Lloyd,
o co tu chodzi... nic się nie zgadza ze schematami...
jak możesz to odkręć te osłonki i zrób fotki
chodzi mi o pionowo położone "Złącze B" z dokumentu (str. 6
Lloyd, stety i niestety, nic nie widać żeby były uszkodzenia...
widzisz tą taśmę podzieloną na dwie części od tego złącza?
wydaje mi się, że według dokumentacji sygnał prędkości powinien iść w tej węższej części taśmy (3 ścieżki) trzecią ścieżką od dołu
sprawdź miernikiem czy jest przejście ze złącza na dole zegarów z pinu numer 3 (środkowego) na tą ścieżkę (przy złączu)
jeśli tego nie zrobiłeś to spróbuj ustawić kostkę prędkościomierza tak jak wcześniej pisałem, pierwszy pin to ekran, drugi to minus impulsatora, trzeci (środkowy) to sygnał
Cześć!
Sprawdziłem tą taśmę niebieską, każda ścieżka ma przejście tak jak powinna (mierząc od gniazda do gniazda).
Kostka jest (i była ciągle) tak, jak piszesz: http://postimg.org/image/59mvtgdul/ - czy tu kolejność jest zła?
Na razie nie mam dostępu do samochodu, mam tylko zegary, ale:
1. Kiedyś prędkościomierz pokazywał prędkość: http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=4431, popsuło się prawdopodobnie po wyrwaniu kabelków.
2. Jak sprawdzić czy czujnik w skrzyni daje dobry sygnał? Jaki on powinien mieć przebieg?
Zdjęcie ścieżek w prędkościomierzu:
3. Sprawdziłem dziś większość ścieżek, taśm i przejść w zegarach. Te, które sprawdzałem (głównie czerwone i niebieskie gniazdo), pokrywają się z rozpiską gniazd z pdf'a ERGO wiązki w moim samochodzie są błędnie odtworzone i/lub czujnik prędkościomierza w skrzyni/kabel/wtyczka nie podają poprawnych (lub żadnych) informacji.
Co Wy na to? Poprawcie mnie, jeżeli coś pominąłem
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2014-12-04, 23:14, w całości zmieniany 3 razy
Lloyd, JEŚLI sygnał jest taki jak we wszystkich renówkach tej generacji (nazwijmy to pierwszą, do 1989 roku) to na 99% wystarczy szybko zwierać i rozwierać kable.
Sprawdzane na komputerze pokładowym z R5/R11/R9/R18/Fuego oraz digitalach z R21.
Wszystkie powyższe można zaliczyć jako jedną generację i wszędzie sygnały powinny być takie same (spalania, prędkości, temperatury).
Masz dostęp do lutownicy to dobrze by było te brązowe luty poprawić
Płytka jest jednostronna? Z drugiej strony nie ma ścieżek?
Te brązowe elementy to pozostałości po poprawkach właśnie, ale przejścia są - sprawdzałem.
Z drugiej strony jest tylko piąty pin gdzieś do scalaka poprowadzony, sprawdzałem miernikiem i ścieżka przewodzi. Natomiast we wtyczce i na schemacie jest on nieużywany.
Dziś odebrałem auto od elektryka. Wymienił łożyska w alternatorze, regulator napięcia.
Zwrócił moją uwagę na zegary: gdzie jest druga część ścieżki (w miejscach żarówek)? Czy tak to ma wyglądać? Jak to poprawić? Lutownicą nanieść cynę?
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2015-03-03, 00:48, w całości zmieniany 1 raz
Elektryk wiązek nie sprawdzał. Stwierdził, że zegary są złe, bo na krótko styki wskazówek działają, a przez piny nie. Tylko że tam wskazówka np. ciśnienia i poziomu oleum sterowana jest przez układ (dobrze mówię? bo nie rozbierałem znowu wczoraj),to jak ma mu działać jak multimetrem sprawdza ^^
Ech...
Ogólnie szukam kogoś, kto się podejmie ukończenia dzieła i uruchomienia pozostałych wskazań zegarów (prędkościomierz, komputer pokładowy, wskazówki wody, oliwy i jeszcze jakieś bzdurki). Fajnie jakby to wszystko działało jednocześnie
(Jest to jak najbardziej oferta również dla kogoś z tego forum.)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum