:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Przy dodaniu gazu strasznie przerywa
Autor Wiadomość
Suvis 
Starszy starszak



R25: baccara, 2,5 Turbo V6, 91r
Wiek: 45
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
WysÅ‚any: 2006-08-23, 09:29   
 

Dzieje się tak w całym zakresie obrotów?
np. jeżeli pomiędzy 2 a 3 tyś RPM to może być to potencjometr przepustnicy (jest to zakres na którym się z reguły najczęściej jeździ i potencjomter się w tym miejscu wyciera). Sprawdza się go miernikiem - przy zamkniętej przepustnicy daje sygnał 5V i zmniejsza w zależności od uchylenia przepustnicy, można też zmierzyć jego rezystancję i sprawdzić czy nie ma jakiejś "dziury"

jeżeli masz problem w całym zakresie teoretycznie może być to wina wysokiego napięcia.
Z tym że na gazie powinny być takie same objawy a nawet bardziej odczuwalne.

Pozostaje jeszcze sprawdzenie ciśnienia palwa na listwie zasilajęcej.
 
 
Zeb 
Częsty forowicz
domorosły mechanik, abstynent


R25: na razi nie mam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 248
Skąd: Zamość/pruszków
WysÅ‚any: 2006-08-26, 14:16   
 

No dobra panowie i panie problem rozwiązany zmieniłem świece (po wypłacie będą też przewody) i Renia ożyła, cudownie pali nie dławi się. Dzięki za wszelkie podpowiedzi, na tym zamykam ten temat :D
_________________
Ja chcem mieć swoją Renie !!!
 
 
 
szczurek_7
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2006-10-31, 23:00   
 

I ja mam podobny problem.
Ostatnio nawet nie chciał wejść na wysokie obroty, myślałem, że to benzyna dodałem "extraktu" i nic; zmieniłem świece i nic; nagle mi się woda zagotowała (wentylator nie odpalił - podłączyłem chwilowo na ostro) ale dalej nie chciał wejść na wysokie obroty; przeczyściłem dysze dalej to samo; pogazowałem, pogazowałem nagle strzeliło coś w gaźniku i mu przeszło (prawie) dławi się jak u kolegi co założył posta.
Wydaje mi się że to wina zapłonu ale nie wiem narazie gdzie go szukać, a już napewno nie mam pojęcia jak go się ustawia.
Prosiłbym o jakieś zdjęcie i instrukcję ewentualnie o link z postem w którym jest temat ustawiania zapłonu.
Pozdrawiam.

Jednak okazało się że to świeca ale po jakimś czasie problem powrócił ;(
Ostatnio zmieniony przez szczurek_7 2007-03-18, 21:41, w caÅ‚oÅ›ci zmieniany 1 raz  
 
 
krk800 
Częsty forowicz
Trójnitrotoluen



R25: 2000 cm, GTS, J6R, B297, 1989, + LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 240
Skąd: Legnica-dolnyśląsk
WysÅ‚any: 2006-11-01, 11:31   
 

w tych samochodach nie da się ustawiać zapłonu. To nie jest fiat 125 :)
_________________
Swoimi wypowiedziami nie zamierzam nikogo obrazic. Pamiętaj jednak, że mam prawo do własnego zdania i zamierzam je wyrażac publicznie. Jeśli Ci się nie podoba nie musisz wcale go czytac.

Piotrek (krk800)
 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 18