:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Spryskiwacze
Autor Wiadomość
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
  Wysłany: 2005-12-12, 20:25   Spryskiwacze
 

Ostatnie z powodu nadchpdzacej zimy do letniego płyny dolałem zimowego w celu dlszej eksploatacji, jednakże uradowany pociągnłąem za wichajster przy kierwonicy a tu nic troszke poleciało i cisza...Myslałem że płyn zamarzł albo zwałzył sie po wymieszaniu ale ostatnio przyłozyłem koncówke od kopresora do dyszy i kilka bar jak wywaliło to płyn wywalił korek zbiorniczka, stwierzdiłem że to wina silniczka lub jak kto woli pompki od spryskiwaczy nie mam czsu zeby nad tym pomyślec więc pytam was nie zebym sie wyreczał. licze na pomoc..mianowiecie co może być nie tak i który to bezpiecznik od tego silniczka (tem sam co od wycieraczek?? Pozdrawiam
 
 
 
baciek
[Usunięty]

Wysłany: 2005-12-12, 22:04   
 

Witam Patryk który bezpiecznik to niewiem ale niewiem czy po naciśnieciu wycieraczki ci chodzą ale wracając do sprawy miałem dwa problemy z spryskiwaczamo jeden to własinie pompka (silniczek) sie zepsuł a drugim razem psikłem WD40 tam gdzie wchodzi dziwigienka i pomogło działa do dzisiaj Pozdrawiam

[ Dodano: 2005-12-12, 22:06 ]
Chodzi mi włącznik spryskiwacz i wycieraczek Pozdrawiam
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2005-12-12, 23:22   
 

Sprawdz czy w kostce przy wlewie plynu dochodzi zasilanie do silniczka. Jesli nie to Baciek ma racje, to moze byc wina wylacznika przy kierownicy (Konrad ostatnio przechodzil specjalizacje wlasnie w tej sprawie :) ) Jesli pociagniesz dzwigienke do siebie powinny ruszyc wycieraczki, jesli nie to pewnie musisz przeczyscic styki w wylaczniku ale WD40 bym raczej odradzal, raczej "Kontakt 60" dostepny w kazdym sklepie elektronicznym za ~6zl. jesli nadal nic to to pozostaje juz tylko padnieta pompka :( W instrukcji nie pisze ktory dokladnie bezpiecznik jest od spryskiwacza ale na wszelki wypadek sprawdz wszystkie :)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2005-12-12, 23:33   
 

Ha nie koniecznie już wszystko, ja miałem tak że pociągałem dźwigienkę i wycieraczki chodziły ale płyn nie leciał. Objawy ustąpiły po wymianie przełącznika.
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2005-12-13, 00:22   
 

Po co wymieniać:D:D jak Zulus wspomnial po ostatnim servisie przelacznika wystarczyło tu podmuchac tu popsikac kontaktem i dziala jak nowy:) troche jest zabawy z zapinkami ale czego sie nie robi zeby miec czyste szyby :mrgreen:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
bartek1983 
Forowicz
PIKUR


R25: Safrane 2.0 16V
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Maj 2005
Posty: 196
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-12-13, 08:43   
 

Widze ze mam ten sam problem ale ja znalazlem inny sposob , u mnie wystarczy jak doscisne troche dzwigienke do kierownicy i wtedy dopiero do siebie i dziala .
Sprobuj u siebie moze pomoze.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-12-13, 10:19   
 

to może u mnie jest to samo?? wycieraczki po docisnięciu chodza ale nie zawsze do razu. Za to spryskiwacz nie działa wcale. Kontakt 60 musze zapamietać
o rezultatach poinformuje
_________________

 
 
Gość

Wysłany: 2005-12-13, 10:44   
 

Też miałem problem z wyłącznikiem, rozebrałem go wyczyściłem styki i troche je podoginałem (są już wytarte) i problem znikął :wink:
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2005-12-13, 10:47   
 

to byłem ja, coś mnie wysypało :)
_________________

 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2005-12-13, 15:49   
 

cześć
ja też miałem problemy ze spryskiwaczem-niestety padł silniczek przy zbiorniku.Mechanik-złota rączka-założył inny-chyba nawet od jakiegoś japończyka i jak narazie od dwóch lat jest spokój.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2005-12-13, 18:12   
 

Tak jak w moim przypadku mocniejsze dociskanie to półśrodek, bo w końcu i tak przestanie. A wymieniłem bo miałem drugi pod ręką w super stanie :)
_________________

 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-12-14, 13:05   
 

teraz specjalnie sprawdzałem - wycieraczki tez juz nie chodza przy pociągnięciu dźwigni do siebie - czyli to styki na jakies 95 %. Za to wczoraj złamałem mocowanie antenki na dach :x
_________________

 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-12-14, 15:17   
 

woęc tak ja też doszedłem to czego, mianowiecie nie działa przełącznik przykierwonicy poniewaz po pociagnięciu nawet wycieraczki nie chodza wieć to eliminuje pompke itd. nie wiem jak mam sie za to zabrac jest zima i spryskiwacze rzecz niezbedna ktos ma jakiś pomysł? interesuje mnie jak dostac sie do tego i jak naprawić bo nigdy tam nie zaglądałem...Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2005-12-14, 16:44   
 

To nic trudnego, zdejmujesz oslony kierownicy: 3 srubki od dolu, pozniej obkrecajac kierownice 90* w jedna i w druga strone odkrecasz kolejne dwie trzymajace gorna oslone i juz masz od spodu widoczne dwie srubki mocujace przelacznik. Jak juz go bedziesz mial w domu to srubokretem podwaz "lapki" i juz bedzie twoj :) Tylko uwazaj przy otwieraniu go zeby ci zadna sprezynka nie wyskoczyla, w srodku nie jest skomplikowany wiec jakos dojdziesz co gdzie bylo w razie jakby ci sie rozsypalo. Najlepiej otwieraj powoli i zapamietaj jak byl poskladany. Cala operacja sprowadza sie zwykle do wyczyszczenia stykow lub ewentualnie na lekkim dogieciu blaszek. Powodzenia!
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2005-12-14, 19:13   
 

Witam U mnie było to samo. I też odważyłem się na rozbieranie przełącznika - to nic trudnego.
Z tego co pamiętam oprócz czyszczenia podgiąłem też blaszkęodpowiadającą za ten styk.
A jak pogubisz części zawsze zostaje szrot.
Powodzenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 30