:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie hamulcuje AAA Pomocy
Autor Wiadomość
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2005-08-22, 22:58   
 

mam pytanie. czy układ masz skręcony tak jak powinien być skręcony do jazdy? ( abs w takiej pozyci jak powinien być, zaciski pozakłądane na koła..) bo istnieje możliwosć jeszcze ze jakiś elemęt masz w takim ułożeniu ze zbierane w nim powietrze nie ma jak być "odpowietrzone ponieważ ..jak to powietrze idzie do góry.. a dopływ i odpływ sa na dole, wiec twoży ci się taka akumulatorowa poduszka powietrzna.. przeglądnij cały układ chamulcowy.. może dałeś za grube przewody elastyczne przy kołach i są tak wygięte do gury i mają odpowiednio dużą srednice ze ci powietrze z nich nie chce sie odpowietrzyc?
to są skrajne przypadki ale widze ze ..mamy tutaj skrajny przypadek :>
pozdrawiam i życze zrobienia chamulców i zatrzymywania renaty z 100km/h na odcinku 30m :D
pozdrawiam
 
 
Sergiusz
[Usunięty]

  Wysłany: 2005-08-23, 02:23   
 

Ok :)

Napisze co wiem

Uklad skrecony jest na cacy , wszystkie przewody maja idealnie dobrane dlugosci .

Oto co odkrylismy :

Po podaniu cisnienia przed pompe ( dmuchanie pompka do sprawdzania ukladow chlodzenia w zbiorniczek plynu hamulcowego ) pedal momenalnie twardnieje i hamulce sa cacy . Po spuszczeniu powietrza z zbiorniczka pedal moentalnie zapada sie w podloge .

Dzis wymienili usczelnienia zaciskow przednich , zobaczymy co bedzie dalej ..

Zastanawia mnie to czy przypadkiem nie wcisneli mi lipnej pompy :|

.Ale to byloby mozliwe przy pompie ktora byla used , ale przy nowej raczej to wykluczam .
 
 
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-08-23, 10:25   
 

Z tego co piszesz wynika że pompa jest dupna. Po prostu nie wytwarza ciśnienia. Nawet jakby serwo padło to ciśinie sie pedałem na pompę, czyli hamulce powinny działać. Niech założą inną pompę, napewno maja jakąś na stanie zapasową.
Ogólnie moje zdanie jest takie, że jak przez tyle czasu watrsztat nie daje sobie z czymś rady to jest kiepski i się go zmienia.
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2005-08-23, 13:40   
 

zgadzam sie całkowicie ze studysem. jeżeli po przyłozeniu zewnętrznego ciśnienia samochud dobrze chamuje to koło zaciskow nie ma co grzebać tylko koło pompy
pozdrawiam
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
  Wysłany: 2005-08-23, 15:52   
 

z ta pompa moze byc to samo co z moim filtrem oleju kiedys! mimo ze nowy a zdechniety :mrgreen:
 
 
Sergiusz
[Usunięty]

  Wysłany: 2005-08-24, 01:12   
 

Co sie okazalo :> zaciski przod , koles ktory je robil spier$%^ sprawe , chlopcy w reno naprawili i teraz renia lapie przodem jak zloto , zostala jescze tylko regulacja tylu ( regualator od kangurka ) i bedzie malinka :D
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful łopcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
Wysłany: 2005-08-24, 06:57   
 

chyba musisz mniej ufac mechanikom :d oszczędzisz czas nerwy i pieniądze:>
 
 
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-08-24, 08:05   
 

Ja w sumie byłem w serwisie Renault tylko raz, do diagnostyki silnika, żeby mniej palił. Powiedzieli, że wsio jest ok, podkręcili ale Renia dalej sporo pali benzynki i ma jeszcze w końcu słabego kopa teraz.
A tak to jeżdże do gościa, z którym kiedyś naprawiałem samochodziki (raczej pomaałem przy robocie).
Gostek jest dokładny i mało, której rzeczy niezrobi (z zakresu mechaniki i blacharki).
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
  Wysłany: 2005-08-24, 17:09   
 

co do serwisu RENAULT dzwonilem zeby podpieli mi kompa pod renatke u KILIANCZYKA... pani grzecznie zaproponowala mi termin za 8 dni... terminy tez maja fantastyczne.... na szczescie sa na to sposoby! :mrgreen:
 
 
Sergiusz
[Usunięty]

Wysłany: 2005-08-24, 18:40   
 

Renatka zostala zabrana od tych opawcow , ma hamulce , ale jest brudna i smierdzi tym okropnym serwisem :( . Jak wracalem do domu przestrasylem sie tym ze wspomaganie wydawalo dziwne dzwieki , okazalo sie ze zapomnialem zabrac i zamontowc oslone termiczna :( i zagotowalo plyn w wspomaganiu .
Ale i tak sie ciesze ze moja niunia jest juz w domku :)
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
  Wysłany: 2005-08-24, 18:47   
 

doskonale Cie rozumiem! przytul ja ode mnie i ucaluj na dobranoc! ja swej zawsze daje buziaka jak wychodze z garazu do domciu! :P
 
 
helmut27
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-25, 16:49   
 

ja z hamulcami tez mam jaja.niewiem co jest grane ale jak mi sie nagrzeje i jest dodatnia temperatura to momentalnie sie grzeja tarcze auto staje a pedal jest twardy i koniec jazdy. help/
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-03, 22:34   
 

Witam!
Samochód ten sam (od Sergiusza), problem powrócił. A konkretnie - opisuję chronologicznie:
- przez ostatnie 2 lata tył hamował coraz gorzej, obecnie w ogóle nie hamuje
- płyn hamulcowy od czerwca 2006 (a wnosząc po wcześniejszych postach - od 2005 r.) nie wymieniany
- korektor siły hamowania ominąłem - być może pomyliłem koło tylne lewe z prawym
- odpowietrzniki tył drożne i przeczyszczone
- zapowietrzyłem układ, wykapał cały stary płyn, wlałem nowy i pompowałem dopóki nie zaczął lecieć nowy, czysty płyn
- przód jest odpowietrzony (trzykrotnie)
- z tyłu nic nie leci, nic nawet nie kapie
- pedał jest twardy, na załączonym silniku bardziej miękki, ale podczas naciskania coś syczy (okolice pompy, serwa - nie umiem zlokalizować)
- luzując jeden wężyk przy pompie i pompując, wylatuje płyn (nr 1 na zdjęciu pompa1.jpg), nr 3 na razie psikam naftą, czemu służą śruby 2 i 4? Są to zaślepki?
- ABS zalałem WD-40

1. Jak uaktywnić kamulce tylne?
2. Co oznaczają skróty HL, HR, VL i VR? HL to lewy tył?
3. Na zdjęciu h2.jpg pozycje 1 i 2 to wejścia z pompy?
4. Odpowietrzać na pracującym silniku czy nie (chodzi głównie o ABS)?
5. Może ABS blokować dopływ płynu na tył (2 koła) czy to wina pompy/sekcji pompy?

[ Dodano: 2010-04-03, 22:41 ]
Zdjęcia:

 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-03, 22:54   
 

Jak pominałeś korektor siły hamowania? Odłączają korektor nie ma mozliwości pomyłki /lewe-prawe/ ponieważ lewe od prawego różni się gwintem na przewodach hamulcowych
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-04-03, 22:58   
 

te dwie sruby w pompie to zaślepki. Pompa hamulcowa bez ABS ma 4 wyjścia a z układem ABS - dwa. Pompy identyczne, więc czasem ktoś montuje taką z czterema wyjściami, zaślepiając dwa niepotrzebne.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 29