:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
kłopot z dmuchawa ??
Autor Wiadomość
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
  Wysłany: 2009-02-26, 13:09   kłopot z dmuchawa ??
 

Na 1 biegu i na 2 dmucha jak powinna a jak dam 3 lub 4 bieg to dmucha ale tak jak na 2 biegu ??
co to może być ??
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2009-02-26, 13:25   
 

Przełącznik wna desce rozdzielczej - brak kontaktu w stych na 3 i 4 biegu.
Przy dmuchawie upalone przewody we wtyczce albo przy opornikach.

Trochę dłubania - zacznij od strony silniczka i sprawdź czy dochodzi napięcie na 3 i 4 biegu.
Powodzenia
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-02-26, 13:36   
 

oki
Musi sie trochę ocieplić bo pogoda nie sprzyja :)
Do silnika dmuchawy wiem jak sie dostać ale żeby wyjąć ten od regulacji na wiewu w desce rozdzielczej to kłopot będzie bo ciężko go wyjąć barowałem sie juz z tym u Grzybka jak rozbieraliśmy renie i nie dałem rady :)
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-02-26, 15:01   
 

Typowe też to miałem .
Styki przy pokrętłach.U mnie działa I , III czasami i IV .Nie mam serca żeby to rozebrać.
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-06-12, 17:11   
 

dzis dobralem sie do dmuchawy wszystko dobre nie ma popalonych stykow

wiec dobralem sie do regulacji nawiewu wyjalem caly i styki tez sie stykaja
nie wiem co moze byc :(
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-06-12, 21:36   
 

Opornica nawiewu. Miałem już okażje kilka ich robić. Trzeba poprawić kontakt oporów i wyłacznika termicznego ze stykami.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-06-12, 21:49   
 

Mariusz1500 napisał/a:
styki tez sie stykaja

To że widzisz jak się stykają nie oznacza jeszcze kontaktu. Weź miernik i sprawdź czy na obu stronach styku jest napięcie w momencie styku. Często styki są utlenione i mimo fizycznego kontaktu, nie ma przejścia dla prądu. Pozostaje czyszczenie styków metodą mechaniczną.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2009-06-12, 22:56   
 

Potwierdzam to co napisał Maciej, u mnie też to naprawił za co mu dziękuję.
_________________

 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-06-14, 14:32   
 

jak mozesz zrobic zdjecie gdzie to sie znajduje w nadmuchu to postaram sie to naprawic :)
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-06-14, 22:58   
 

Tam gdzie podłaczona jest kostka.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-06-14, 23:20   
 

nad silniczkiem nawiewu jest zwiniety drot w ksztalt sprezynki i nad tym jest kostka otworzylem ja styki byly ok :)
 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-15, 01:14   
 

To że styki są ok to o niczym nie świadczy jak będziesz miał nadal problem to ja mam parę takich regulatorów obrotów to ci jeden sprezentuje wiem napewno że taka sama dmuchawa jest w Fordzie Scorpio bo taką też posiadam

u mnie jak przestało działać na 3 i 4 biegu to się przepaliła ta spirala która znajduje się w środku,
chyba że komuś przestanie działać całkiem to przy dmuchawie jest taki gruby czerwony kabelek on też przysparza czasem trochę problemów
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-06-15, 08:32   
 

Ty nie masz sprawdzać styków kostki , tylko połaczenie oporów ze stykami i styki wyłącznika termicznego , i połaczenie wyłacznika termicznego ze stykami. Napisałem wyżej wyraźnie.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-10-31, 00:39   
 

Podłączę się pod temat.
Przeczyściłem wszystkie styki i polutowałem tam gdzie nie było przejścia dla prądu.
Efekt? Mam 4 biegi dmuchawy, ALE: bieg trzeci jest nieznacznie mocniejszy niż drugi (uchem ciężko to zauważyć, dopiero miernik mnie przekonał, że jest jakaś różnica). Otóż napięcie przy samym wiatraku wynosi na biegu:
I. 3.5-4 V
II. 6.5 V
III. 6.9-7 V
IV. 11.5 V
Macie jakieś pomysły, jak wzmocnić trzeci bieg (nie wbudowując w układ obcych części)?
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-10-31, 10:36   
 

Sprawdź czy silnik dmuchawy chodzi lekko i nie jest przytarty na tulejach.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29