:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Spryskiwacze
Autor Wiadomość
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2005-12-14, 19:32   
 

Patryk uwierz mi to jest pikuś... zrobilem to na ostatnim spocie w warunkach polowych przy swietle z lampeczki:) i telefonu:)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-12-14, 19:43   
 

Witam zabrałem sie za naprawe i....powiodła sie. Dzieki za wskazówki, rozebrałem odkrecając te 3 srubki zaopatrzyłem sie w magiczny płyn kontakt i z braku czsu bez wyjmowania przełlączników zaatakowałem je. Wiem że to mało profesjonalne ale brakowało mi czasu. Wszystko działa bardzo dobrze temat można uznac za zakonczony. :mrgreen:
_________________

 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-08-02, 23:14   
 

Podepnę się pod temat.
Wyczyściłem i poprawiłem styki w przełączniku wycieraczek, sprawdziłem miernikiem - jest cacy. Silniczek spryskiwacza podłączony na krótko pod aku działa również - kręci jak głupi.
Po złożeniu razem przy próbie psikania spryskiwacz oczywiście nie działa, ale wycieraczki się uruchamiają. Zmierzyłem omomierzem kable wychodzące od przełącznika - styki 6 i 7 (z tematu: http://www.renault25.eu/v...ght=spryskiwacz ), na drugim końcu (tam gdzie wychodzi + i - do silniczka spryskiwacza), zrobiłem dwie próby:
a) zwarłem + i - we wtyczce w podszybiu
b) nie zwierałem (układ otwarty - teoretycznie...)
W obu przypadkach miernik pokazał 1200 Ohmów z groszami. Zwarcie? To trochę duży opór jak na zwarcie :/
Opinie mile widziane :)
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2010-08-02, 23:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 49
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-08-03, 08:15   
 

a może warto sprawdzić czy jest napięcie w obwodzie, a nie samą rezystancję?
Najprościej przetestować żaróweczką - wpiąć żaróweczkę w miejsce silniczka i w kostkę w podszybiu.
I drożność przewodów i samych spryskiwaczy (nie wiem czy silniczek podłączałeś "na krótko" wymontowany, czy na swoim miejscu i "na mokro")
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-08-03, 21:48   
 

Napięcie jest między stykami 6 i 7: 10,55 V, a między stykami 1 i 2: 9,06 V. Na drugim końcu kabla (spodziewam się że to idzie od styku 7 do silniczka podawane napięcie - czerwony, a czarny tam to będzie masa) - pokazuje oczywiście 0 V

Silniczek jest cały czas wyjęty i jak podpinam żeby testować to też bez płynu (parę sekund wytrzyma).
Ostatnio zmieniony przez Lloyd 2010-08-03, 21:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 19