:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
sprezyny tyl
Autor Wiadomość
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-04-10, 19:05   sprezyny tyl
 

wymienic na nowe czy oddac do kowala...
chce swoja renatke troszke podniesc bo tyleczek jej zwisa...tu widac najlepiej http://www.renault25.eu/album_page.php?pic_id=323
czy ktos z was oddawal sprezynki do kowala i jak sie pozniej ew. autko zachowuje??
przyznam sie ze kiedys oddawalem ale na scisniecie ale nigdy na rozszerzenie...
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-10, 20:03   
 

i moja też siedzi, nieraz jak coś cieżkiego to boje sie troche, nalezałoby coś z tym zrobić, ciekaw jestem cen nowych, przyjdzie wiosna to sie zobaczy...kowal to raczej pasuje mi ale do dużego fiata i poloneza :D
_________________

 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-04-10, 20:20   
 

Ja jak nabylem moja renie to wstawilem gumowe wkladki ktore sie wklada miedzy zwoje sprezyny. To tylko polsrodek ale zdaje egzamin jak narazie... Koszt ~4zl/szt. (wstawilem po jednej)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-04-10, 20:30   
 

U mnie tył siedział fatalnie swojego czasu, wyglądało to nie ciekawie ;)
dobrałem się do zawieszenia z tyłu i okazało się iż jedna sprężyna jest pęknięta (jeden zwój od dołu), poprzedni właściciel woził po 200kg i więcej w bagażniku,
udałem się na szrot i zakupiłem dwie sprężyny od renault 25,
udałem się z nimi od razu do kowala aby je rozciągął maksymalnie,
przy odbiorze sprężyn kowal stwierdził że zrobił co mógł ale sprężyny są jakieś takie twarde bardzo i dużo nie poszły,
po założeniu do reni tył podniósł się ok. 8cm (specjalnie mierzyłem miarką przed i po),
myśle że to jest max przy seryjnym zawieszeniu, jak ktoś chce wozić ciężary to sprężynki od starego dukato ponoć pasują,
zwróćcie uwagę że tył w naszych reniach ma zupełnie inaczej wykrojony błotnik od przedniego,
jest to pewnego rodzaju złudzenie że tył "siedzi", choć czasami naprawdę jest "oklapnięty" :)
_________________

 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Pomógł: 7 razy
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2006-04-10, 22:09   
 

blondas własnie pare dni temu zobaczyłem ze w naszych reniach na ten problem tez jest inny sposób.powiem jak bendą odpowiedzi na moją zagadke.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-11, 09:00   
 

U mnie też tył siedzi - dowiadywałem sie na szrocie w Piatkowisku to chca 70 zl za sztukę ale pewnie mozna sie potargować. Tylko oni nie wiedza ktora to spręzyna i chca na wzór
_________________

 
 
krk800 
Częsty forowicz
Trójnitrotoluen



R25: 2000 cm, GTS, J6R, B297, 1989, + LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 240
Skąd: Legnica-dolnyśląsk
Wysłany: 2006-04-11, 10:18   
 

Witam Panowie ja poruszyłem już ten temat w dziale własne rozwiązania, Jak naprawić tylne zawieszenie w reni. Polecam. wysłałem kilka fotek

http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=901
_________________
Swoimi wypowiedziami nie zamierzam nikogo obrazic. Pamiętaj jednak, że mam prawo do własnego zdania i zamierzam je wyrażac publicznie. Jeśli Ci się nie podoba nie musisz wcale go czytac.

Piotrek (krk800)
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-04-11, 12:07   
 

ja juz mialem takie wkladki o ktorych mowi Zulus tyl stoi ladnie u starskiego jest ich brak i renia stoi ciut nizej niz moja
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-04-11, 12:41   
 

no tak...ale ja sie zastanawiam co jest lepsze z punktu widzenia ekspoatacji i ekonomii...kowal czy nowka??
czasem nie warto kupowac nowego elementu tylko zrobic cos ze starego
poza tym jaka moze byc roznica w prowadzeniu na sprezynie od kowala i nówce??
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-04-11, 13:17   
 

najpierw zobacz o ile cm chciałbyś ten tył podnieść. Może wystarczy zastosować rozwiązanie Kicka
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-04-11, 19:12   
 

blondas napisał/a:
z punktu widzenia ekspoatacji i ekonomii...kowal czy nowka??

ekonomii... kowal...
ekspoatacji nówka...

Ja jesli bym stal przed takim wyborem topewnie bym zdecydowal sie na nowke... poniewaz takia rozciagana sprezynka no jakby nie patrzec juz traci swoja wytrzymalosc "ksiazkową".....Wybór nalezy do Ciebie :lol:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-12, 09:16   
 

Sprężyny do kowala, ale gdzie ja w Łodzi kowala znajdę?? Kto pomoże??
_________________

 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-04-12, 12:54   
 

Jak w warszawie sa to i w Lodzi znajdziesz pewnie :mrgreen:
najlepiej popytac taksowakarzy lub na www.pkt.pl
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-04-12, 15:43   
 

kurde gdzieś widziałem taką instytucje, postaram sie dowiedziec :D
_________________

 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-04-12, 17:46   
 

Polecam www.kowale.com.pl :) A tuż obok mnie jest polska stolica kowalstwa - Wojciechów. Zawsze w lipcu jest zjazd z całej polski wtedy można sobie wybiera w śród kowali.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 29