:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
wyswietlacz temperatury
Autor Wiadomość
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-03-07, 19:24   wyswietlacz temperatury
 

Ktory czujnik i gdzie on sie znajduje od pokazywania temperatury powietrza na zewnatrz bo mi ciagle pokazuje -40 :P
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-03-07, 19:35   
 

U mnie jest w prawym lusterku .
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-03-07, 19:39   
 

Sądząc po wersji i roczniku to możesz mieć tak jak ja - w lusterku kierowcy - na spodzie obudowy lusterka jest otwór, w którym jest dzyndzel czujnika. Po zdjęciu zwierciadła zobaczysz w środku czujnik.
Do kostki jest chyba dostęp po zdjęciu trójkątnej zaślepki na drzwiach.
Mi też pokazuje - 40 st., ale nie przeszkadza mi na tyle, żebym tego nie odłożył do wiosny.
Albo czujnik walnięty, albo gdzieś połączenia - kostka, przerwany obwód np. w wiązce wychodzącej z drzwi.
Niestety, żeby to stwierdzić to trzeba się dobrać do deski od środka.
Sama wymiana czujnika też nie jest prosta, bo w kanale lusterka obok linek sterowania jest bardzo ciasno i trzeba by demontować kostkę.
 
 
soki 
Kawaler


R25: 2.0, GTS, 1990, b297, j6r 706
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 62
Skąd: Koziegłowy
Wysłany: 2010-03-07, 19:59   
 

A mi pokazuje różnie, ale zawsze w zakresie -40 do +40, czyli w pełnym zakresie ;)
a czujnik jest w lusterku od strony kierowcy od dołu.
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2010-03-07, 20:08   
 

U mnie czujnik jest pod lusterkiem prawym a w starej reni byl pod przednim zderzakiem wiec roznie to bywa... Nie wiem jak z wyswietlaniem -40 ale u mnie jak wyswietla -30 tzn ze jest przerwa w obwodzie czujnika a zdaje sie +85 jesli jest zwarcie.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 65
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2010-03-07, 20:19   
 

u mnie przez moment przy rozruchu silnika tez -30 potem wraca do normy
ale jaka jest norma..?
dzis jak holowaliśmy tą niebieska krisowa do mnie no to była zimna
w niej wyswietlało -5
u mnie w zielonej -2
dlaczego taka róznica
ze jednak auto ciepłe, promieniuje...?
fakt że cały dzien jezdziłem
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2010-03-07, 21:51   
 

Arek zrób zdjęcie jak masz taką temp. :D. Będzie rekord ;)
Tak dla waszej wiedzy napisze, że u mnie pokazuje dobrze kreseczki ;)
_________________
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2010-03-08, 09:06   
 

Czujnik zazwyczaj jest dobry, to zwykła termopara, jak nie ma mechanicznych uszkodzeń to musi działać dobrze. Sprawdź wszystkie kabelki i przeczyść styki.
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-03-08, 09:09   
 

No u mnie pomogła jedynie wymiana .
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-08, 09:19   
 

najczęściej przeruwaja się kabelki na wejściu do lusterka - tam gdzie stykają się z linką regulacji lusterka (przy mechanicznej regulacji lusterek). Mój kabelek zerwał się tak, że izolacja była nieuszkodzona a wiązka w srodku przerwana. Łatwo też dostać sie do kostki - wystarczy zdemontować taki trójkącik tapicerki przy narożu szyby drzwi kierowcy. Mocowany jest jedną śrubką (torx) a pod nim po wyjęciu gąbki mamy dostęp do śrub mocujących lusterko. Kostkę elektryczna należy ostrożnie wyciągnąć z drzwi, ciągnąc delikatnie za kabelki.

Demontaż wkładów lusterek jest gdzieś opisany na forum. Jest jednak jakis problem z wyszukiwarką
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-08, 21:52   
 

oleks napisał/a:
Czujnik zazwyczaj jest dobry, to zwykła termopara, jak nie ma mechanicznych uszkodzeń to musi działać dobrze. Sprawdź wszystkie kabelki i przeczyść styki.


No niestety nie mogę się w tym wypadku z Tobą zgodzić ;).
Czujnik w tym wypadku to termistor , zmieniający swoją opornośc wraz ze zmianą temperatury.
Termopara natomiast generuje napięcie po jej rozgrzaniu do bardzo wysokiej temperatury. Używane są na przykład do kontroli płomienia w piecach CO, WU , i kuchennych :).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2010-03-09, 09:16   
 

Może byk, Ogólnie chodzi o to że oporność połączeń ma duże znaczenie w całym obwodzie i w pierwszej kolejności sprawdzałbym styki.
 
 
PAFNUCY 
Starszy starszak


R25: GTX 2,2 benzynka 89r,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 130
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-03-09, 12:49   
 

u mnie jest + 60 i mruga juz :lol: i podobno to jest cos z wyswietlaczem a nie czujnikiem i kabelkami :?
_________________
Pafnucy i Renata w jednym stali domku... :)
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2010-03-09, 14:46   
 

podobno jakiś scalak do wymiany :)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-09, 16:13   
 

to już łatwiej cały panel ;)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 29