R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-10-18, 08:37
Adam napisał/a:
w automacie np. to normalne no ale to nie automat. Przy ABS-ie chyba też - u mnie miga ale oryginalnie był automat i poprzedni właściciel załozył manuala.
Po tylu latach powinienneś znać R25 na wylot a na to nie wygląda .
Stop mruga do momentu wciśnięcia hamulca zasadniczego w wersjach na rynek niemiecki.
Jest to test działania układu lamp STOP. Jeśli wyłacznik zadziała i poleci prąd na żarówki tylne , to lampka przetaje mrugać. Jeśli była by awaria to lampka nie zgaśnie i wówczas trzeba się zabrać za naprawę .
Co do odpowietrzania , to nie robi się tego sprężarką . W ten sposób możesz jedynie wpompowac w układ więcej powietrza .
Odpowietrzanie robi sie pompą próżniową podłaczaną do odpowietrzników ale to bardziej rozbudowany układ.
W Twoim wypadku najpierw trzeba by było odpowietrzyć pompę ABS , i potem wszystkie koła.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Adaś nie ma różnicy czy masz ABS czy nie!! Chodzi tylko o wersje na który rynek szło auto i tyle! Szara Renia Roya z 3 stopniowym automatem zegarami na linkę i bez bajerów też mrugała (miała ABS), a moje nie mają ABS-u i obie mrugają
Po wizycie w warsztacie auto zaczęło hamować. Okazało się, że przednie zaciski były odwrotnie założone (lewy z prawym). Tak mi przekazano... Układ został również odpowietrzony za pomocą machinerii jakiejś podciśnieniowej.
Nie jest idealnie, ale koło (to bez czujnika ABSu) da się zablokować. Pozostaje więc trochę pojeździć, żeby się dotarło, założyć czujnik i pojechać na sprawdzenie siły hamowania.
Dziękuję wszystkim którzy pomogli lub chcieli pomóc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum