Jak w temacie, bardzo pilnie poszukuję rozpisanej instalacji elektrycznej dwóch wiązek elektrycznych (zakończonych kostkami czerwoną i niebieską) wpiętych do zegarów w V6 Turbo ph 1. Gdzieś na forum znalazłem z ph 2, ale niestety nie pokrywa się z moją sytuacją.
Dodatkowo interesują mnie schematy (oraz rozwiązania stosowane) we wtyczce prędkościomierza (biały,czarny i czerwony kabel w szarej izolacji).
Hej!
Tą rozpiskę znam. Niestety nie rozwiązałem nią swoich problemów do końca.
Chodzi mi o opis z punktu widzenia wiązki - wtyczka niebieska i wtyczka czerwona, jakiego koloru kabelki w któej pozycji powinny być wpięte. Rzecz się dzieje w ph1 turbo
Ciężko tak po kolorach, jak się nie ma wiązki przed oczyma. Mam schemat z 1986 roku, a w nim różne wersje różnych rzeczy. Napisz o które wtyczki Ci chodzi:
A najlepiej dodaj jeszcze zdjęcia wtyczek dla pewności .
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Nie pasuje mi, że zegary mają zmostkowane piny 1 z 2 i 3 z 4 (zależy z któej strony liczyć) w gnieździe szybkościomierza, natomiast nijak nie odpowiada to trzem pinom z brzegu we wtyczce (zdjęcie nr 5).
Kiedyś kupiłem zegary do ph2, ale one mają dwurzędowe gniazdo szybkościomierza.
Sprawdzałem w innych zegarach do ph1, też są zmostkowane.
Kłóci się to ze schematem z linka kolegi kujtka powyżej...
O co chodzi?
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2014-10-20, 21:49, w całości zmieniany 1 raz
a tą złączkę kątową prędkościomierza jak się da włożyć? w ten sposób że przewody idą pod kątem prostym "od" zegarów?
czy z przewodami "w stronę zegarów?
w kostce ewidentnie widać który za co odpowiada
czerwony - +12v
biały - sygnał
czarny - masa
najlepiej jak byś wziął miernik i znalazł które piny w zegarach są odpowiedzialne za plus i masę, pomiędzy nimi będzie szedł sygnał z kostki
wygląda na chałupniczą robotę te mostkowanie
jakie masz problemy z zegarami? co nie działa?
Ostatnio zmieniony przez kujtek 2014-10-20, 23:16, w całości zmieniany 1 raz
Ta wtyczka szara ma szersze i węższe "skrzydełka" - gniazdo ma również takie ścianki, by weszło tylko w jednej pozycji. Więc przewody idą "w stronę zegarów".
Nie działa mi prędkościomierz.
Nie działają także wskaźniki ciśnienia oleju i temp. wody.
A także wyświetlacz (tu myślę, że to kwestia styków).
Mostkowanie również mi podpadło, ale w innych też tak było... :/ Czekam na zdjęcia od Adama.
Spróbuję z tym miernikiem faktycznie, ew. jakieś zdjęcia porobię płytki.
Ja odnośnie prędkościomierza proponuje zobaczyć czy czujnik w skrzyni jest na swoim miejscu i czy się nie wysunął w manualu mała odchyłka na czujniku skutkuje brakiem wskazań poza tym czujniki też lubią się sypać. Kable mają 3 kolory i muszą być połączone kolorami i tyle. Zobacz czy nie ma zwarcia na kablach...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum