:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
cieżko się kręci kierownicą :(
Autor Wiadomość
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-03-14, 12:52   cieżko się kręci kierownicą :(
 

a ja miałem ostatnio tak że kręciło mi się renią ja traktorem i w tedy podczas kręcenia kierą dochodziły odgłosy jak w zużytym łożysku przeskakiwały kulki ciężko to opisać takie jakieś terkotanie :(
Na interwencję pojechałem do kolegi Grzybka i stwierdził mało płynu w układzie wspomagania dolał i odpowietrzyliśmy :) jadąc do domu jednak nic to nie dało ale następnego dnia jechałem na zakupy do manu i tak aby znaleźć jakieś miejsce musiałem się trochę na tym parkingu pokręcić i nakręcić kierownicą po zakupach jadąc do domu za uwarzyłem ze kierą kręci sie teraz elegancko :)
zdarza się to co jakiś czas według mnie dochodzi do tego w tedy gdy za długo kręcę się po mieście uliczkami krętymi :(
dziś bylem u Adama kierownica ładnie się kręciła ale jak już wracałem i bylem blisko domu to znowu kierownica od mówiła :(
co to moze byc ????
Ostatnio zmieniony przez Mariusz1500 2009-03-17, 23:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-14, 14:12   
 

Mariusz to może być wina przekładni. Poza tym kręć się prostymi uliczkami. Za uwarzysz w tedy że kiera Ci nie od mówi. :wink:
 
 
 
grzegorz2504
Raczek


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2006
Posty: 19
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2009-03-14, 22:17   kierownica
 

Jeśli twoja kierownica dostała luzu, to nie wina przekladni tylko łożyska igiełkowego na drążku tuż poniżej kierownicy.
Aby je wymienić musiałbyś założyć je nowe wraz z drążkiem, ale można wstawić tulejkę z teflonu.
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-03-14, 22:25   
 

kirownica nie ma luzów w postaci ruszania się góra gół i na boki
 
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 49
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2009-03-15, 00:03   
 

Może po prostu sypie się pompa wspomagania. Jak u mnie :(
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
Imię: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
Wysłany: 2009-03-17, 22:59   
 

skrzypienie to bedzie to łożysko, Mariusz.
nie musisz wyczuwać luzów. plastiki nie maja znaczenia tutaj, jak chcesz, to zdejmij osłonę kolumny i zobaczysz, że i tak skrzypi.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-03-17, 23:04   
 

już tak robiłem bo myślałem ze gdzieś zawadzają o siebie :)

[ Dodano: 2009-04-25, 19:17 ]
co jakiś czas sprawdzałem sporadycznie i dziś okazało sie ze kierownica gdy jest zablokowana porusza sie góra dół :(
łożyska do wymiany wie ktoś jakie to sa łożyska jakie indexy ?? czy raczej trzeba je wymontować i kupić na wzór ??

i jeszcze jak się dostć do tych łożysk po wymontowaniu kierownicy ??
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-26, 18:46   
 

kurcze sam próbowałem bo jest tam pod kołem kierownicy, na kolumnie kierownicy taka zaślepka z tworzywa. Ale zdjąc jej nie mogłem. Podejrzewam, ze to pod tym pierścieniem z tworzywa znajduja się właśnie te łożyska. Trzeba sprawdzic w dialogysie albo w katalogach sklepowych na Radwańskiej.
_________________

 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-28, 21:04   
 

Jest sposób na regenerację jak kol. Mariusz wytrzyma to zamieszcze foto po długim weekendzie
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-04-28, 21:33   
 

Dwa łozyska o numerze 7703090293 nie powinny być droższe jak 100/szt w ASO.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2009-04-28, 22:39   
 

jeszcze nie bede tego robic bo skad kase brac:)
ile za to lozysko 100zł sztyka :O
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-04-29, 06:31   
 

100 zeta sztuka - no to faktycznie :(
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-04-29, 09:26   
 

Widze propaganda jak za starych dobrych czasów. Gdzie ja napisałem że kosztuje 100 ???
Podałem numer a zadnym wysiłkiem jest teraz wykręcenie numeru do ASO i zadanie pytania odnośnie ceny.
Pomijajać to , to 100zł za łozysko z ASO to i tak nie dużo , nawet gdyby tyle miao kosztować. Znaczek na tylna klapę kosztuje 200zł a odpowietrznik zacisku 20zł.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-05-05, 21:53   
 

Adam napisał/a:
Podejrzewam, ze to pod tym pierścieniem z tworzywa znajduja się właśnie te łożyska

Ten pierścień jest integralną częścią łożyska i jest jego obudową. W Automazowszu płaciłem 20 -30 zł za szt. Pieces oryginales renault :). Jeszcze nie wymieniałem, bo nie mam koncepcji jak się dobrać do starych. Są wpuszczone w kolumne i zablokowane zaklepką w okienku. Trzeba ją odbić od wewnątrz, wyjąć stare, włożyć nowe łożysko i zaklepać ponownie.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-05-05, 23:36   
 

Wybijesz gumę razem z łozyskami, niestety, jak to wyciągniesz to zauważysz że oś kolumny jest strasznie zniszczona i ma wręcz głebokie wzery w okolicy łozyska. Oczywiście kazdy przypadek może byc inny. Pisze o własnych doswiadczeniach. Gdybym u siebie załozył na taka oś nowe łozysko to szlak by je trafił bardzo szybko.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 29