:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Amortyzatory z Allegro
Autor Wiadomość
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-08-24, 14:36   
 

tak szczerze mowiac to nawet gazowe maja troche oleju w sobie dla smarowania tloka ;) Ogolnie amorki gazowe sa bardziej twarde od olejowych a ze nasze renie to limuzyny wiec miekkie amorki to podstawa jesli chcemy komfortowo podrozowac po naszych polskich odcinkach przelajowych jakimi sa nasze drogi :)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Dekaem 
Starszy starszak



R25: 2069, Turbo DX, J8S H.708, B290, 1991
Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 148
Skąd: Łask; Łódź
Wysłany: 2006-08-24, 15:34   
 

Witam :-).
Wtrącę coś od siebie w tym temacie.
Amortyzator gazowy to jest dokładnie to samo co zwykła olejówka a komora z gazem służy tylko temu żeby w amortyzatorze podczas pracy nie pienił się olej.
Jeśli chodzi o różnicę w jeździe z amorami gazowymi i olejowymi to wydaje mi się, że jest to kwestia braku gazówek dedykowanych typowo do R25 (znajdą się takie które pasują ale one mają inne charakterystyki). Trzeba pamiętać, że zawieszenia w naszych bolidach były obliczane dla amortyzatorów olejowych i takie trzeba kupować.
Osobiście polecam amortyzatory Delphi (nasze stare dobre Krosno) lub jak ktoś ma trochę więcej pieniędzy to Sachs.
 
 
 
harius1 
Młodzian


R25: 2L, TXI, J7R, B29202, 1991
Pomógł: 2 razy
Wiek: 62
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 57
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2007-02-08, 00:10   
 

a ja jeżdżę na Monroach już 10 lat i nie nażekam facet na przeglądzie mówi że jeszcze dobre o dziwo ....
_________________
automat to fajna bryczka
 
 
Wojtek759
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-08, 06:50   
 

u mnie amorki z tyłu nie były wymieniane od nowości czyli jeszcze są orginalne ale jak coś gdzieś dorwe to może na lato sobie zmienie
 
 
nyny 
Młodzian



R25: 2.0 TI, B294, 90'
Imię: startrek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 51
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-11-13, 12:13   
 

Mam małe pytanko odnośnie amorków, czym różnią się te do V6 i TD, od tych do pozostałych wersji silnikowych Pomijając opinie o recordach czy ten model będzie pasował do mojego auta? http://www.moto.allegro.p...ord_france.html
bo róznie to bywa, nieraz się coś kupi a tu się okazuje, że to nie to.

[ Dodano: 2008-11-13, 12:31 ]
w zasadzie to juz sobie odpowiedzialem, bo przyznam sie ze nie zagladalem pod auto nawet:/ az glupio mi teraz, a reni nie znam dobrze jeszcze, wiec tylko pytanie czy recordy sa takie zle?
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-11-14, 02:39   
 

nyny napisał/a:
czy recordy sa takie zle?

Kwestia smaku ;).
Ja mam doświadczenie takie, że padły mi po 3 miesiącach. Obydwa !!! Faktem jest, że coś z moją geometrią było nie do końca OK. Jednak po wymianie na zaksy, miałem rok spokoju. Pewnie bym jeszcze na nich jeździł, gdyby nie pewien polonez .... Ale to już inna bajka :D.
Skoro jednak zaksy występują jako "pieces oryginales", a recordy nie to już na tej podstawie można sobie jakieś zdanie wyrobić o danej marce. Oczywiście wcześniej były "PO" de carbony, no ale w końcu to fabryka stawia znaczek "PO" po jakichś testach i skoro dzisiaj ten znaczek może używać zaks, a nie rekord to .... :D
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Pomógł: 7 razy
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2008-11-16, 18:10   
 

Od kilku dni testuje własnie amorki rekorda kupiłem na tej aukcji
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=457411668
w sumie zadecydował cena, jak bedzie z ich trwałoscią to sie okaże bo u mnie amorki codziennie przechodzą test trwałosci po drodze z wybojami.Jak nie wytrzymają za długo to nastepne bedą innej firmy.
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-11-16, 19:32   
 

No to czekamy na doswiadczenia w R25 bo w 19stkach i 21 sie sprawdzaja :)
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
nyny 
Młodzian



R25: 2.0 TI, B294, 90'
Imię: startrek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 51
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-11-17, 16:47   
 

kupiłem dzis delphi olejowe po 160zl/szt jutro montaz :lol:
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-11-17, 16:53   
 

Jeździłem kiedyś na delphi. Bardzo sobie chwalę. Chyba nawet do dzisiaj Oluś ich używa, jak rozebrałem pierwszą renię :D. W swoim czasie też miały PO u reno :).
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 24