:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Brak mocy, dławi się...
Autor Wiadomość
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2009-05-19, 18:55   Brak mocy, dławi się...
 

W niedziele rano jak jechałem na uczelnie już w samym Wrocławiu Reni nie chciała praktycznie jechać :(. Kiedy dowlekłem się do Uniwekru popatrzyłem pod maske, ale nic dziwnego nie widziałem po za tym, że silnik chodził ciężko, dławił się. Nie miałem czasu dokładnie obadać sytuacji bo trzeba było iść na zajęcia. Jak już je skończyłem sprawdziłem czy jest olej i inne płyny. Oczywiście wszystko było OK (jak zawsze :)). Sprawdziłem wszystkie kable itp. było dobrze. Jedno co zauważyłem to, że z jednej świecy dokładnie z tego kapturka idzie iskra. A tak raczej nie powinno być. No nic trzeba było wraca do domu i tak zrobiłem. Jak już dojechałem to tato popatrzył swoim fachowym okiem na to i powiedział, że jest przebicie i nie pali na wszystkie tłoki.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-19, 19:08   
 

czyli czeka Cie wymiana świec i kabli. Świece najlepiej firmy EQUIEM - było gdzieś na forum ale nie moge znaleźc - dziwne
_________________

 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2009-05-19, 19:11   
 

Niestety już pytałem o nie i gdzie nie można dostac :(. Kable będę miał jutro
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-19, 19:38   
 

można, można - najwyżej Ci kupimy i się je wyśle - spoko
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-05-19, 23:36   
 

Albo szukaj Champion S7YC można je dostac a komplet kosztuje ok. 30zł .
Kable oryginalne championa ( polecam jako pierwsze miejsce) lezą na allegro po 39zł , komplet.
Też musze kupić takowe do R21 , bo oryginaly maja już o ile nie 20 pare lat to napewno naście i w wilgotne dni juz nie domagają.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2009-05-20, 12:32   
 

Kable już kupiłem i wymieniłem :). Tu przesyłam Wam zdjęcia nowych i starych http://Lance88.fotosik.pl/albumy/636917.html
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-20, 14:14   
 

a czemu do 2,0 jak Ty masz 2,2 ? Ale myślę że będzie OK
_________________

 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-20, 15:20   
 

Adaś zmien dilera albo bierz po pół :P :P Przeczytaj dokladnie dane dotyczace auta Buśka :D
_________________

 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2009-05-20, 15:48   
 

Hehe... tak zgadza się ja mam 2,0 :). Teraz musze tylko nowe świece kupić.
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-20, 17:55   
 

no zgadza się - nie wiem co mi sie pochrzaniło :(
_________________

 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-05-20, 18:33   
 

Adam, nie naruszaj tego piwa na zlot. Busiek, kable pikne, ale bardziej interesujący jest efekt wymiany, a nie fotogeniczność nowości :D :D :D
 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-05-20, 19:34   
 

Ja mam dieselka, ale powiedzcie mi na czym polega ta magia świec do R25. Słyszałem o tym legendy. Ja swoimi przaśnymi autami jeździłem zawsze na polskich Iskrach i było OK, a nawet lepiej od szacownych "zachodnich" kupowanych kiedyś za dewizy w Pewexie i PZMo-cie.
Teraz też używam polskich świec żarowych i też nie mam powodu do narzekań. O co w tym chodzi?
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-20, 20:06   
 

jak jest dobrze to jest dobrze - a jak nie to należy jakąs przyczynę znaleźc. Wiesz to juz "troszkę" zabytki. Skoro producent zaleca SAGEMy (czyli EQUEMy) no to wypada dac takie. Tym bardziej, że po montażu tych świec ustaja rózne dolegliwości zapłonowe. Niektórzy z Forum jeżdżą na NGK a niektórzy na Championach i też sobie chwalą.
Podobnie z ogumieniem - są różne oponki i wcale nie najgorsze ale czy nie najlepiej wygląda autko na 15 calowych aluskach i oponkach PIRELLI P4000 195/60/R15 :D
_________________

 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2009-05-20, 22:13   
 

Blondas miał kiedyś problem z automatem, okazało się że dał nieodpowiednie świece (bodajże bez jakiegoś rezystora czy czegoś) i skrzynia wchodziła w tryb awaryjny
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-05-20, 23:14   
 

Przepraszam za wprowadzenie w bład . Renault zaleca swiece Eyquem FC62LS3 albo Champion C7YCC ( teraz mogą być inne oznaczenia bo champion zmienił nazwy ), od początku przygody z renault jeźdzę tylko na championie jeśli wymieniam świece ( w V6 siedzą jeszcze motrio nie ruszane od zakupu).
Jak jeździłem jeszcze na motorze to też na championie ;).

Co do jakości swiec to nowe świece w zasadzie chodzą tak samo. Potem moga sie pojawiać problemy . Swego czasu NGK dostawały nagmiennie przebicia na izolatorze i za nic nie można było do tego dojśc bo cały izolator był zakryty fajką. Świeca niby nowa a silnik nie chodzi jak należy. Rózne świece , roznie sie też zuzywają, jedne szybciej drugie wolniej , dlatego tez nalezy pilnowac odstępu elektrod w miarę upływu czasu. Drogie swiece np. platynowe mają poprostu wydłuzoną zywotnośc nawet do 3 razy dłuzszą. Świece wieloelektrodowe powoduja z kolei lepszy zapłon mieszanki ale nie nadają sie do gazu bo dzieją sie jaja jeśli chodzi o czas zapłonu mieszanki. Dla przykładu silnik J7T760 ( 12 zaworowy) MUSI chodzić na swiecach 3 elektrodowych żresztą innych swiec nie przewidział producent i m.in dlatego cięzko jest tam dojśc do ładu z instalacją LPG.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 29