R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2013-02-10, 14:30
Ale można dopatrzyć się lepszego wykonania wielu elementów i użycia lepszych materiałów .
Poza tym to kwestia gustu , a wracając do tylnego profilu dachu to bardzo dużo Ph1 jakie oglądałem , miały właśnie taki profil dachu . Kilka lat temu zastanawiałem się nad założeniem dachu z Ph1 , z oryginalnym otworem szyberdachu . Chciałem po prostu go sobie założyć/przełożyć, ale plany pokrzyżował właśnie kształt tylnej linii dachu .
Swego czasu ELIA robiła nakładki , tak że można było przerobić R25 na kombi , ale tylko w Ph1 własnie z tego względu że nachodziły one na ten ustęp w dachu zamiast tylnej klapy.
Na 100% takie wcięcie miały stare V6 , bo własnie z takiej chciałem pobrać dach .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2013-02-10, 14:33, w całości zmieniany 1 raz
UWAGA!! UWAGA!!
Najprawdopodobniej we czwartek będę w Sulejówku, Warszawie, Sulejówku. Więc gdyby ktoś z tych okolic pozwoliłby mi wsiąść do swojej renówy to byłbym baaaaaaaaaaaardzo wdzięczny
Pozdrawiam!
UWAGA!! UWAGA!!
Najprawdopodobniej we czwartek będę w Sulejówku, Warszawie, Sulejówku. Więc gdyby ktoś z tych okolic pozwoliłby mi wsiąść do swojej renówy to byłbym baaaaaaaaaaaardzo wdzięczny
Pozdrawiam!
Ok . tylko napisz o której najlepiej, po południu nr.tel.662326504.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum