:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
ABS
Autor Wiadomość
Suvis 
Starszy starszak



R25: baccara, 2,5 Turbo V6, 91r
Wiek: 45
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-02-09, 15:28   ABS
 

Witam ponownie :)
mam jeszcze następujące problemiki

1) pali się kontrolka ABSu, sprawdzałem czujniki teoretycznie są ok ok 1000Ohm każdy, połączenia też ok.. nie mogę się dobrać póki co do puchy pod maską ponieważ muszę rozkręcić instalację gazową. Na co tam zwrócić uwagę, bezpiecznik??

pOZDRawiam
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-02-09, 16:52   
 

Na początku (tak jak piszesz) sprawdź bezpiecznik od ABS-u, może jakieś krótkie zwarcie spowodowało jego przepalenie, znajduje się zapewne w miejscu gdzie są inne bezpieczniki, jeśli nie pomoże odłącz akumulator na parę minut, podłącz ponownie i zaobserwuj czy kontrolka zapali się od razu czy dopiero jak ruszysz z miejsca renią,
w poprzednim aucie miałem kłopoty z ABS-em czasem zapalała się kontrolka, pomogło wtedy wyczyszczenie wszystkich czujników i pierścieni z którymi współpracują,
może u ciebie też pomoże :)
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-02-09, 20:02   
 

U mie zapalała się zupełnie przypadkowo. Szukałem chyba rok czasu przyczyny. Okazało się zupełnie przypadkiem, że przekaźnik umieszczony pod zbiornikiem płynu chłodzącego miał zimne luty. Po przelutowaniu wszystko się naprawiło :D
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
PiotrWie 
Raczek



R25: sympatyk ( po sprzedaży Reni )
Wiek: 65
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 19
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2006-02-11, 23:40   
 

u mnie świeciła się przez kilka miesięcy, nie mogłem znaleźć przyczyny, w końcu renia pokazała brak ładowania - wytarty był pierścień ślizgowy alternatora. Po naprawie alternatora - naprawił sie też ABS. Dowiedziałem się później, że ABS potrzebuje dużo prądu i przy zmniejszeniu mocy instalacji elektrycznej komputer odłącza ABS
_________________
PiotrWie
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-02-13, 17:49   
 

to samo sie tyczy automatycznych skrzyn biegow! przy kiepskim pradzie zaczyna szwankowac automat :wink:
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-05-28, 20:54   
 

Witam,
To teraz czas na mnie, mianowicie, zaczęła zapaląc mi sie kontrolka ABS-u co wiąze sie z przestaniem funkcjonowania Abs-u :) POczytałem, pomyślałem i ostanowiłem dzisiaj sie za to zabrać. Zdjąłek koło i zauważyłme przetarty przewód od czujnika. Uradowany zaizolowałem, bo jezeli to byłaby ta usterka to wszystko wróciło by do porządku. Zamknałem samochód i po jakimś czasie zebrałme sie na powrót do domu (trasa ok60 km) Jak sie okazało nie zdażyłem przejechac 5 metrów a kontrolka znowu sie zapaliła :cry: Wcześniej zapalała sie po dłuzszej trasie a teraz po malutkim kawałeczku :( CZy to możliwe że komputer musze zresetowac(odłaczyc od akumulatora) bo odczytuje układ zepsuty a jest dobry? Nie mam pomysłów, jezeli reset nie pomoze to dobiore sie do tego pudełeczka za pompą? :roll: No i jeszcze świecące na zakrętach kontrolki, ale to temat na inny wątek, chociarz czy to mogło byc związane z tą lewą masą na przewodzie od absu ? HELP ME!! :)
_________________

 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-05-28, 23:56   
 

swiecace sie kontroli na zaktach to jest brak oleju... a przynajmniej jego niski stan.. sprawdź to... co do abs-u no to mozliwe ze reset wykasuje beldy no i wszystko wroci do poprzedniego stanu rzeczy
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-05-29, 15:12   
 

Niski stan oleju?> A potrafisz to Konrad jakoś wyjaśnic???????? Co do Abs-u to wyniki działań przedstawie wieczorem :)
_________________

 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-05-29, 15:18   
 

wyjasnik.. poprostu u mnie tak sie dzieje gdy jest ten niski stan... sprawdź na bagnecie... i powiedz czy mam racje...


u mnie zawsze mrugaja w takiej sytuacji:)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-05-29, 15:20   
 

:P ok dzieki sprawdze :mrgreen:
_________________

 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2006-05-29, 15:50   
 

Mam też problem może ktoś to miał:

ABS działa mi przy niskich prędkościach wtedy gdy nie powinien (sucha nawierzchnia łagodne hamowanie) po takim objawie wyłącza się przy zwiększeniu prędkości.
Do tej pory pomagało poprawienie styków przy tym przekażniczku pod zbiornikiem na płyn. Wqr... mnie widok zapalonej kontrolki i świadomość że coś nie działa.

Chyba wezmę się za czyszczenie styków, czujników i takich tam.
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-05-29, 15:55   
 

Słyszałme chyba na elektrodzie że ABS gdy ma zaprogramowany inny rozmiar opon niż jest w samochodzie to świruje i przy większych prędkosciach wyłącza sie :) ale nie wiem ile jest w tym prawdy :roll:
oleks napisał/a:
Wqr... mnie widok zapalonej kontrolki i świadomość że coś nie działa.
dokładnie mamy ten sam syndrom :)
_________________

 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2006-05-29, 16:01   
 

Oponki mam faktycznie wieksze ale przez długi czas działał bez problemów.
Musi być coś innego.
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-05-29, 16:02   
 

wyjmijcie sobie żaróweczke :mrgreen: i po problemie
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-05-29, 16:03   
 

Konrad napisał/a:
wyjmijcie sobie żaróweczke :mrgreen: i po problemie

No własnie nie bo jak hamulcuje to nie słysze cyk :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29