Wysłany: 2011-05-28, 20:33 Kłopot z wyświetlaczem RADIA
Witam
Mam kłopot z wyświetlaczem radio w ph1 starszy typ.
Wyświetla wszytko poprawnie stacja , temperatura i czas ale jest kłopot z podświetleniem
bardzo bardzo słabo widać.
Podłączyłem drugie radio z ph2 i jest jeszcze gorzej górny panel całkowicie martwy
a dolny z godziną i temperaturą bardzo bardzo blady.
Nie ma znaczenie czy są włączone światła pozycyjne i jasność podświetlenia .
macie może jakieś pomysły.
A podłączyłem sam zegar/ termometr i działa poprawnie podświetlenie jest wyraźne.
_________________ RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
Ostatnio zmieniony przez Witek S 2011-05-28, 21:42, w całości zmieniany 1 raz
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-05-28, 22:12
Wyświetlacze z Ph1 i Ph 2 nie pasują wymiennie.
Nie bardzo mogę sobie wyobraźnić co masz na myśłi pisząc "słabo widać". Możesz jakieś fotki porobić ???
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Wiem że są inne wyświetlacze zmieniałam wyświetlacz razem z radiem.
Mówiąc słabo widać chodzi mi o to że trzeba się bardzo bardzo wpatrzeć aby coś zobaczyć
za dnia jeszcze można ale po zmroku to ciemność .
Segmenty w radiu ph1 są wyświetlane prawidłowo ale żarzą się bardzo słabo na zielono a w nocy mam ciemność .Nie widzę ani zegarka /temperatury i stacji radiowej
jutro wrzucę fotki.
_________________ RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
Ostatnio zmieniony przez Witek S 2011-05-28, 22:29, w całości zmieniany 1 raz
On jest podświetlany chyba przez żaróweczki może się spaliły?
Przez 3 żaróweczki.
Busiek:Jak można wymienić te żarówki ?
Trzeba wysunąć konsolę licznika wymontować oprawki z żarówkami ,sprawdzić i wymienić jeżeli są przepalone . Mozna to zrobić nie wymontowując całego licznika
_________________
$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
Ostatnio zmieniony przez $SKORPION$ 2011-05-28, 23:05, w całości zmieniany 1 raz
Tak też myślałem w ph1 są 3żarówki obok siebie w ph2 też jest kilka
same żarówki sprawdziłem ale może coś na stykach
Czy ma ktoś działający wyświetlacz do radia ph1 lub ph2
_________________ RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
Jeśli żarówki są OK, to miernik w łapę i sprawdź czy prąd dochodzi. Powinna być osobna kostka z zasilaniem i sygnałem z czujnika temperatury. Zasilanie żarówek w wyświetlaczach jest tak banalne, jak wyprostowany drut: kostka - wtyczka - oprawka - żarówka . Wcześniej jest jeszcze regulator podświetlenia i może na nim masz jakiś niekontakt. Jeśli reszta zegarów ma podświetlenie OK, żarówki sprawdziłeś, a prąd do wyświetlacza nie dochodzi, to szukaj przy regulatorze.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-05-29, 10:23
Naprawdę o wiele szybciej jest wyjąc cały licznik ( przynajmniej elektroniczny ) , niż pieprzyć się i kombnować z założonym. Można w ten sposób jedynie pourywać przewody w kostkach wpiętych w licznik.
Do Witka S:
Co do podświetlenia to podłacz do jednej z zarówek zasilanie 12V ( akumulator , prostownik ). Reszta żarówek powinna się też zaświecić. Jeśli tak będzie to inny wyświtlacz Ci nic nie da bo uszkodzenie masz tak jak pisał T , w instalacji.
Te 3 małe żaróweczki w wyświtlaczu Ph2, padają nader często.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Naprawione
jestem debilem 2 razy to rozbierałem i 2 razy to samo źle zamontowałem żaróweczki.
Wydaje to się nie możliwe ale jednak w PH1 jest pewien myk z wyświetlaczem.
Jedynym pozytywnym efektem tej zabawy jest moje mistrzostwo w rozbieraniu zegarów/deski rozdzielczej i tunelu środkowego na czas.
_________________ RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum