akumulatora z tendencją spadkową do zera w czasie .
Jaką kasę chcesz mierzyć ???(Twój wpis)
Pozdrawiam !!!
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-11-25, 16:15   
 

rafimali napisał/a:
Jaką kasę chcesz mierzyć


fakt, kasę się liczy a nie mierzy. Masę(??)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Adam 2017-11-26, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-26, 15:42   
 

Sorry, oczywiście chodziło MASĘ.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-26, 20:54   
 

gdzie dokładnie w Gdańsku stacjonujesz?
mam kabel do starych renówek (http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=5784) i to co trzeba na swoim laptopie
swoją 19 podłączałem z powodzeniem

w sumie będzie można sprawdzić tyle że sterownik żyje
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-26, 22:24   
 

Niestety samochód nie stoi w Gdańsku ;( Stoi 50 km od Gdanska, ale jeśli byłbyś na miejscu, to z chęcią bym skorzystał z uslug. Rozliczenie za paliwo i fatygę to oczywista oczywistość.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-27, 13:47   
 

w Gdańsku jestem na stałe, tylko problem taki że nie mam auta :D
a masz lapka? to bym ci mógł przygotować program i pożyczyć kabel, sam byś podpiął do złącza diagnostycznego, dał zapłon i zobaczył w programie czy się odzywa
 
 
Formel 
Częsty forowicz


R25: 1986 V6 Turbo, 1990 Turbo D
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 239
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-27, 14:39   
 

Znajdę Cię na fb i się dogadamy.
_________________
"Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 27