:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Instrukcja użytkowania R 25
Autor Wiadomość
Cuba-31
[Usunięty]

  WysÅ‚any: 2005-05-22, 10:01   Instrukcja użytkowania R 25
 

Witam jestem nowym posiadaczem R 25 mam nadzieje ze szczęsliwym ;) Poszukuje instrukcji obsługi (uzytkowania ) R 25 ponieważ ostatni własciceil nie posiadał tego typu papierów .Jesli ktoś miałaby instrukcje w wersji elektronicznej to był bym wdzięczny . Jest to R 25 TI z motorem 2,2 własciciel mówił ze ma 137 KM ale mnie sie wydaje z tego co sprawdziłem w necie że to jest ten mniejszy silnik z TX bo w nr silnika ma J7TA732 wiec jest to chyba ta wersja 107 KM
pozdrawiam
Cuba
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2005-05-22, 10:25   
 

Zgadza się. Być może masz silnik od TX. Ja w poprzednim TX'ie miałem silnik J7R, ten co ty powinieneś mieć w TI. Najważniejsze jak widać nie to co pisze na karoserii, a na silniku :) Sprawdź też co masz na tabliczkach owalnych i na kielichu. TX ma oznaczenie B29B, a TI B294. Może masz TX'a a facet tylko zewnętrzne oznaczenia zmienił :)

W wolnej chwili zeskanuję instrukcję i wstawię na stronę, ale mam tak mało czasu , że może to portwać chwilę.
 
 
 
Gość

  WysÅ‚any: 2005-05-22, 13:09   
 

witam jestem również nowym użytkownikiem 25-tki 8) posiadacie wersie instrukcij do tego samochodziku poi polsku? jezeli tak to ibardzo bym prosil bycie ja udostepnili :) ja bardzo mozliwe ze bede mial dostep niedlugo do serwisuwek w wersi elektreonicznej tylko ze po angielku:/
kupilem takie cacuszko ktyte (jak podejzewam) mialo silnik turbo bo wszystko na to wskazuje ale ktos zmienil silnik na 2.8V6 no i nie zrobil tego do konca tak profesjonalnie jak ja bym chchial i pewne zeczy musze dokonczyc( instalacja elektryczna, nawiewy klima) a pozxa tym to furka wypas..pelna opcja ze skura i klima i komputerkiem 8) wiec jak moglibyscie to udostepnijcie ta instrukcjie bede bardzo wdzieczny:) pozdrawiam wszystkich uzytkownikuw takich cacek!!
 
 
Cuba-31
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2005-05-22, 13:20   
 

Z góry dziekuje za instrukcje no i z ta tabliczka sie zgadza mam B29B :mrgreen: no ale to nie istotne może gdybym sie bardziej przygotował do kupna no nie był bym taki zielony
pozdro
 
 
zeus 
Starszy starszak
zeus



R25: brak r25
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 159
SkÄ…d: ElblÄ…g
WysÅ‚any: 2005-05-23, 10:00   Moja 25-tka
 

Witam,Kolega pisał o sojej 25-tce,iż była to negdyś wersja o oznaczeniu b295 lub b29g,a obecnie to 2.8v6 jeśli pod wskznikiem obrotów silnika znajduje się zegar ładowania turbo,to ta wersja, chyba że zegary też zostały wymienione,moja renia to v6 turbo,może po wersji doładowanej zostały jakiekolwiek cześci?
 
 
 
ian77
[Usunięty]

  WysÅ‚any: 2005-05-23, 14:24   
 

Witam wszystkich posiadaczy r25!! Przeglądałem stronke w poszukiwaniu instrukcji użytkownika R 25,ale chyba nie została jeszcze zamieszczona.Jeżeli ktoś posiada już taką instrukcje i może ją udostempnić to byłbym wdzięczny.
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2005-05-23, 21:27   
 

No dobra. Widzę, że instrukcja uzytkowania jest mocno pożądana więc zeskanuję i wstawię. Niestety posiadam tylko wersję niemiecką i taką mogę zamieścić. Gdzieś jeszcze miałem wersję holenderską, ale nie wiem gdzie się teraz znajduje.
O wersjach Polskich możecie zapomnieć. To auto nie było nigdy produkowane na nasz rynek i nikt takowej instrukcji nie wydrukował. Pozostają słowniki i dobra wola forumowiczów, w którą nie wątpię :) .

Studys - pozdrawiam :)
 
 
 
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
SkÄ…d: Warszawa
WysÅ‚any: 2005-05-23, 23:53   
 

Witam,
ja tez na samym poczatku szukalem ksiazki po polsku ale okazalo sie ze taka nie istnieje.Mozna zamowic jakas po angielsku za ok.150-180 zeta(ok.1500stron).
W wolnych chwilach postaram sie jeszcze dokonczyc tlumaczenie schematu. Postaram sie tez jeszcze cos pozniej tlumaczyc.
Fajnie by bylo jak inni tez w tym pomogli.
Dodatkowo bardzo duzo pomagaja sami forumowicze. Praktyka jest bardzo przydatna.Na razie wiem jedno: bez kluczy typu "torsen" niema co sie zabierac do wiekszosci roboty wewnatrz samochodu.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2005-05-24, 15:22   
 

studys napisał/a:
Mozna zamowic jakas po angielsku za ok.150-180 zeta(ok.1500stron).

W temacie chyba chodzi o instrukcję użytkownika, a nie serwisową.
studys napisał/a:
Na razie wiem jedno: bez kluczy typu "torsen" niema co sie zabierac do wiekszosci roboty wewnatrz samochodu.

Bardzo popularnym rozmiarem klucza, zwykle nieobecnym w zestwach marketowych jest 16. Polecam zakup 2 szt. zanim cokolwiek rozkręcicie. Najlepiej płasko-oczkowe. Tylko nie w markecie !!!!! Chyba, że od razu 20 szt. :wink:
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful Å‚opcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
  WysÅ‚any: 2005-05-31, 20:36   przekÅ‚adki sie tak koÅ„czÄ…
 

no tak bez torksów do reni nie ma co podchodzic :D mam takie pytanko-proźbe nei ma ktos zdjęc lub nei mógłby zrobic silnika 2.8(Z7W) pod maska? lub turboi? jak juz mówiłem jakis niewymagajacy "ktos" zmienil silnik poprzedniemu właścicielowi z turbo na 2.8 no i nie wszystko zrobil tak jak powinien..mozna powiedziec ze popodpinal to co konieczne a reszte zostawil tak od.. czesc juz doszedlem co na gdzie isc ale z czescia wezy i kostek jeszcze mam problem:/ wiec jezeli ktos posiada takie fotki to prosze zostaawic w galeri lub wyslac mi na maila:) fizykk@tlen.pl z gury dziękuje i pozdrawiam:)
 
 
zeus 
Starszy starszak
zeus



R25: brak r25
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Kwi 2005
Posty: 159
SkÄ…d: ElblÄ…g
WysÅ‚any: 2005-06-01, 10:20   
 

Więc tak.
mam zdjęcia v6 turbo kpl. silnika w budzie
ale mam to na zwykłych fotkach
muszę je zeskanować
jeśli masz zbędne części do turbo
to jestem zainteresowany :)
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2005-06-01, 16:53   
 

Napisz co konkretnie cię interesuje to zrobię fotki szczegółowe i dodam rysunki z instrukcji.
Może ci coś zostać wiszącego od czegoś czego nie ma w Z7W :)
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful Å‚opcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
WysÅ‚any: 2005-06-01, 22:16   
 

witam a wiec tak jezeli chodzi o czesci do turbo to nei posiadam zadnych poniewaz wymieniali silnik u poprzedniego właściciela a ja takiego kupilem mamtylko samochud troche zapalu i wiedzy technicznej:D a co mnei interesuje.. połaczenia przewoduw powietrznych ad głowicami i wogule sterowane obrotami wolnymi(wnioskuje z jednego zdjęcia z7w jakie posiadam a sam tego nie mam) takie puszki po bokach koło błotników (czarne plastikowe np koło filtra powietrza) nie wiem co do czego to jest jezeli byś mugl to zrub w miare dokladne te foteczki :) a ze nie wszystko podejdzie to jasna sprawa w koncu to nie byl taki sam silnik:/ i jeszcze jedno.. gdzi e jest zamontowany przepływomierz? (wiem gdzie normalnie powinien byc ale w sfoim nei moge znalesc i nie weim czy to w kazdeji 25 tak j est czy tylko ja mam taką "ubogą"wersie:]
to byloiby na razie tyle pozdrawiam wszystkich i zgóry dziękuje za pomoc:)
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2005-06-02, 10:11   
 

Nie bardzo rozumiem co konkretnie chcesz zobaczyć. Trudno tak zrobić fotkę, by pokazała dokładnie co gdzie biegnie. Poniższe foty wydały mi się najbardziej obrazujące silnik. Instalację gazową mam nadzieję rozpoznasz. Dodałem podział na części. Może napisz który fragment mam pokazać dokładniej. Ideałem byłoby gdzybyś zrobił zdjęcie swojej. Może byśmy doszli co gdzie biegnie, a co można wyjąć całkiem.
nie bardzo też rozumiem o jakie plastikowe puszki ci chodzi. Sprubuj je dokładniej opisać, lokalizacja wygląd...
Instrukcja niestety nie zawiera nic ciekawego w tym temacie.





fizyk napisał/a:
:/ i jeszcze jedno.. gdzi e jest zamontowany przepływomierz? (wiem gdzie normalnie powinien byc ale w sfoim nei moge znalesc i nie weim czy to w kazdeji 25 tak j est czy tylko ja mam taką "ubogą"wersie:]


Jeśli chodzi o przeływomierz paliwa, to chyba nie ma. Jak jeżdżę na gazie i paliwo nie jest podawane, to wskaźnik nadal pokazuje zużycie i wszystkie pomiary z tym związane. Prawdopodobnie ma podaną ilość dawki na jeden cykl wtrysku i wylicza sobie stan paliwa z obrotów silnika, albo jakoś tak. Szczerze mówiąc nie widziałem w żadnej Reni przepływomierza.
 
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful Å‚opcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
WysÅ‚any: 2005-06-02, 16:38   
 

witam dziekuje za fotki:) jezeli chodzi o te puszki o ktrure pytam to one sie znajdzują przed lewą lampą (zdięcie pierwsze 8L) na zdięciu niewidoczne natomiat o ten sterownik wolnymi obrotami (drugie zdięcie 5C) to tego nie mam i mógłbyś mi napisać gdzie to idzie?(tn wężych chbay z podcisnieniem). Natomiast jezeli chodzi o prepłuwomierz to pytałem o przepływomierz powietrza:) jezeli chodzi o przepłuwomierz paliwa to ..masz racie z tym obliczaniem zużycia paliwa obliczanym z długości trfania wtrysku( na gazie komputer nie wiem ze jedziemy na innym paliwie) tylko ze do wtrysku eleektronicznego powinien być przepywomierz powietrza i nie weim gdzie on jest(i czy wogule ma byc. bo moze jest nowszy system pomiaru ilośći powierza-rezystorami cieplnymi ale nie wydaje mi sie zeby tutaj był taki zastosowany ponieważ konstrukcja ma ponad 15 lat) pozdrawiam :)
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29