:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
silnik pracuje nierowno, szarpie
Autor Wiadomość
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-02, 00:52   
 

To siłownik blokujący otwarcie drugiej przepustnicy.Zmostkuj te króćce i nie będie blokował.

[ Dodano: 2010-04-02, 00:55 ]
Niestety "sprawa siłownika "nie ma wpływu na objawy które opisałeś.

[ Dodano: 2010-04-02, 01:00 ]
Zadzwoń jutro ,poprowadzę krok po kroku w sprawie gażnika 608355747.
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-04-02, 01:05   
 

250PS jestes osiagalny pod jakims nr stacjonarnym? z francji bedzie mi duzo taniej...
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
250PS 
Gadaczka


R25: 2.5 v6 turbo baccara
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 59
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-04-02, 01:24   
 

Jeśli z Francji to oczywiście nie dzwoń.Fatalnie że tyle elementów wymieniłeś jednocześnie.Do sprawdzenia:1- kopułka czy nie wypadł podczas montażu węgielek2- kable czy są dobrze powpychane w kopułkę i cewkę.3-załóż z powroteem stare świece ,mam nadzieję że nowe to nie jakieś wieloelktrodowe wynalazki

[ Dodano: 2010-04-02, 01:38 ]
4-załóz stary palec rozdzielacza.TRZEBA MONITOROWAĆ PRACĘ SILNIKA PO WYMIANIE KAZDEGO ELEMENTU.Jesli to nie pomoże to weżmiemy się za gażnik chociaż po objawach to wysokie napięcie.Powodzenia.

[ Dodano: 2010-04-02, 01:49 ]
Niestety nie mam stacjonarnego.Dobrej nocy, nie przejmuj się jutro też jest dzień.
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2010-04-02, 13:21   
 

Lipidor wyreguluj gaźnik nowe gaźniki nie są wyregulowane i to jest podstawa.

Z tego co widzę to ten kruciec zaznaczony na złoto umieszczony jest pod przepustnicą. Jeżeli jest bezpośrednio do gardzieli to podaje podciśnienie z układu dolotowego możesz go połączyć z krućcem urządzenia zaznaczonego na czerwono. Teraz każdy silnik ma określone przy jakich obrotach otwierała mu się druga przepustnica - do tego służe ta śrubka na górze.

Szczerze - to z tego co widzę to sobie nie dasz rady.
Każdy mechanik, który zajmował się silnikami gaźnikowymi Ci pomoże bo wszystkie gaźniki są podobne. Szukaj prostego warsztatu mechanicznego. Często starsi ludzie, którzy robili wszystko przy samochodach po wejściu elektroniki pozostali przy mechanice samochodowej i tam ich szukaj.
Tak na odleglość jeszcze raz:
1 Pływak,zawór iglicowy, przy okazjii zanieczyszczenia
2. bieg jałowy na ciepłym silniku (najlepiej z analizatorem spalin)
3. układ przejściowy - ta duża mosiężna śrubka (szarpanie przy przyspieszaniu)
4. Zwalnianie drugiej przepusnicy - rozwinięcie pełnej mocy (usunięcie tego urządzenia spowoduje że druga przepustnica nie będzie się otwierać albo będzie sięotwierać za wcześni także nie kombinuj w tym kierunku bo dysze w gaźniku są inne niż w starym)
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2010-04-02, 16:55   
 

Wiecie co chlopaki? Znalazlem warsztat samochodowy idealny do tego typu regulacji. Tak jak pisal Oleks. Mechanik po czterdziestce juz ze dwadziescia lat. Zajmuje sie tym co na zdjeciu ponizej.



Zalatwil sprawe w dwie (slownie: dwie) minuty. Pokrecil, opier* mnie za to ze krecilem przy ssaniu automatycznym (dzis rano), potem doprowadzil gaznik do mniej wiecej stanu uzywalnosci, dal adres warsztatu gdzie mi wyreguluja ssanie. Potraktowal mnie kompletnie jak szczeniaka :D a jak go zapytalem ile chce za to pieniedzy - wygonil mnie z warsztatu.

Gdybym nie krecil przy ssaniu sprawa juz by byla zalatwiona, a tak to dopiero po swietach.

I wiecie co? Ten warsztat jest trzysta (slownie: trzysta) metrow ode mnie. Spacerujac wieczorami wielokrotnie przechodzilismy obok niego...

Reszta zdjec z warsztatu tutaj

[ Dodano: 2010-04-02, 17:02 ]
Niemniej jednak dziekuje wszystkim serdecznie za pomoc, zaangazowanie i zyczliwosc, ktorej prozno szukac we wspolczesnym swiecie.
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2010-04-02, 18:23   
 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Czasem jak innaczej się nie da trzeba szukać pomocy w warsztacie.

Nie ukrywajmy że samochody z gaźnikami to już rzadkość a ludzie, którzy je naprawiją to w większości entuzjaści także za samo posiadanie takiego autka i utrzymywanie je w przyzwoitym stanie masz u takich ludzi kilka plusów.

Ważne że idzie do przodu. Przyglądaj się co i jak ci kręcą żeby było na przyszłość.

Powodzenia.
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-04-02, 18:54   
 

no dosłownie odpadam, ładny warsztacik. Myślę, że docenił w tobie pasjonata. Gdybyś był znacznie nowszym autkiem - przepędziłby bez gadania ;)
_________________

 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-04-02, 20:49   
 

Fajnie,że sprawa z gaznikiem się wyjaśniła , i że masz teraz "pod nosem" taką fachową pomoc.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 22