Siemka z reni wyciekł mi płyn chłodniczy wyciek jest gdzieś z przodu nie jestem pewien dokładnie bo nie mam dostępu do kanału ale wydaje mi się ze mogla to być uszczelka pod pompom wodną jak wkładam tam rękę to wydaje się jakby ją wycisło i miękka jest dość no ale ja nie wiem jak to powinno być normalnie. Moze ktoś miał ktoś podobny problem ?
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-01, 15:54
dolej wody, odpal silnik i patrz gdzie cieknie. Takie gdybanie nic nie da. Ja mam problemy z chłodzeniem - ciągle mi inna rurka pęka a teraz mam lekuchkie parowanie z chłodnicy. Pompa jest dobrze widoczna pod maską więc wsadź tam głowę i obserwuj. Uważaj tylko na włosy jak masz długie
dolałem wody problem w tym że nie widać dokładnie tego miejsca gdzie jest wyciek. Nie wiem czy brać się samemu ze odkręcanie tego czy jechać na warsztat trochę mnie to przeraża
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-01, 16:06
w silniku 2,2 jest spokojny dostęp - jak umiesz zdjąć i nałożyć potem pasek to spoko. Uszczelkę wytniesz z kartonu i natłuścisz smarem - albo zrobisz z silikonu (czerwonego)
Do czasu naprawy nie dolewaj płynu tylko wodę destylowaną /mrozów poniżej -7 już nie powinno być/. Daleko masz do Ustronia? Na miejscu części w razie konieczności.
Sprawdz połączenia węży przy chłodnicy- może guma już sparciała i tam się sączy.
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
Mi wężyk ostatnio troche popękał przy opasce zaciskowej. Zobacz wszystkie dokładnie połączenia. Wymieniałem też pompe z miesiąc temu. Koszt 80 zł (firmy 4Max srodkowa półka).
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2009-04-01, 22:47
Mi teraz po zakończeniu problemów z chłodnicą cieknie z pod pompy. Przejedź się i stań na suchym i prostym, będziesz widział gdzie kapie poza tym jeśli szybko ci woda znika to raczej łatwo to znaleźć.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-04-01, 22:54
W pompie jest otwór inspekcyjny w miejscu gdzie wychodzi z niej wałek napędowy. Tym otworem zapewne cieknie. Możesz mieć problem z wymianą pompy z powodu zgnitych srub. Mi w R21 przy silniku 2,2 ukręciły sie chyba 2 i były problemy z odkręceniem reszty, naspawywanie nakrętek itd..
Pompę kupowałem NIPPARTS, płaciłęm 100zł. Od 2 lat prawie jeździ.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Jeszcze jedno pytanko czy przy dobieraniu się do tej uszczelki ( tzn. czy jest tam jakieś połączenie z rozrządem czy coś takiego ?) bo miałem nie za śmieszną akcje ze starszym mercedesem ostatnio ;P
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-04-28, 21:39
To zależy od rocznika i dokładnego typu silnika. W niektórych w obudowie pompy jest gniazdo spręzyny ktora napina rolkę rozrządu. Po napięciu rolka jest przykręcana śrubami i ów spręzyna nie spełnia już zadnej roli do ponownego odkręcenia rolki.
Ja miałem taką pompę przy silniku 2,2. Potem wymieniłem ją na taką bez spręzyny.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum