:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Zegary
Autor Wiadomość
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-02-23, 09:52   Zegary
 

od przodu niby zwykłe

http://allegro.pl/renault...5099438810.html

nie są jednak na linkę !
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-23, 10:46   
 

ale jak!? a przebieg jak jest nabijany?
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2015-02-23, 14:49   
 

Przebieg jest nabijany na podstawie impulsów z impulsatora. Są to zegary z PH1 i tam było stosowane takie rozwiązanie. Miałem kiedyś takie zegary, ale nie pamiętam już jak to działało dokładnie.
_________________

 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-23, 16:53   
 

Nie tylko PH1. Ja mam taki system w PH2 TDX 2,1 z roku 1991. Napęd mechaniczny już praktycznie nie istnieje we współczesnych samochodach. W wielu markach drogich i uważanych za prestiżowe, system komputerowy rejestruje przebieg na kilku nośnikach, w kilku miejscach pojazdu co utrudnia lub wręcz uniemożliwia fałszowanie przebiegów aut. Przy pomocy fabrycznych narzędzi diagnostycznych jest możliwa identyfikacja przebiegu auta pomimo wymiany lub korekty licznika lub komputera pokładowego.
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
Xysiek 
Dzidziuś


R25: 1995,TI,J7R726,B294,1991
Imię: niebieska
Wiek: 62
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-23, 19:06   
 

Ja też miałem podobny lub identyczny licznik w PH 1 rocznik 84 gdzie wejście było 3 pinowe z możliwością podłączenia czujnika aktywnego i pasywnego .Miałem czujnik domowej roboty aktywny(z elektroniką )i był podłączony do styku który nie był wykorzystany przy czujniku ( impulsatorze )tradycyjnym. Po uszkodzeniu tej samoróbki i nabyciu tradycyjnego musiałem przełączyć piny.A tak swoją drogą to nie widuję Cię Marku we Wrocku . Myślałem że zmieniłeś rydwan.
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-02-26, 00:10   
 

Mógłbyś rozwinąć myśl dot. czujnika aktywnego?
Jak konkretnie pozamieniałeś piny?
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2015-02-26, 10:46   
 

Piszcie w odpowiednim dziale, a nie zaśmiecacie tutaj dział odnośnie sprzedaży :P. Ja teraz biedny nie mogę się dokopać do tego linku, a już chciałem kupić te zegary ;)
_________________
 
 
 
Xysiek 
Dzidziuś


R25: 1995,TI,J7R726,B294,1991
Imię: niebieska
Wiek: 62
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-01, 13:45   
 

Lloyd, chciałem sobie przypomnieć jak to dokładnie było z tym czujnikiem i licznikiem więc szukałem licznika tego typu żeby czegoś nie namieszać ale znalazłem tylko licznik do wersji z kompem a ten zupełnie inaczej wygląda więc więc na razie moje zeznania mogą być fałszywe.Jak znajdę taki licznik to dokładnie opisze.Wiem na pewno że ten czujnik-samoróbka to cewka nawinięta na magnes+tranzystor lub dwa +RC .
Ostatnio zmieniony przez Xysiek 2015-03-01, 13:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-03-01, 14:49   
 

Dzięki. No to jak coś wymyślisz to daj znać :)
 
 
 
Xysiek 
Dzidziuś


R25: 1995,TI,J7R726,B294,1991
Imię: niebieska
Wiek: 62
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-01, 16:46   
 

Lloyd , jeżeli u Ciebie jest problem z czujnikiem to daj znać mam ich trochę i używanych i nowych albo oddam albo tanio sprzedam.Jak właśnie ta samoróbka mi poleciała to nakupowałem jak wariat nawet w serwisie renault .
Ostatnio zmieniony przez Xysiek 2015-03-01, 16:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-03-01, 16:58   
 

Busiek napisał/a:
a już chciałem kupić te zegary


Xysiek napisał/a:
nakupowałem jak wariat nawet w serwisie renault


dalej i temat zbliżony do zegarów i kupowania - dawać chłopaki
_________________

 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-03-01, 21:42   
 

Adam napisał/a:


dalej i temat zbliżony do zegarów i kupowania - dawać chłopaki


Que?

Panowie, mój nadworny "elektrykarz" wezwał mnie na jutro :| A to oznacza, że mu się nie udało. Zatem zdam relację, co dokładnie się dzieje w mojej reni.
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-03-03, 00:54   
 

Ciąg dalszy historii w wątku zegarów.

Zamierzam kupić te zegary do testów. Za kilka dni będę miał je na sprzedaż w stanie niepogorszonym :) o ile ktoś chce - to zapraszam na PW.
Co za dziwny wskaźnik z prawej strony mają?
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2015-03-03, 18:07   
 

Lloyd napisał/a:
Co za dziwny wskaźnik z prawej strony mają?


Poziom oleju i w niektórych wersjach (tych bogatszych) pokazuje jeszcze ciśnienie oleju.
_________________
 
 
 
taxi.wroclaw 
Starszy starszak


R25: 2068;TDX;diesel;B29005;1991
Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 112
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-03, 19:08   
 

Po włączeniu stacyjki podświetla się światłem żarówki i pokazuje poziom oleju w silniku, po uruchomieniu silnika podświetlenie gaśnie a wskazówka zmienia położenie i pokazuje wielkość ciśnienia oleju. Oczywiście kontrolka tradycyjna również jest. Zabawka przydatna bo wiadomo kiedy dolać a kiedy zmienić olej (jak ciśnienie znacznie maleje na wolnych obrotach przy gorącym silniku).
_________________
Pozdrowienia z Wrocławia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29