Wiecie może jak naprawic pilot przy kierownicy ??? Ojciec kiedys niechcąco złamał przycisk ściszania i teraz nie działa. Klejiliśmy już to, ale nic nie działa. Nie chce tego rozbierac bo boje się, że cos przy okazji zrąbie
-daj spokój z naprawianiem. Załóż temat w dziale -kupię- i na pewno będzie odzew ,
a majątku na to nie wydasz.
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2009-03-24, 22:38
Takie coś kupisz za około 15 zł jak masz szczęście lub 50 jak nie, sprawdź tylko aby był od tego radia bo w pilocie jest jakiś procesor bez którego nie powinno działać. Tak wię jak weźmiesz pilota z innego modelu to kupa Prawdopobnie może działać od safrane od wieżyczki ale nie ma pewności
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-03-24, 23:41
A dokładnie o co Ci chodzi ?? O pilota od oryginalnego radia z R25 ??? Bo jeśli tak to nie wiem czy koledzy sobie z Ciebie jaja robią czy może poprostu nie wiedzą ?!?
Możesz kupić od obojętnie jakiego fabrycznego radia renault ( oby wtyczka sie zgadzała czyli typu DIN , albo obciąć i polutowac stary przewód ).
Jak koniecznie chcesz naprawiać stary to możesz mi to wysłać ale powiem Ci bez oszukiwania że wiecej będzie Cie kosztować mój czas i upierdliwość roboty niż to wszystko warte, więc raczej pójdź za wcześniejszymi radami .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-03-25, 00:12
TO jest proste jak budowa cepa. Nie ma tam zadnej skompllikowanej elektroniki. Tak jak pisalem pasuje każdy chocby z R19, 21, czy clio. Oby miał wtyczke typu DIN a nie płaską.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
dokładnie - jest to prościzna... Ale mam pytanie - czy pękł plastik czy złamała się blaszka stykowa?? Jak blaszka - to jak piszą koledzy wcześniej - wymienić - te blaszki są sprężynujące - naprawa niemożliwa (pękają przez środek), można wziąć nowy pilot i jak ręka wprawna do lutownicy - to wylutować blaszki z najrzadziej używanych klawiszy (czyli zmiana stacji i żródła) i zamienić je z najczęściej używanymi - czyli od głośności... Ja już wymieniałem i w R 25 i w Safranie...
Jeśli złamany jest klawisz ściszania (zgłaśniania) ja zazwyczaj jak naprawiam takie uszkodzenia - to przede wszystkim staram się wzmocnić miejsce pęknięcia stalowym drutem wtapiając go jak jest możliwość...
Ufff... tyle pisania, a wymiana to banał
PS: O procesorze w naszych pilotach to powiem że pierwsze słyszę...
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2009-03-25, 12:38
NIe chodzi o procesor ale o jakiś element aktywny występujący w pilotach od Safrane i R25 - sorry mój błąd. Ja się na tym nie znam a swoją wiedzę opieram o to: http://elektron.pol.lubli...ble/rendisp.htm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum