Wysłany: 2009-07-15, 13:01 raz odpala innym razem nie.
co jest grane jak nie chce nie raz odpalic? paliwo jest raz pokazuje R a raz 1/4 a to ma mi sluzyc tylko na odpalenie ale mimo to nie raz zdazaja sie sytuacje ze kreci ale nie chce zaskoczyc? dodam ze cisnienie ma ponoc dobre.
timo- a pompa paliwowa sprawna?? filtr paliwa czysty ??
Sprawdz połączenia przewodów paliwowych-może zasysa "fałszywe" powietrze
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 372 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-07-15, 18:20
zaraz zaraz a kol. Timo uzupełnił braki pod maską ????
Brakowało :
Czujnika temperatury powietrza zasysanego ( odpowiada za skład mieszanki ! )
Czujnika spalania stukowego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i paru innych mniej waznych dupereli !!!!!!
to co wisiało pod progiem już dawno przyczepinone
pompa paliwowa ponoć sprawna, normalnie słychać po przekręceniu zapłonu jak się załącza, z reszta na warsztacie jak byłem mówili, że ciśnienie ma dobre.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-07-15, 22:16
Tak naprawdę to nikt Ci nie poda przyczyny bo może byc ich cała masa.
Niedawno miałem problem w R21 z silnikiem 2,2.
Cieżko zapalała . Potrafiła przerywać , potem padła w czasie jazdy . Po krotkim postoju na chwile zapaliła.
Okazało się że winnym był czujnik połozenia wału. Ale przy usterce którą opisujesz , może to być cokolwiek innego. Np. jeden z przekaźników ktore masz w obudowie komputera , albo jakieś usterki w instalacji gazowej , gdyż przy załaczonym gazie następuje odłączenie układu benzynowego, a jeśli tam wystepuje usterka to może nie załaczać benzyny podczas rozruchu. Trzeba by to było poprostu przejrzeć kawałek po kawałku.
A gdybać można jeszcze długo .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
A u mnie czasem nie chciała zapalić z jeszcze innej przyczyny - w jakiś sposób wilgoć właziła w kostkę od czujnika położenia przepustnicy. Ale odkrycie tego zajęło oczywiście mnóstwo czasu i sprawdzania instalacji, czujników itp. po kolei
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum