Wysłany: 2019-05-16, 15:14 Renault 25 1985r. (okolice Warszawy)
Z racji na to, że dosłownie przed chwilą się zarejestrowałem, chciałbym ze Wszystkimi się przywitać
Cześć!
Szukam r25 jako drugie auto. Do pogrzebania i weekendowych przejażdżek. Nie ukrywam, że wcześniejsza wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba.
Wpadłem ostatnio na takie ogłoszenie:
Czy ktoś z Was może zna to auto? Warto wchodzić w temat za 3000,-PLN, czy może oznacza to kompletną minę? Nie mam daleko, zapewne w weekend podjadę aby auto obejrzeć...ale nie znam się na tym modelu, ale bardzo mi się podoba! Gdy byłem na studiach, mama mojej koleżanki miała taką. Kilka razy miałem okazję się przejechać i byłem zachwycony
Witam serdecznie w naszym gronie .
Jeśli chodzi o ten model to zwróci przede wszystkim uwagę na blachę. Starsze modele R25 miały trochę gorszą blachę i nie wszystkie były w ocynku. Najważniejsze punkty to: progi, nadkola i kielichy. Warto też popatrzeć jak się ma podłoga w bagażniku. Podnieś wykładzinę i sprawdź czy nie gromadzi się tam jakaś woda i czy podłoga jest prosta. Co do automatu to za dużo nie powiem bo nigdy R25 w automacie nie miałem, ale myślę, że z tym pomoże Ci kolega Adam, MaciekR21 bądź Tombog. Pamiętaj też, że jest to dość stary automat więc zrywać asfaltu nie będzie.
I na koniec . W ogłoszeniu jest napisane, że auto ma 33 lata więc może być sprzed dwóch lat, albo osoba, która robiła to ogłoszenie jest słaba z matmy i miała same dwóje w szkole .
Daj znać jak będziesz po oględzinach
witam ciekawe czy kolega kupił auto. Podpisuję się za tym co napisał kolega Busiek ruda jest dużym wrogiem trzeba dokładnie auto obejrzeć pod spodem bo rdza atakuje różne elementy przy zawieszeniu z przodu i stylu. Wzmocnienia mogą się rozwarstwiać i nie jest łatwa do profesjonalnej naprawy bo auto nie ma żadnych odkręcanych ram pomocniczych czy choćby belek. Części zawieszenia, silnik i skrzynia przykręcone wprost do karoserii.
O skrzyni to mogę powiedzieć, że JEŚLI jest taka sama jak w r 21 to jest to skrzynia 3 biegowa powinna łagodnie wrzucać bieg jak jest zużyta to będzie przy zmianie charakterystycznie tąpać. Za zamianę biegu odpowiada elektronika i w moim przypadku było tak, że auto jeździło tylko na 3 i wstecznym winny był czujnik. Po wrzucenia "D" oraz "R" auto powinno ochoczo ruszać, a nie "zastanawiać" się co ma zrobić. Skrzynia raczej łatwa w naprawie ale może być już spory problem z częściami. To są moje przypadki z przed lat jak auto z tą skrzynią jeszcze normalnie jeździło.
Pozdrawiam i życzę udanego zakupu.
Tego patentu ze schowkiem nie zauważyłem .
Co do tej PH2 to kiedyś ją oglądałem w Paczkowie w komisie. Poznaję po naklejce "CH". Niestety auta nie znam bo właściciel komisu jak zobaczył mnie wysiadającego z R25 od razu zrobił się bardzo niemiły i pamiętam, że jak zaglądałem pod maskę to prawie dostałem w głowę tak szybko ją zamykał...
Za te pieniądze , spodziewał bym się działającej klimy. Poza tym Baccara , nie miała z tyłu napisu V6, i nie jestem pewny czy kierunkowskazów w przednich błotnikach , nie montowali dopiero od 91 roku . Pomijam brak aktywnego zawieszenia. O ile się nie mylę , ten samochód miał do mnie trafić na oględziny i ew. naprawy, m.in klimy. Nie było mowy że samochód jest na handel. Może to być jednak zbieg okoliczności.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
MaciejR21 - dokładnie, ten samochód miał pójść do Ciebie na naprawy. Podobno jest "do poprawienia" - cokolwiek to znaczy. Wiem, że na pewno z elektryka nie wszystko gra.
_________________ "Gdy ktoś staje się potworem, zrzuca z siebie ciężar bycia człowiekiem" - Hunter S. Thompson
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum