:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
wyceracki
Autor Wiadomość
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-20, 15:31   
 

Nie to nie styki, u ans jest cos takiego że jest pewnien cykl i jak zatrzymasz zaraz po ruchu to chwile po właczeniu trzeba przeczekac ten czas miedzy cykalmi :D mam nadziej że jasne :D
_________________

 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-20, 16:28   
 

Z tym zgadzam sie w 100% u mnie tez tak jest ale Blondasowi chyba z calkowitego stopu nie startuje
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
tomala 
Kandydat na znawcę



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2006-03-20, 16:35   
 

u mnie z kolei jest tak ,że czasówka pracując dłużej zamienia się w pracę ciągłą.Myślę że to coś z przekażnikiem.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
ralfako
[Usunięty]

Wysłany: 2006-03-21, 22:12   
 

Dzięki za info, ale jednak będę musiał rozebrać tem mechanizm pod szybą, bo z tego co wiem o układach wycieraczek w innych samochodach to za parkowanie jednak odpowiada mechaniz bezpośrednio przy przekładni i jest on niezależny od wyłącznika czasowego, i francuzi chyba nie odkrywali ameryki w tym temacie
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-21, 22:19   
 

zacznij od sprawdzenia wszystkich bezpiecznikow ;) byc moze zaoszczedzisz sobie daremnej roboty (serio)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
ralfako
[Usunięty]

Wysłany: 2006-03-21, 22:29   
 

Zulus, sprawdzę ale czy za pracę wycieraczek odpowiada więcej niż jeden bezpiecznik? No bo jeśli nie to gdyby był przepalony toby wcale nie działały prawda.
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-21, 22:37   
 

W wiekszosci samochodow za prace wycieraczek odpowiedzialne sa 2 bezpieczniki. Jeden ogolnie za prace wycieraczek a drugi za prace przerywana (i jednoczesnie za parkowanie). Sprawdzone w wielu autach i w kazdym z nich takie same objawy.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
ralfako
[Usunięty]

Wysłany: 2006-03-21, 22:41   
 

No to zabieram się za sprawdzenie bezpieczników, dzięki Zulus

[ Dodano: 2006-03-21, 22:42 ]
Acha jeszcze jedno jak je rozpoznać bo o ile dobrze pamiętam to tylko jeden ma oznaczenie wycieraczek
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-03-21, 23:00   
 

wyciagaj wszystkie pokolei bedziesz mial pewnosc ze nic nie przegapiles (ja tak kiedys szukalem czemu mi wsteczne swiatla nie dzialaja i przeoczylem ;) )
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Pomógł: 6 razy
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2006-03-24, 03:14   
 

wycieraczka tylnej szyby działa impulsowo - czyli jak się wciśnie przycisk (podaję na przykładzie mojej renoofki ;) ), to pióro kłapnie poszybie 1 raz... nie wiem jak w "droższych" wersjach - proszę o opinie... Ale czasówkę która non stop co jakiś czas włącza mi wycieraczkę tylnej szyby to ja dopiero zaobserwowałem w Safrance - ma 2-biegowy przełącznik wycieraczek tylnej szyby...
Pozdro... :)
Chyba że ze względu na porę której piszę tą odpowiedź - coś przeoczyłem we wcześnieszych postach ;) - no to sooorki - nie bijcie mnie ;) oczka mi się kleja ;) Vis Maior ;)
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-24, 14:19   
 

Dokładnie z tylną wycieraczka jest tak jak Oluś, piszesz. I o ile sie nie myle to we wszystkich wersjach. pod warunkiem, że mają wycieraczke :D
_________________

 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2007-06-27, 15:06   
 

No to ja odgrzewam temat ... dziś zamontowałem nowy przekaźnik od tych wycieraczek nieszczęsnych ... no i nie działają jak powinny znaczy się nie ma czasówek... :evil:
No to mało się nie zastanawiając rozmontowałem to całe podszybie .. przy okazji poprawiłem ten smieszny mechanizm bo ostatnim razem gdy jechalem wycieraczka jedna przestala mi działac... także posprzątałem przy nawiewie te śmieci i przeczyscilem styki...
Tak tak sobie patrzyłem to już jakiś kmiot tam swoje parszywe łapska pchał bo jakies kombinowane są kabelki... i rzecz którą zauważyłem to jakiś wolny sterczący fioletowy kabel :| Chciałem ten cały mechanizm i silniczek odkręcić lecz te śrubki były tak zapieczone, że pod blokiem bałem się tego robić i coś urwać zwłaszcza, że niedługo mam wyjazd a głupio tak bez wycieraczek...
no ale moje pytanie jest takie.. czy to nie może być wina przypadkiem samego silniczka? że nie powraca do swojego pierwotnego położenia ?
bo/// o ile się doczytałem na forum corsy to właśnie u nich tak się zdarza, że nie pada przekaxnik tylko silniczek... :?: :idea:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2007-06-27, 17:03   
 

A bezpieczniki masz OK??? Ja miałem takie objawy jak mi padł jeden bezpiecznik. Brak biegu z przerwami i zatrzymywały się gdzie chciały i nie wracały do stanu początkowego
_________________

 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-06-27, 17:32   
 

Silnik kręci się w kółko w jedną stronę, jest tylko w odpowiednim momencie zatrzymywany. Konrad sprawdź tę kostkę do której podłączony jest silnik, u mnie była skorodowana i musiałem zrobić obejście na sztywno, nie powinien tam się plątać żaden niepodłączony kabelek, jak możesz zrób fotkę tych kabelków.
_________________

 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-06-27, 22:42   
 

[quote="Konrad"]ostatnim razem gdy jechalem wycieraczka jedna przestala mi działac... [quote="Konrad"]o napędu wycieraczek :P
Jeśli nie działają obydwie,obluzowanie na mocowaniach ramion lub rozłączyło się cięgno jeśli prawa :(
j
Konrad napisał/a:
czy to nie może być wina przypadkiem samego silniczka? że nie powraca do swojego pierwotnego położenia ?

Na pewno nie,w mechaniżmie napędu są styki które wyłączają dopływ napięcia,
jeśli jest napięcie prądu na kostce przy wyłączonej stacyjce rozebrać mechanizm i przeczyścić styki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 29