i nie jest to napewno ryba lub rozlane mleko!
zapach przypomina mi palacą sie instalacje elektryczna i czuje go tylko na 2 biegu dmuchawy od ogrzewania i klimy...
jest to mozliwe zeby sie cos "smazylo" ale tylko na 2ce?
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-16, 11:47
rozumiem ze ten zapach wydobywa sie z nawiewow? hmmm moze zasniedzialy ci styki w kostce przy dmuchawie i sie styk odpowiedzialny za II bieg przegrzewa? trzeba bedzie zdjac podszybie i plastikowa oslonke na wentylatorze i to sprawdzic... jesli jest tak jak mysle to lepiej nie zwlekac z naprawa bo jak juz wytopi sie calosc to bedzie problem zeby to przywrocic do uzywalnosci...
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
co dziwne do niedawna sobie wiatraczek skrzypial i mimo ze jestem swiadom czym to grozi nie mialem czasu sie tym zajac wiec jezdzilem dalej! wiatraczek juz nie skrzypi ale teraz smierdzi
[ Dodano: 2006-03-16, 11:53 ]
nie kumam czemu smierdzi tylko na 2 biegu????
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-16, 14:53
dopoki skrzypi to wiadomo ze sie kreci do przesmarowania tulejki mocujace wirnik silniczka... Mi juz tak skrzypi od dawna raz mniej, raz wiecej... Jak jest wilgoc to przestaje. Jesli zaczyna miec problemy z ruszeniem na I biegu tzn ze sie zaczyna zacierac.
Wracajac do smrodku to calkiem mozliwe ze tylko na konkretnym biegu bo tam idzie wiazka kilku przewodow - kazdy do innej predkosci obrotowej. Jesli bedzie dany styk niepewny to bedzie sie grzal.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Blondas-na francuskie.pl z 13.03.06 był opisywany podobny problem tyle że w lagunie.
Niestety nie umiem zamieścić linka ale napewno to znajdziesz.
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
Zdaje sie że regulacja obrotów jest na opornicy... Jeśli tak - może się smarzy drut oporowy, silnik wolniej kręci i daje być może przez to większe obciążenie... Albo faktycznie jakieś zwarcie na kablach... czego nie życzę
Gość
Wysłany: 2006-03-20, 07:51
Miałem już w swojej reni problem z wiatrakiem, tylko że u mnie zatrzymał się i nie chciał się kręcić, kiedy się zorientowałem że nic nie dmucha otworzyłem maskę, patrzę a osłona wiatraka już mocno nagrzana,
po rozebraniu i nasmarowaniu wiatraczka jak ręką odjął,
ale dziwne [b]Blondas[/b] że u ciebie śmierdzi tylko na drugim biegu i kręci się?
proponuje rozebrać wiatrak przeczyścić co trzeba i nasmarować tym bardziej że już piszczał,
radzę nie bagatelizować owego śmierdzenia, skrajnym przypadku może się zająć renia :!:
no i okazalo sie ze komutatorek byl praktycznie wytarty a szczotki takie sobie...
wcale nie tak latwo to rozebrac jak by sie wydawalo przynajmniej w reni z klimą
zdjecia przy okazji wrzuce...
cena takiego nowego urzadzenia w glownym magazynie w Świecicach pod wawą 750 pln
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-04-01, 18:36
eeeeeeeeeeeeeeetaaaaaaaaammmm mysle ze kazdy szanujacy sie elektryk/elektromechanik/serwisant AGD by to zrobil za powiedzmy 1/6 tej ceny (wymiana szczotek oraz komutatora). Po co wymieniac caly silniczek za taka cene? Tym bardziej ze jesli sie wezmie uzywke to nie wiadomo ile ona wytrzyma i czy za rok nie bedzie ta sama historia
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum