:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Schemat wiązki zegaró V6 Turbo ph 1
Autor Wiadomość
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-10-22, 08:29   
 

Załączam zdjęcia od Adama, licznik oryginalny z ph1 Turbo. Wiązka jest zgodna ze schematem, a złącza w zegarach nie.
Jakieś sugestie?


Jagieł, nie rozuiem. W obecnej sytuacji zwierają się biały z czarnym, (czyli przypuszczalnie masa z sygnałem). Uważam, że tu jest problem
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2014-10-22, 08:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-10-22, 10:22   
 

w moich zegarach nie wygląda, żeby cokolwiek było przerabiane. Olusia trzeba spytać o kostkę do tych zegarów.
_________________

 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-10-22, 13:32   
 

Lloyd,
o co tu chodzi... nic się nie zgadza ze schematami...
jak możesz to odkręć te osłonki i zrób fotki
chodzi mi o pionowo położone "Złącze B" z dokumentu (str. 68)
 
 
Marcin Boroński 
Kawaler



R25: 2.9 V6 B29F 87
Imię: Renata
Wiek: 45
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 63
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-10-22, 22:33   
 

Witam miałem podobne objawy u kolegi w ph1 miał utlenione(pęknięte ) ścieżki w taśmach, szczególnie na zgięciach .Trzeba mierniczkiem posprawdzać.
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-11-06, 23:02   
 

Dzięki za podpowiedzi :)
Niestety mam rękę w gipsie (stąd moje milczenie) i na razie musimy jeszcze trochę poczekać na zdjęcia.
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-11-09, 20:51   
 

Załączam zdjęcie złącza B.
http://postimg.org/image/s4y6jlzil
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2014-11-09, 20:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-13, 23:25   
 

Lloyd, stety i niestety, nic nie widać żeby były uszkodzenia...

widzisz tą taśmę podzieloną na dwie części od tego złącza?
wydaje mi się, że według dokumentacji sygnał prędkości powinien iść w tej węższej części taśmy (3 ścieżki) trzecią ścieżką od dołu

sprawdź miernikiem czy jest przejście ze złącza na dole zegarów z pinu numer 3 (środkowego) na tą ścieżkę (przy złączu)

jeśli tego nie zrobiłeś to spróbuj ustawić kostkę prędkościomierza tak jak wcześniej pisałem, pierwszy pin to ekran, drugi to minus impulsatora, trzeci (środkowy) to sygnał
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-12-04, 21:50   
 

Cześć!
Sprawdziłem tą taśmę niebieską, każda ścieżka ma przejście tak jak powinna (mierząc od gniazda do gniazda).
Kostka jest (i była ciągle) tak, jak piszesz: http://postimg.org/image/59mvtgdul/ - czy tu kolejność jest zła?

Na razie nie mam dostępu do samochodu, mam tylko zegary, ale:
1. Kiedyś prędkościomierz pokazywał prędkość: http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=4431, popsuło się prawdopodobnie po wyrwaniu kabelków.
2. Jak sprawdzić czy czujnik w skrzyni daje dobry sygnał? Jaki on powinien mieć przebieg?

Zdjęcie ścieżek w prędkościomierzu:


3. Sprawdziłem dziś większość ścieżek, taśm i przejść w zegarach. Te, które sprawdzałem (głównie czerwone i niebieskie gniazdo), pokrywają się z rozpiską gniazd z pdf'a :arrow: ERGO :arrow: wiązki w moim samochodzie są błędnie odtworzone i/lub czujnik prędkościomierza w skrzyni/kabel/wtyczka nie podają poprawnych (lub żadnych) informacji.
Co Wy na to? Poprawcie mnie, jeżeli coś pominąłem
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2014-12-04, 23:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-04, 23:45   
 

Lloyd, JEŚLI sygnał jest taki jak we wszystkich renówkach tej generacji (nazwijmy to pierwszą, do 1989 roku) to na 99% wystarczy szybko zwierać i rozwierać kable.
Sprawdzane na komputerze pokładowym z R5/R11/R9/R18/Fuego oraz digitalach z R21.
Wszystkie powyższe można zaliczyć jako jedną generację i wszędzie sygnały powinny być takie same (spalania, prędkości, temperatury).

Masz dostęp do lutownicy to dobrze by było te brązowe luty poprawić

Płytka jest jednostronna? Z drugiej strony nie ma ścieżek?
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-12-05, 00:31   
 

Dzięki za szybką reakcję :)

Te brązowe elementy to pozostałości po poprawkach właśnie, ale przejścia są - sprawdzałem.

Z drugiej strony jest tylko piąty pin gdzieś do scalaka poprowadzony, sprawdzałem miernikiem i ścieżka przewodzi. Natomiast we wtyczce i na schemacie jest on nieużywany.
 
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-05, 16:22   
 

Spróbuj tego zwierania i powiedz jakie efekty będą
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-03-03, 00:45   
 

Dziś odebrałem auto od elektryka. Wymienił łożyska w alternatorze, regulator napięcia.
Zwrócił moją uwagę na zegary: gdzie jest druga część ścieżki (w miejscach żarówek)? Czy tak to ma wyglądać? Jak to poprawić? Lutownicą nanieść cynę?

Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2015-03-03, 00:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2015-03-03, 09:29   
 

Tak to ma wyglądać. Żadnej cyny . Ścieżki są w tej "niebieskiej folii"
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
kujtek 
Starszy starszak


R25: R19 PH1 GTR/TXE 1.8s 90KM
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 101
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-03, 10:53   
 

z zegarami sobie nie poradził?
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-03-03, 20:02   
 

Elektryk wiązek nie sprawdzał. Stwierdził, że zegary są złe, bo na krótko styki wskazówek działają, a przez piny nie. Tylko że tam wskazówka np. ciśnienia i poziomu oleum sterowana jest przez układ (dobrze mówię? bo nie rozbierałem znowu wczoraj),to jak ma mu działać jak multimetrem sprawdza ^^
Ech...

Ogólnie szukam kogoś, kto się podejmie ukończenia dzieła i uruchomienia pozostałych wskazań zegarów (prędkościomierz, komputer pokładowy, wskazówki wody, oliwy i jeszcze jakieś bzdurki). Fajnie jakby to wszystko działało jednocześnie :D
(Jest to jak najbardziej oferta również dla kogoś z tego forum.)

Jest blisko końca, ale jakoś robota nie idzie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 29