:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Gaśnie
Autor Wiadomość
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-02-08, 08:32   
 

Nie wiem czy czy nie sonda w Poldku na wtrysku (z gazem) miałem podobnie,pompowanie pedałem gazu ,szarpanie na benzynie ,a w gazie jak przerzucił chodził normalnie odłączyłem sondę i po kłopocie , było ok. :)
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-02-08, 10:59   
 

Kup na począek dodatek do benzyny firmy STP do czyszczenia wtrysków. Wlej podwójną dawkę i przejedź jakieś 200km ,niekoniecznie jednorazowo. Oczywiście na benzynie.
Tyle razy pisałem że to że samochód ma gaz nie oznacza że zapominamy o tym , żeby jeździć też na benzynie.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2012-02-08, 15:10   
 

Maćku jeździłem Renią na benzynie, pamiętałem o tym.
Co do tych 200 km to teraz może być problem jak auto ciężko chodzi na benzynie :(.
_________________
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2012-02-17, 10:56   
 

Mrozy troszkę odpuściły i Renia zaczęła inaczej chodzić. Teraz nie muszę pompować gazem. Auto co prawda gaśnie, ale teraz jak wciskam gaz to idzie ile się da i się trzyma na poziomie jakim chce. A więc co to może być ?
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-02-17, 13:31   
 

Busiek napisał/a:
A więc co to może być ?


chcieliśmy Ci sprawdzić na spocie w Łodzi, niestety nie dotarłeś. Teraz musimy poczekać na inna okazję.
_________________

 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2012-05-24, 10:56   
 

Panowie wymieniłem:
- filtr paliwa
- czujnik przepustnicy
- zawór egr (czy jak ona tam się zwie)
- wtryski
- komputer
I niestety dalej jest to samo :(.
Proszę o pomoc !!!
_________________
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2012-05-24, 11:51   
 

Tak jak rozmawialiśmy, sprawdź czujnik Temperatury silnika. To musi być coś ze składem mieszanki. Bo jak na gazie chodzi normalnie to znaczy że układ zapłonowy jest OK. W tym silniku jest chyba jeszcze jakiś przepływomierz w dolocie, może to też warto sprawdzić.

P.S.
A może skopsała ci się centralka od gazu w taki sposób że nie wyłącza gazu na PB i lecą dwa paliwa na raz objaw też byłby podobny (dławienie się silnika). Zakręć gaz na butli i spróbuj wtedy.
_________________

 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-24, 12:16   
 

Busiek napisał/a:
zawór egr


mamy cos takiego?? Chyba, że w 12v

gzara napisał/a:
nie wyłącza gazu na PB i lecą dwa paliwa na raz


oj miałem cos takiego. W końcu mi rozerwało tłumik środkowy
Ostatnio zmieniony przez Adam 2012-05-24, 12:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2012-05-24, 13:25   
 

Zrobiłem zdjęcia silnika i tego co zmieniłem (zaznaczyłem strzałką). Może to coś pomoże :)

Cały silnik:


To co zmieniłem:


Wtryski nie zaznaczałem bo każdy wie gdzie one są :D

P.S
Adamie napisałem, że nie wiem jak nazywa się ta część
_________________
Ostatnio zmieniony przez Busiek 2012-05-24, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2012-05-24, 14:18   
 

A ja obstawiam na pompę paliwa :D
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2012-05-24, 16:47   
 

Jeśli pompa jest na 100% sprawna i daje odpowiednie ciśnienie, to ja bym sprawdził czujnik ciśnienia dolotowego. Ze zdjęć widzę, że znajduje się na lewym (patrząc na zdjęcie po prawej stronie) kielichu, pod aparatem zapłonowym. Taki płaski z zieloną wtyczką i gumową rurką idącą do kolektora dolotowego. Czujnik temperatury bym sobie odpuścił w tym przypadku.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2012-05-24, 17:56   
 

Właśnie wróciłem i niestety to nie to :(. Jeszcze w drodze powrotnej do domu zerwała mi się sprężynka od gazu :/
Chyba skarpa coraz bliżej !!!
_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-24, 18:38   
 

Busiek napisał/a:
Chyba skarpa coraz bliżej !!!


będziesz się rzucał?? A co z Renatą????!!
_________________

 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2012-05-24, 20:01   
 

Stawiałem na pompę paliwa ponieważ dziś Busiek powiedział ,że pompa podaje ciśnienie 6 Barów a to o połowę jest za dużo. Pompy stosowane do tego typu silnika mają max 3 bary. Przy tak dużym ciśnieniu praktycznie całość pompowanej benzyny wraca do zbiornika i odcina wtryski .Mam wątpliwości co do właściwego pomiaru ciśnienia.Może faktycznie jak pisze Tomek, broi czujnik pociśnienia. Sprawdź wężyki czy któryś nie spadł albo jest uszkodzony. Ewentualnie podmień ten czujnik.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2012-05-25, 13:00   
 



Busiek ,tak wygląda regulator ciś.wtrysków.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29