:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
plywak paliwowy.
Autor Wiadomość
Rene
[Usunięty]

  Wysłany: 2006-06-05, 20:36   plywak paliwowy.
 

siemka.wyciagal ktos z was plywak ze zbiornika? chcialem dzis go wyjac i nie bardzo wiem jak sie zabrac za to wiec wole zapytac zeby czegos nie popsuc:) chyba musze go przebadac bo kilka dni temu mialem 15 l a po ponownym uruchomieniu na wyswietlaczu pokazalo sie 20 ! czary? :shock:
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-05, 21:21   
 

tak to jest jesli sie tankuje >5l lub jest jakos dziwnie podlaczona instalacja gazowa... (?) normalka ;)
a co do wyjmowania plywaka to tu jest opis: http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=186
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze bedzie sie trzeba niezle nagibac zeby ruszyc ten pierscien blokujacy, zapewne go bedziesz musial rozciac lub pogiac wiec zaopatrz sie najpierw w nowy (w ASO kosztuje cos ponizej 20zl) bo pozniej bedziesz mial taka niespodzianke jak ja: lalem paliwo do zbiornika a gdy juz bylo prawie pelno to zaczelo leciec gora przez plywak :(
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Renne
Gość
Wysłany: 2006-06-05, 21:46   
 

hehe moze i masz racje z tym tankowaniem ale ja nigdy nie tankuje za mniej niz 50 zl a gazu nie mam :P po prostu czas juz zrobil swoje :) dziki za rade. Pozdrawiam.
 
 
Rene
[Usunięty]

Wysłany: 2006-06-05, 21:55   
 

upss... z tym logowaniem wrrr :evil: sorki.

[ Dodano: 2006-06-05, 22:14 ]
Zulus cos nie dziala to :cry:
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-06-05, 22:23   
 

A resetowałeś zegary ? Może tak być czasem, że niedoczyta sobie i potem jakoś tak mu się zrobi właściwie.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
krk800 
Częsty forowicz
Trójnitrotoluen



R25: 2000 cm, GTS, J6R, B297, 1989, + LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 240
Skąd: Legnica-dolnyśląsk
Wysłany: 2006-06-05, 22:46   
 

Kurcze mnie też interesuje ten temat bo chcę sie dostać do pływaka ale jak klikam na odnośnik podany przez Zulusa ( http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=186 ) to wyskakuje mi ten komunikat. "Taki post lub temat nie istnieje, być może został przed chwilą usunięty, wróć i spróbuj ponownie"
_________________
Swoimi wypowiedziami nie zamierzam nikogo obrazic. Pamiętaj jednak, że mam prawo do własnego zdania i zamierzam je wyrażac publicznie. Jeśli Ci się nie podoba nie musisz wcale go czytac.

Piotrek (krk800)
 
 
 
Rene
[Usunięty]

Wysłany: 2006-06-05, 22:58   
 

zegary resetowalem ale z 2 miesiace temu a teraz po tym wybryku jeszcze nie-jutro sprobuje:)

[ Dodano: 2006-06-05, 23:01 ]
ooo wlasnie Zulus nie dziala buuu :cry:
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-05, 23:23   
 

hmmm no to juz nie odemnie zalezy dzialanie tego linku :) co do wyjmowania to w skrocie powiem ze ja to zrobilem w dosyc brutalny sposob: olbrzymia ilosc odrdzewiacza penetrujacego RX-1 (polecam!), plaski srubokret i mlotek :) Stukalem az sie skubanstwo obkrecilo na tyle zeby te trzy "uszka" nie trzymaly pierscienia.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-06-06, 10:14   
 

A ty zulus nie masz przypadkiem metalowego zbioprnika ? Czy tam aby jest to tak samo jak w plastiku ? Niby metalowe były tylko do '85, ale lepiej się upewnić :D
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-06-06, 13:20   
 

Mam metalowy (niestety)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Rene
[Usunięty]

Wysłany: 2006-06-06, 20:26   
 

Tonbog zresetowalem zegary i wszystko wrocilo do normy ! :mrgreen: jestes wielki - dzieki.

[ Dodano: 2006-06-06, 20:27 ]
yyyy sorki- Tombog :lol:
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-06-06, 20:55   
 

Kurde żebym ja miał tylko takie problemy. Reset i po sprawie :| Tombog gratuluje :)
_________________

 
 
 
Wladek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-01-18, 01:21   
 

Skoro mowa o pływaku (fakt, że toczona już dość dawno, ale może ktoś jeszcze zechce do tego wrócić): kupiłem niedawno swoją 25 i stwierdziłem, że mi wogóle nie pokazuje stanu paliwa. Zaglądałem pod tylne fotele i nie znalazłem żadnego wyjścia od pływaka. Macie może jakieś zdjęcia, jak to powinno wyglądać??? Chyba poprzedni właściciel go wymontował... Sorki, że zawracam głowę, ale nowicjusze tak mają... Pozdrawiam wszystkich.
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-01-18, 10:38   
 

Jak podniesiesz tylna kanape to na srodku podlogi pod nia jest taki kawalek wykladziny przymocowany na dwie spinki, wyjmujesz ta wykladzine i pod nia jest taki plastikowy dekielek owalny, wyjmujesz go i juz masz dostep do plywaka.
Sprawdz miernikiem czy dochodzi do niego masa oraz czy sam plywak ma przejscie. W zaleznosci od wersji dochodzi do samego plywaka 2 lub 3 kabelki, miedzy skajnymi wyprowadzeniami plywaczka powinno byc od okolo 20Ω do okolo 370Ω w zaleznosci od ilosci paliwa (sa jeszcze 2 kable do zasilania pompy paliwa ale one nie dochodza bezposrednio do samego plywaka). Jesli jest inaczej to zapewne masz plywak do przeczyszczenia lub wymiany.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Wladek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-01-18, 13:00   
 

Dzięki wielkie. Sprawdzałem i... nie ma pływaka... Jakiś "specjalista" zaślepił dziurę do baku kablami się nie przejmując... Zostaje mi jeździć na wyczucie, chaba, że gdzieś znajdę pływak i schemacik, jak go podłączyć...
Jeszcze raz wielkie dzięki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29