witam jestem nowy na tym forum. mam pare zapytan odnosnie tego auta... moj model to r25 2.o benzyna. moje problemy z nim sa nastepujace
1. czesto podczas zmiany biegow gdy wcisne sprzeglo to obroty nie spadaja albo bardzo a jezeli juz to o pareset obrotow..
2. wycieraczki mi szaleja- tzn jak wlacze to juz ich sie nie da wylaczyc tylko caly zcas chodza, moja domowa metoda na ten fant to musze wyczuc miejsce pomiedzy wlaczony a wylaczony i wtedy sie uspokaja
3. mogl by mi ktos wyslac na maila zdjecie jak wyglada linka do renaulta owego od predkosciomierza? otoz sie zerwala i chcialbym dokupic tylko musze wiedziec jak wyglada zeby sprzedawca mi gowna nie wcisnal.
narazie tyle problemow sobie przypomnialem jak bedemial kolejne bede pisal w tym temacie
dzieki z gory za odpowiedzi
Zaśmiecanie forum grozi ostrzeżeniem.
3 ostrzeżenia czasowo blokują dostę do forum.
Na pewno przeczytałeś regulamin forum?
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2009-06-29, 17:27, w całości zmieniany 1 raz
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-28, 18:25
tak -przede wszystkim prosimy o dane. Który rocznik? Silnik 8 czy 12 zaworów? Licznik z wyświetlaczem cyfrowym pośrodku czy ze wskazówkowym wskaźnikiem paliwa? Te z cyfrowym bowiem najczęściej nie miały linki. Pozdrawiamy
wyswietlacz analogowy a jak sprawdzic ile mam zworow? nie jestem mechanikiem i nie chce pomylic tzn wiem jak to wyglada ale nie mam teraz kolo domu auta i nie wiem ile mam zaworow ...
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-28, 18:35
12 zaworowy ma na głowicy napis 12 ie. jak masz tylko czarną i blaszaną pokrywę zaworów to 8 Valwe (zaworów). Napęd licznika na linkę. Jak dasz adres e-mail to wyślę zdjęcie linki
mam pytanie nie zwiazane z problemem auta... pod moim nickiem pisze dzidzius a u Ciebie fachowiec? jakie sa jeszcze tytuly? i kiedy awansuje na wyzszy poziom hehe?
[ Dodano: 2009-06-28, 18:42 ]
wiesz co kolego ja pozniej zrobie zdjecie bo jak bylem u mechanika to on wyjal te linke i ja to wrzuce tu czy taz na jakis inny prtal a Ty ocenisz czy to orginalna czu jakas samorobka ok?
oj linka predkosciomierza jest ciezko ja dostac nowa gdzies w sklepach sam szukalem pare miesiecy bez rezultatow az wkoncu nabylem uzywke od kolegi Adama najskuteczniej w szukaniu linki to pojezdzic gdzies po szrotach i popatrzec
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-06-28, 19:13
a prościej i szybciej jechać do firmy ktora dorabia linki. W innym wypadku pozostaje ASO. Sam miałem problem jak szukałem linki do R21 . W końcu kupiłem dłuższą linkę od innego samochodu i dorobiłem we własnym zakresie. Pancerz został oryginalny.
Jeśli chodzi o obroty to albo szwankuje czujnik połozenia przepustnicy , albo zawór wolnych obrotów . W 8 zaworowym silniku jest to zawór bosch a w 12 zaworowym jest to zawór hitachi zupełnie innej konstrukcji. Czyszczenie w/wym zazwyczaj pomaga.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Witam panów. Dopiero dziś moglem wstawić zdjęcia. Poniżej zamieszczam linka
http://www.fotosik.pl/moje_obrazki.php a co do silnika to mam R25 2.0 kat TI (srebrne) Powiedzćcie mi proszę czy ta linka jest orginalna czy brakuje w niej jakijes części itp. Ponoć w jednym ze sklepow koleś się chwalił, że ma.
PS. ten laczek na zdjeciu to po to by dac ogolne rozeznanie jak wielka (dluga) jest linka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum