oki
Musi sie trochę ocieplić bo pogoda nie sprzyja
Do silnika dmuchawy wiem jak sie dostać ale żeby wyjąć ten od regulacji na wiewu w desce rozdzielczej to kłopot będzie bo ciężko go wyjąć barowałem sie juz z tym u Grzybka jak rozbieraliśmy renie i nie dałem rady
To że widzisz jak się stykają nie oznacza jeszcze kontaktu. Weź miernik i sprawdź czy na obu stronach styku jest napięcie w momencie styku. Często styki są utlenione i mimo fizycznego kontaktu, nie ma przejścia dla prądu. Pozostaje czyszczenie styków metodą mechaniczną.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 372 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-15, 01:14
To że styki są ok to o niczym nie świadczy jak będziesz miał nadal problem to ja mam parę takich regulatorów obrotów to ci jeden sprezentuje wiem napewno że taka sama dmuchawa jest w Fordzie Scorpio bo taką też posiadam
u mnie jak przestało działać na 3 i 4 biegu to się przepaliła ta spirala która znajduje się w środku,
chyba że komuś przestanie działać całkiem to przy dmuchawie jest taki gruby czerwony kabelek on też przysparza czasem trochę problemów
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-06-15, 08:32
Ty nie masz sprawdzać styków kostki , tylko połaczenie oporów ze stykami i styki wyłącznika termicznego , i połaczenie wyłacznika termicznego ze stykami. Napisałem wyżej wyraźnie.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Podłączę się pod temat.
Przeczyściłem wszystkie styki i polutowałem tam gdzie nie było przejścia dla prądu.
Efekt? Mam 4 biegi dmuchawy, ALE: bieg trzeci jest nieznacznie mocniejszy niż drugi (uchem ciężko to zauważyć, dopiero miernik mnie przekonał, że jest jakaś różnica). Otóż napięcie przy samym wiatraku wynosi na biegu:
I. 3.5-4 V
II. 6.5 V
III. 6.9-7 V
IV. 11.5 V
Macie jakieś pomysły, jak wzmocnić trzeci bieg (nie wbudowując w układ obcych części)?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum