:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Kielich półosi (wewnętrzny)
Autor Wiadomość
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-04, 18:14   Kielich półosi (wewnętrzny)
 

Mam wielki kłopot! Uszkodził się wieloklin wewnętrzny w kielichu półosi, tym przy skrzyni biegów. Spędziłem kilka godzin przy internecie i telefonie, żeby stwierdzić, że we Wrocławiu jest to część nie do zdobycia. Oczywiście dalej szukałem kompletnej półosi z takim samym efektem. Jak łatwo się domyślić po nicku moja Renia jest warsztatem pracy i każdy dzień postoju jest rujnujący finansowo. Czy ktokolwiek z uczestników tego forum potrafi mi coś doradzić, łącznie z sugestią zamienników od innych modeli a może i marek.
Pozdrawiam Wszystkich.
 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-04, 18:30   
 

Apel do wszystkich. Postarajmy się pomóc. Chodzi o źródło utrzymania.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-03-04, 18:37   
 

Przede wszystkim uzupełnij profil o dane auta, bo nawet nie wiemy jaki silnik, skrzynia, wersja, itp... Opisz rodzaj uszkodzenia. Jak się objawia. Często można to naprawić przy odrobinie wprawy, a skoro i tak masz wolne ... ;)
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-03-04, 18:41   
 

Przede wszystkim napisz jaki masz tam silnik. Obejrzyj tęz wieloklin wychodzący ze skrzyni bo być moze ma już poważnie stępione zęby i wowczas każdy załozony przegub , szlak trafi . Oczywiście śwożen/klin musi być tez porządnie załozony.
Jak napiszesz jaki masz silnik to wówczas coś sie wymyśli.
Na allegro sa firmy oferujące półosie , szukałeś tam ?? Bo twierdzą ze mają półosie do wszystkiego.
W intercarsie całe półosie lezą po 384zł do silnika 2,2.
Ile zamierzasz inwestować bo to tez ważne pytanie ???
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-04, 19:22   
 

Dziękuję za spore zainteresowanie moim problemem. W odpowiedzi na wszystkie dotychczasowe posty, informuję, ze wszystkie 25 miały identyczne półosie bez względu na rodzaj silnika ( mój to 2,1 TDX ). Jeżeli chodzi o objawy, auto po prostu nie jedzie a półoś sobie drży przy skrzyni biegów. Po zdemontowaniu okazało się, że jest ścięty kołek zabezpieczający a w środku gniazda kielicha brakuje wieloklinu. Efekt jest taki, że skrzynia nie przekazuje napędu na półoś. Co do pozostałych pytań, to na allegro można coś znaleźć ale na przykład w Bydgoszczy a mi zależy na czasie. Ja muszę to mieć we Wrocławiu stąd szukam informacji o zamiennikach. Ofert na hasło R25 jest na allegro 2 a na przykład Traffic lub Espace, kilkadziesiąt, tylko czy to pasuje??? Jeszcze szczegół, wieloklin na wypuście skrzyni oczywiście jest w dobrym stanie. Pozdrawiam.
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2009-03-04, 19:29   
 

Nie wiem jak rodzaj silnika ale z automatem miały inne półosie
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2009-03-04, 20:07   
 

http://allegro.pl/item549...renault_25.html
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-04, 20:39   
 

tak racja od Espasa też pasuje. Ja bym nawet znalazł sam kielich ale z Łodzi to chyba za daleko?? Jak pocztą wyślę to pare dni będzie szło - 513 145 945

http://www.renault25.eu/v...ght=p%F3%B3o%B6
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2009-03-04, 21:53   
 

Wyślesz Adam poleconym priorytetem rano to nastepnego dnia powinno byc ;)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-03-05, 14:46   
 

taxi.wroclaw napisał/a:
informuję, ze wszystkie 25 miały identyczne półosie bez względu na rodzaj silnika

Mylisz się. Inne były w 2.0, 2,2, inne w V6, inne w automacie.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2009-03-05, 14:50   
 

Diesel i 2,0 i 2,2 takie same :) wyłączając automat
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-05, 19:02   
 

Witam wszystkich. Przepraszam za milczenie ale byłem zajęty poszukiwaniami na terenie Wrocławia. Okazały się skuteczne. Znalazłem na głębokich peryferiach miasta kompletną półoś od jakiegoś Traffica. Element jest o około 15 milimetrów krótszy ale posiada sprawną puszkę kielicha. Oczywiście dokupiłem do tego nową osłonę gumową i rozporowe kołki zabezpieczające wraz ze smarem i opaskami. Tak oto zakończył się temat awarii mojej półosi. Wszystkim bardzo dziękuję za życzliwość i chęć pomocy! A co do podziału modeli i typów półosi to nie posiadam wiedzy katalogowej z braku dokumentacji. Wiem od praktyków mechaników, że owszem różnią się grubością lagi i pierścieniami ABS ale wszystkie są współwymienne.
Mam nadzieję, że kiedyś i ja będę miał okazję służyć pomocą komuś z kolegów. Pozdrawiam. Marek z Wrocławia.
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-03-05, 20:52   
 

serce rośnie - za to właśnie lubię to Forum :)
_________________

 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-03-07, 14:47   
 

taxi.wroclaw napisał/a:
Wiem od praktyków mechaników, że owszem różnią się grubością lagi i pierścieniami ABS ale wszystkie są współwymienne.

A ja miałem dwie przymiarki do wymiany półosi w mojej Renatce, bo za pierwszym razem okazało się, że jest inna liczba zębów/wpustów na wieloklinie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 28