2. 1.800.076 - nr. oryginałów: 77 00 771 825, 77 00 777 660, 77 01 039 667
Czujnik jest podobnej budowy jak ten w punkcie 1. Różni się średnicą śruby i gwintem oraz zakresem kontroli.
3. Występuje tylko w oryginale: 77 00 805 824 (najprawdopodobniej do B29B)
Parametrów nie jestem w stanie podać
Cena - 190 zł
Z tego co patrzałem pod maską mam czujnik z punktu 3 (podobny z korpusem plastikowym) i któryś z punktu 1, 2, zamontowane obok siebie.
Ewentualne zapytania, który czujnik jest odpowiedni - (pod wzgledem oznaczenia np.: J8S 708 itd.) - proszę kierować na gg: 1556065 lub PW
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
a ja potrzebuję do Safranki czujnik ciśnienia oleju - podobny do tego ostatniego (końcówka numeru Renault chyba - 855) - z dużą beczką... ale cena na nim jest zazbójczo zaporowa
Oluś, a masz może cały numer tego czujnika, bo tak by było najlepiej, numer końcowy może być ten sam a początek się będzie różnił, na początku podawali taką sekwencję 77 00 XXX XXX, a teraz się spotkałem z 77 0X XXX XXX albo 77 X0 XXX XXX.
Jak podasz numer to ja się dowiem ile kosztuje dokładnie, a jeżeli chodzi o to żeby sprowadzić taniej to chyba będzie ciężko bo jak bierzemy z Renault`a to ceny takie same jak w serwisie.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
Oluś, odpowiedź brzmi tak:
Czujnik dostępny tylko w oryginale cena 304,89 zł. Zastanawiam się czy nie warto by było dowiedzieć się o cene w serwisie VW bo to też w tych niemieckich szajsach montują numer VW 038 919 081A
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
no tak jak myślałem - cena czujnika podwoi mi wartość auta ;( Ale dziękuję Ci za zaangażowanie spisałem numerek i jutro dowiem się co i jak i jakie ceny i dam znać Duuuże pifko ze mnie dla Ciebie
Pozdrawiam
[ Dodano: 2006-07-27, 23:34 ]
PS: Ale i tak u Ciebie taniej - w serwisie krzyknęli mi prawie 380 złociszy... zgroza... .... .... i tu miałem napisać coś siarczystego o serwisach Renault - ale się ugryzłem w język
Jeszcze raz pozdrawiam
nie ma sprawy, po to chyba napisałem tego posta, żeby pomagać albo starać się to robić
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
meffist [Usunięty]
Wysłany: 2006-07-31, 23:05
Mam taki problem, czy ktoś miał taki problem już u siebie? Czujnik oleju jest sprawny a kontrolka oleju się nie świeci przed odpaleniem. Samą żaróweczkę sprawdzałem i jest sprawna. Czy to problem zaśniedziałych styków na złączkach deski rozdzielczej? A może coś innego?
R25: 2165 TX, B29E 1990r Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Sie 2005 Posty: 448 Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-08-01, 06:26
Witam kolege meffista, miałem taki problem u siebie nie tylko z kontrolką oleju, problem przeważnie polega na złym styku żaróweczek z deską, sprawdź osadzenie żarówek,
u mnie jedna z oświetlenia obrotomierza gasnie co jakiś czas, ale wystarczy że puknę w deskę delikatnie i już świeci
powodzenia
w profilu zmień sobie pojemność na 2,2 bo pewnie masz 2165cm3,
obecne 2.1 pasuje mi tylko do diesla
kicek, mi tak gasła żaróweczka od zegarka, jak puknąłem to świeciła i któregoś pięknego dnia tak puknąłem że przestało świecić na amen, rozkręciłem deske i się okazało, że nie ma żaróweczki bo wypadła (myślę że przez to jak zakładali mi ją i nie mogli deski ściągnąć, wsadzili łapę pod deskę i na macanie montowali), objaw mrugania może być spowodowany złym przekręceniem żarówki w miejscu mocowania
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-08-01, 12:31
ja przerabialem to u siebie: do tej pory swiecilo jak powinno az pewnego dnia przestalo. Po przedzwonieniu kabli miernikiem okazalo sie ze gdzies miedzy komora silnika a kostka obok schowka kabelek nie ma przejscia wszystko inne dzialalo poza tym. Tymczasowym wyjsciem bylo przeciagniecie dodatkowego kabelka z kostki przy schowku do czujnika.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-08-16, 19:58
zalezy czy z pelnym kompem pokladowym czy z mechanicznym liczydlem. Jesli masz pelny komp to w niebieskiej kostce pin 23. jesli masz zegary z kompem ale z mechanicznym liczydlem kilometrow to czerwona kostka pin 14.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
mam deske z pełną elektroniką i turbo i ze wskazaniem do 260 czujnik też mam ale nie podięty a chcialbym aby mi chulał i nie wiem czy moge go bezpośrednio pod deske podciągnąc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum