:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik krokowy
Autor Wiadomość
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-02-14, 21:00   Silnik krokowy
 

Czy jest ktoś z okolic Katowic lub z woj. Śląskiego, ze sprawnym silnikiem krokowym w swojej Reni? Potrzebowałbym podmienić na chwilę żeby wyeliminować/potwierdzić usterkę. Podjadę gdzie trzeba :)
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-02-14, 23:49   
 

Jak to zwykły zawor BOSCHa to mam przy dwoch silnikach sprawne. 3km za Pszczyną.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
  Wysłany: 2008-02-18, 00:23   
 

O, witaj Maciej! W koncu kupiłeś R 25 :mrgreen:
To na 99% będzie Bosch, ale dla pewności sprawdzę rano i pstryknę zdjęcie - to będziemy mieli jasność :)

[ Dodano: 2008-02-18, 17:57 ]
OK, jest to Bosch. Link do zdjęcia: http://img262.imageshack....=krokowywg9.jpg
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-02-21, 21:08   
 

Odpisałem Ci PW.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-06-03, 03:25   
 

Odświeżam temat. Silnik krokowy mam na pewno sprawny, na zimnym silniku czujnik przy przepustnicy ma 299 Ohm, ten przy termostacie - 307 Ohm. A wolnych obrotów dalej brak.

Co teraz powinienem sprawdzić?
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-03, 08:33   
 

Sprawdziłeś silnik i czujniki , ale musisz sprawdzić połaczenia tych elementów z komputerem wtrysku, bo to jest najwazniejsze. Oprócz czujnika przy termostacie jest jeszcze czujnik temperatury powietrzxa zasysanego i on tez jest równie wazny jak pozostałe.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2008-06-03, 08:38   
 

Ja z tym walczę chyba od trzech lat :(
Co zrobiłem jest na pewno gdzieś opisane.
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-06-03, 23:28   
 

Gdzie znajdę czujnik temperatury powietrza zasysanego :?: Mógłbyś mi narysować strzałkę na tym obrazku?

strzałką pokazałem czujnik, który miał 299 Ohm:


Wie ktoś co to za element?
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-04, 13:08   
 

Diabli wiedzą gdzie Ty masz ten czujnik. Musialbym to pomacac. Być moze to ten ktory pomierzyłeś. Musi on sprawdzac powietrze w kanale dolotowym badz w okolicy przepustnicy.
Wogole u Ciebie bedą jaja ze znalezieniem wolnych obrotów bo w Twoim wypadku w dolocie wystepuje cisnienie a nie podcisnienie jak to jest w silnikach wolnossacych, ale poszukałbym nieszczelności bo być moze tutaj jest problem.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-06-04, 16:20   
 

A to nie będzie ten czujnik zamontowany w przepustnicy ? Właściwie znajduje się on tuż za przepustnicą. Przynajmniej u mnie (Z7W) jest takowy w tym miejscu.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-04, 21:04   
 

W naszych V6 ten czujnik wkrecony jest w obudowe przepustnicy z prawej strony.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-06-24, 23:08   
 

Apropo silnika krokowego to czy ktoś ma pojęcie czy może robić zakłucenia na CB ?? bo od paru dni mam pisk na CB , czy raczej to wina czegoś innego
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-24, 23:41   
 

Raczej wina czegoś innego o ile nic nie grzebales w samochodzie.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-06-24, 23:44   
 

to wina wysokiego napiecia a wlasciwie przebicia gdzies na kablach/swiecach WN i z silnikiem krokowym nie ma nic wspolnego
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-06-25, 21:59   
 

Niestety kable i świece odpadają ponieaż są nowe kupione w ASO ok 2 miesiecy temu

nie jest to przebicie po masie bo jak wyjmę antene to problem znika natomiast antena zbiera jakies syfy z pod maski ale od jskiego urządzenia one mogą być to już nie mam pojęcia
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 29