Tak jak pisze Adam - sprawdź przycisk zerowania - pewnie styki nie kontaktują.
Też mam z tym problem - muszę szukać szczególnego położenia przycisku, żeby mi wyzerowało.
Przy zegarach "analogowych" - czyli z kilometrówką bębnową a nie cyfrową, układ wykonawczy to solidny elektromagnes i dźwignia do mechanicznego zerowania. Według mnie tam nie ma się co zepsuć i demontaż zegarów nie jest potrzebny.
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-10-28, 07:24
jeśli chodzi o przyciski do szyb, to to zielone trzeba delikatnie wydłubać śrubokrętem. W to zielone jest wsadzona żaróweczka bezcokołowa z długimi wąsikami służąca do podświetlenia rysunku na przycisku,
Ten potencjometr od zegarów też rozbierałem. Jednak tylko do tego momentu
_________________
Ostatnio zmieniony przez Adam 2010-10-28, 16:48, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum