:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Licznik kilometrów wysokie obroty itp.
Autor Wiadomość
kobza1bmx 
Dzidziuś


R25: 2.2 l, TX 25, B29E
Wiek: 34
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 7
Skąd: starachowice
Wysłany: 2011-04-11, 15:36   Licznik kilometrów wysokie obroty itp.
 

Witam jestem nowy tutaj :)

mam problem z moją świeżo kupioną renią bo teraz mi się stało tak że mam ciągle 1.700 obrotów i nie wiem czym to może być spowodowane to pierwsza sprawa, druga to nie działa mi ten licznik przejechanych kilometrów ten co go można resetować, trzecia jak zasuwam szyby to mi skaczą obroty
I jeszcze mam taki straszny luz na kierownicy i mi nie odbijają kierunkowskazy i wycieraczki mi nie wracają do poziomu(muszę celować żeby wyłączyć w odpowiednim momencie aby były równo) na razie to tyle napisze i jak to rozwiążę to podam następne.
Ostatnio zmieniony przez kobza1bmx 2011-04-11, 15:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 65
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2011-04-11, 16:06   Re: Licznik kilometrów wysokie obroty itp.
 

no cześc
w marcu kupiłes i dopiero teraz piszesz...MINUS ;)
obroty, moga być rózne powody,
luz na kierownicy musisz sprawdzic z drugą osobą, luz na koncówkach drążków...?
poczytaj starsze posty sa chyba nawet fotki, roboty na dwie godziny
koszt części 70 zł na oba koła
nieodbijajacy kierunkowskaz ja naprawiłem tydzien temu z kol heinzu
zdejmujesz kierownice, obudowe dzwigni zmiany swiateł kirunkowskazów i przełącznika wycieraczek
poluzowac , nastepnie spórbowac wcisnąc głębiej
a kierownice osadzić ponownie wyżej na osce
musisz miec klucze torksy..ja zakupiłem na rynku komplecik takich wygietych jak imbusy za 10 zł..bez tego ani rusz..:)
w zasadzie wszystkie Twoje problemy sa na forum, poczytaj
wycieraczki to walniety przekaznik, czyli wymienic,
skaczace obroty , strzelam ..ale moze złe umasienie silnika..?taki gruby kabel miedziany z tyłu za silnikiem o ile pamietam..u mnie elektryka głupiała, jak było zle umasione
generalnie uzupełnij dane typu , fotki tej renaty, ustalimy model rok , itp
czy deska elektroniczna czy na linke
czyli wiecej danych

pozdrawiam
Jacek
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2011-04-11, 16:34   
 

Jeśli chodzi o obroty to może śrubeczka na lince (przy przepływomierzu) od gazu jest za bardzo podkręcona (masz lpg ? Możliwe, że gaśnie na jałowym i ktoś podkręcił obroty. U mnie też tak kiedyś było, kolega MaciejR21 powinien pamiętać. Jeśli chodzi o gaz to wszelkie pytania wal do niego, to taki nasz fachowiec od tych spraw ;) hehe).
Sprawa licznika to u mnie jest to samo i powiem Ci szczerze, że nie przejmuje się tym :D.
Jeśli chodzi o szyby to skaczą Ci obroty czy tylko wskazówka lata jak głupia ? Bo mi kiedyś tak latała i tzw. Kiero czyli $Skorpion$ (bardzo zły, stetryczały i wredny człowiek :P) polecił mi naprawić regulator napięcia.
Napisz więcej danych dotyczących Twojej Reni.
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-04-11, 20:02   
 

kobza1bmx napisał/a:
jak zasuwam szyby to mi skaczą obroty


no właśnie - obroty silnika czy tylko wskazówka obrotomierza? Jak to drugie to styki i masy - trzeba poczyścić i pomoże

kobza1bmx napisał/a:
mam taki straszny luz na kierownicy


czy to luz, na kole kierownicy? Czy może jak poruszasz nią w górę i dół na wałku na którym kierownica jest osadzona? Ten pierwszy to jak opisał Jacław. Drugi przypadek to ułożyskowanie kolumny kierowniczej. Opis na forum:
http://www.renault25.eu/v...kolumny&start=0

a tu temat naprawy licznika: http://www.renault25.eu/v...aprawa+licznika

jaclaw napisał/a:
w marcu kupiłes i dopiero teraz piszesz...MINUS


no nie bądź taki "hop do przodu" - nieraz trzeba cos poszukać na forum i poczytać zanim się zapyta o dana usterkę.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Adam 2011-04-11, 21:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-04-11, 20:32   
 

kobza1bmx napisał/a:
mam ciągle 1.700 obrotów

Jest kilka drobiazgów co potrafią tak robić,1-regulator wolnych obrotów,2-,,lewe powietrze,3-potencjometr przepustnicy.Dwie pierwsze rzeczy zrobiłem (naprawiłem i wymieniłem).teraz trzyma 1200-1500-ale jak się dotaczam na biegu do świateł-zaduszę do 1000-to te obroty trzyma-okazało się że potencjometr już ,,zjechany,,.Wymienia się go razem z przepustnicą(podobno są razem kalibrowane do siebie-wymiana samego rezystora nie zawsze daje skutek).Przepustnica z potencjometrem w Parczewie oferowano mi za 50 zeta. :lol:Co prawda Espace II ale silnik J7T 772 ze starszej siostry-R 25 :D
_________________
odiz
Ostatnio zmieniony przez odiz 2011-04-11, 20:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 65
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2011-04-11, 20:37   
 

rób te fotki im wiecej tym lepiej ..duzo to wyjasni
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2011-04-12, 12:58   
 

odiz napisał/a:
okazało się że potencjometr już ,,zjechany,,.Wymienia się go razem z przepustnicą(podobno są razem kalibrowane do siebie-wymiana samego rezystora nie zawsze daje skutek).


Tam nie ma żadnego rezystora :?:
Są tylko styki które są zwarte lub rozwarte (nie pamiętam ale kiedyś rozbierałem) przy całkowicie zamkniętej przepustnicy i całkowicie otwartej :!:
Jest możliwość regulacji w pewnym zakresie kątowym :roll:

Sygnał na wielkość dawki paliwa nie pochodzi z kąta otwarcia przepustnicy ale od wielkości podciśnienia w kolektorze ssącym :lol:
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2011-04-18, 15:37   
 

Tak wysokie obroty, to moze byc tez walniety czujnik temperatury. Ten bialy na obudowie termostatu. Koszt okolo 280 zl.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2011-04-18, 16:04   
 

Czujnik temperatury który jest do dostania tylko w ASO kosztuje około 100zł, kupowałem na jesieni.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 23