:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Nie hamulcuje AAA Pomocy
Autor Wiadomość
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-04-03, 23:15   
 

HL hinten links - tył lewy, HR hinten rechts - tył prawy, VL vorne links - przód lewy, VR vorne rechts - przód prawy, ABS jest Boscha stąd ten niemiecki
_________________

 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-04-03, 23:24   
 

jutro obcykam układ ABS z Turbo_D i wstawię tu fotki. Może to cos pomoże wyjasnić. Może jakiś błąd w połączeniach?
_________________

 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-03, 23:41   
 

Adam w jakich połączeniach ? .Jeżeli wywalił korektor to nie ma mozliwości złego połączenia przewodów, a przy pompie hamulcowej i pompie ABS nic nie przekładał .
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-04-03, 23:56   
 

A może zwalił się komp ABS`u, wszystko się może darzyć
_________________

 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-04, 00:19   
 

Tak jak $SKORPION$ mówi, nie ma możliwości złego połączenia przewodów., bo ich nie odczepiałem.
Do $SKORPION$ - przewody przy korektorze wykręciłem parę miesięcy temu i stąd możliwość pomyłki (a gwinty od korektora do zacisków są M12, a z ABS'u do korektora M10, więc możliwość jest ;)). Sprawdzę jak odkręcę od ABS'u i dmuchnę. O ile wcześniej nie urwę kabli...
Do Gzara - czyli dobrze kombinowałem :)

Kontrolka ABS się nie świeci.

6. Jak sprawdzić ABS (bez ruszania auta)?
Oprócz tego pytania 1, 4, i 5 są dalej aktualne :(

[ Dodano: 2010-04-04, 00:29 ]
Noooooo... teraz tak czytam http://www.renault25.eu/v...ighlight=#37303 i może rzeczywiście jedna strona ma M12 a druga M10. Jutro połączę z tyłu inaczej i zobaczymy co się stanie. Jeśli się pomyliłem, przywdzieję worek pokutny, posypię głowę (i oczy) popiołem i będę tak zmieniał sprzęgło we wtorek :wink:
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-04, 10:17   
 

Do $SKORPION$ - przewody przy korektorze wykręciłem parę miesięcy temu i stąd możliwość pomyłki (a gwinty od korektora do zacisków są M12, a z ABS'u do korektora M10, więc możliwość jest ;)).


Do korektora wchodzą - jeden z gwintem 10x1 i jeden z gwintem 12x1 . I tak samo wychodzą . O ile dobrze pamietam do lewego koło idzie przewód z gwintem 10x1 do prawego 12x1 .
A najprawdopodobniej masz zapowietrzoną pompę ABS

[ Dodano: 2010-04-04, 10:21 ]
Owszem do samych zacisków już są gwinty 10x1 ,ale między zaciskiem a korektorem jest jeszcze krótki przewód hamulcowy.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-04, 19:09   
 

Sprawdziłem i zwracam honor. Źle zamontowałem przejściówki i jednym wężykiem połączyłem oba zaciski tylne, a drugim wężyki idące z płynem z pompy. Bez komentarza, aż mi wstyd :oops:
Przed chwilą połączyłem wszystko tak, jak być powinno, odpowietrzyłem tyle o ile (aż zaczął lecieć nowy, czysty płyn). I teraz tak: po przekręceniu kluczyka kontrolka ABS się pali, po uruchomieniu silnika gaśnie, komputer nie mówi nic nadzwyczajnego. Pedał jest twardy, ale na pracującym silniku wchodzi do podłogi, gdy go cały czas wciskać (po ok. 5 sekund) - tak powinno być?

Wstępnie problem uważam za zamknięty, jak to hamuje, zobaczę w przyszłym tygodniu. Tarcze mają nalot rdzawy, więc od razu będzie widać :?
Dziękuję za pomoc!
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-04-05, 02:29   
 

Pedał wpada po chwili. Popompuj pare razy pedał i zobacz wtedy .
U siebie zauważam podobny objaw . Być może pompa ABSu zmniejsza ciśnienie powodując wpadanie pedału. Może to też być oznaka przepuszczającej pompy . U mnie objaw był silniejszy przy dużych mrozach. Może to też byc objaw zapieczonych ( cieżko chodzących ) tłoków w zaciskach , szczególnie tylnych.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-06, 15:29   
 

Przejechałem się, ok. 5 km. Hamowanie praktycznie nie istnieje - skuteczność taka jak hamowanie silnikiem mniej więcej z 2000 obrotów :? Pedał jest miękki, wchodzi do podłogi, nawet gdy parę razy pompuję. Trzy koła hamują (zeszła rdza), przednie prawe ani rusz (może zacisk się zapiekł - rozbiorę, zobaczę).
Maćku, odpowietrzać na wyłączonym silniku (ze względu na ABS)?
Oprócz odpowietrzania w kolejności PP-LT-LP-LT co jeszcze mogę sprawdzić, zrobić, poprawić?
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-06, 16:54   
 

Kolejność odpowietrzania w V6 - lewy tył ,prawy tył ,lewy przód , prawy przód. Odpowietrzasz na wyłączonym silniku .
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-06, 17:16   
 

Spróbuję tak, dzięki :)
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-04-06, 17:47   
 

Załaćz silnik załącz. Będzie Ci łatwiej wciskać pedał hamulca. Gdyby tłok w zacisku był zapieczony to hamowanie by było ok, jeśłi chodzi o twardośc hamulca. Poprostu nie hamowało by jedno koło . Odpowietrz najpier dobrze nie hamujące koło i zobacz co się bedzie działo .
Z tego co pamiętam Sergiusz kombinował coś z hamulcami swego czasu . Wkładał tam chyba jakieś elementy z hamulców od Lublina ;).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-06, 18:16   
 

Nie możesz odpowietrzać na załączonym silniku ,ponieważ pedał Ci wpada do podłogi i nic nie podpompujesz .
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-06, 20:33   
 

Sergiusz dał na przód tłoczki od Lublina :) bo były wymiarowo takie same
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-04-07, 21:20   
 

jest zasada odpowietzrania ukladu hamulcoweko zawsze zaczyna sie od naj dluzszego przewodu hamulcowego do naj krótszego
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 29