:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
pekniecie bloku
Autor Wiadomość
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2009-08-11, 17:59   pekniecie bloku
 

A oto owe nieszczesne pekniecie :cry:
prawdopodobnie Renia w sobote zostanie wystawiona w ogloszenia pod mlotek jezeli nie zrobie tej wady do soboty:cry:
ale oficjalna decyzja dopiero w sobote :cry:
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-08-11, 18:29   
 

Ten mechanik jeszcze żyje?
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 18:40   
 

I jak myślisz ile dostaniesz za uszkodzony samochód ?? 500zł ???
Z takim pęknięciem gniazda , spawacz ALU powinien poradzić sobie bez problemu.
Można ew. zrobić takie coś .
Zaspawać całkowicie ( zaślepić ) to gniazdo a w miejscu gdzie jest czujnik ciśnienia oleju ( do wskaźnika) , wykonać trójnik tak żeby w jedno gniazdo wkręcić dwa czujniki.
Albo tak jak pisałem za 650 zł jest podobno NOWY nieużywany silnik.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-08-11, 18:46   
 

u mnie też jest silnik, może i nie nowy - ale używany i sprawny i taniutko!!
_________________

 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2009-08-11, 18:56   
 

spawcz powiedzial tak ze jedynie moze mi to pospawac pod warunkiem ze zaslepi calkowicie ta dziure bo czujnika nie da rady zespawac z blokiem a ten czujnik musi byc bo bez niego nie mam kontrolek od oleju i wskaznika poziomu oleju jeszcze pomysle nad rozwiazaniem Macieja zaslepic tamta i wykombinowac trujnik i podlaczyc go obok duzego tylko teraz jak taki trujnik zdobyc?
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-08-11, 19:00   
 

jak trujnik to nie wiem :D ale spróbuj Arku trójnika poszukac ;)
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 19:08   
 

Poszukaj tokarza. Każdy średnio zaawansowany tokarz , wykona ci taki trójnik. Wykręc oba czujniki zanieś do niego wytłumacz o co chodzi i po kłopocie. Powinien on sobie pomierzyć gwinty, a jak nie to podasz mu gwinty z katalogu. Trzeba tylko tak zrobić trójnik żeby można go było wkręcić ( zeby nie haczył o nic) i żeby można było w niego potem wkręcić oba czujniki bez problemu. Kanał wewnatrz trójnika może być minimalny. Możesz też wkręcić czuujnik kontrolki zamiast czujnika cisnienia ( od wskażnika ) ale wówczas pozbędziesz się wskaźnika , ale jeździć można. Na zrobienie trójnika będziesz miał wowczas troche czasu.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2009-08-11, 19:10   
 

albo kupie jakis dobry klej dobrego producenta i jeszcze to sprobuje skleic razem z czujnikiem :|
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 19:11   
 

Musiałbym obejrzeć blok ale gdzieś też sa przygotowane miejsca pod węze do turbospręzarki ( przy silnikach turbo) wystarczy tam nawiercić dziure i nagwintowac nowe gniazdo. Niestety jest z tym troche zabawy i nie da sie takiej usterki usunąc za pomoca gumy do życia , ale nie jest to też awaria ktorej nie mozna naprawić ...i to niedrogo.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 19:13   
 

I znów bedziesz jechał ze strachem czy sie nie rozleci. Pomyśl co by było gdyby Ci sie to przytrafiło w trasie ze zlotu albo na zlot, 300km od domu.Dobry klej to z 30-40zł plus benzyna do odtłuszczenia i wymycia oleju plus czas. Zamiast tego dołozysz parę złotych i zrobisz porządnie i " na zawsze" ;)
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-08-11, 20:43   
 

Taki trójnik zdobędziesz na każdym szrocie, gdzie złomują Polonezy. W starych Poldkach z kwadratowymi zegarami były stosowane dwa czujniki, zwarciowy do lampki i potencjometryczny do zegara. Oba były podłączone do magistrali olejowej w jednym otworze, w bloku silnika i rozprowadzone za pomocą trójnika.
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-08-11, 21:24   
 

Cholera, zawsze ceniłem "złotówy" Jak się spotkamy nie obejdzie się jednym piwem :D:D
 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-08-11, 21:41   
 

Miło mi, pozdrawiam, ale złotówą to ja jestem nie z powołania ale braku innych pomysłów na życie. Kiedyś robiłem wiele innych rzeczy znacznie ciekawszych i ambitniejszych, ale i to zajęcie może sympatyczne. Stop, bo opuszczam temat wątku!
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2009-08-11, 22:44   
 

panowie znalazlem jeszcze jedno rozwiazanie moze wykrecic ta srube imbusowa z bloku i tam wkrecic czujnik???
tylko ciekawe czy tam jeszcze jest kanal od oleju czy juz woda od pompy?
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-11, 22:48   
 

Nie wiem nigdy jej nie wykrecałem nie mam tez w tej chwili dosrępu do silnika zeby obejrzeć.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 29